Ik ben in ieder geval blij dat er bij ons op het kdv hele duidelijke regels gelden en deze ook zorgvuldig nageleefd worden.
Als zo'n drama mijn kind zou treffen zou ik het kdv kapot procederen. Het is geen hondenoppas

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:ik zou niet het KDV procederen............. wel de begeleiders van die man, want die zijn verantwoordelijk voor de daden van deze.....
imo is het KDV een innocent bystander......... de man heeft het gedaan, en de man heeft begeleiders.......... en de begeleiders zijn tekort geschoten
slimmerik schreef:KiWiKo schreef:ik zou niet het KDV procederen............. wel de begeleiders van die man, want die zijn verantwoordelijk voor de daden van deze.....
imo is het KDV een innocent bystander......... de man heeft het gedaan, en de man heeft begeleiders.......... en de begeleiders zijn tekort geschoten
Het lijkt er bijna op dat sommigen zich eerder kunnen vinden in de begeleiding van deze psychopaat dan in het personeel van het kdv
faye schreef:Een begeleider met een te groot ego ja. Maar daar heb ik niets mee te maken. Ik betaal als ouder voor een veilige opvang van mijn kind. ALs een medewerker dan de deur open doet voor een vreemde met dit als gevolg heeft het kdv zeker een heel probleem!
faye schreef:Natuurlijk is de begeleiding ook fout Kim! Maar als ouder zou ik toch echt het kdv aansprakelijk stellen. Zij hebben een verplichting jegens mij. De begeleiders van die crimineel niet.
faye schreef:@poes
Je moet de verantwoordelijkheid over andermans kinderen serieus nemen. Hij moest niet voor niets aanbellen. JE doet de deur niet voor een vreemde open, de weg wijzen kan ook door de intercom![]()
Het zal je kind maar zijn dat doodgestoken is of zwaar verwond. Dan praat je wel anders.