Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AnnemiekvM schreef:Moet het persé met wodka of werkt andere drank ook?
Hmm, ik vind het iig een smerig idee....
Qimm schreef:kort anatomie/fysiologie lesje!
je drinkt wat, dat gaat naar je maag, dat gaat naar je darmen en dáár worden alle stoffen opgenomen in je bloedbaan (door de darmand heen naar de talrijke bloedbaten die daar in lopen). dus sla het mond/slokdarm/maag traject over en ga meteen naar je darmCitaat:De functie van de darm is het verteren en opnemen van voedingsstoffen. Eerst gebeurt er een verteringsproces dat reeds in de mond begint.
Lichaamssappen vanuit verschillende organen komen terecht in de darm om het verteringsproces op gang te brengen. De verteerde voedingsstoffen kunnen vervolgens door de darmwand heen in het bloed worden opgenomen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Darm#De_darmen
(daarom werken zetpillen vaak ook beter en sneller!)
DebjeDopje schreef:kan dat niet gruwelijk gaan ontsteken..?
edit:
iell en dan moet je naar de dokter en wat zeg je dan.. ja ehh ja ik wilde het eens proberen weet je wel
M_i_R schreef:Daar snuiven ze ook lijmIs niks nieuws hoorIn oostbloklanden doen ze dit al jaren omdat de alcoholprijzen daar behoorlijk hoog liggen in het uitgaanseleven (schijnt). Wat niks aan het feit afdoet dat het me uitermate onaangenaam lijkt btw...
Sammie schreef:zandvangers schreef:nahhh.. Het praat zo verdomd lastighaha krijg je zo'n tandarts gezicht van met een tampon in je mond .
Mwewheer, mwagh uuk uun neuuwwhe amwhpon un ochgh uuhn oodkha?
En ik zie het dan al helemaal voor me dat die barman dan zo droog kijkt en zegt: Je wilt wat? Haal dat ding is uit je mond, kind!Mystica schreef:Dit hebben ze jaren geleden bij Mythbusters getest
Net die aflevering gemist..
Alleen zij zijn mannen en missen dat gaatje...
Ik zie Adam al met een tampon in z'n snikkel rondlopenMwahhhhh ik zie hem er wel voor aan ook!
*kuck* ik vraag me dan gelijk af hoe mannen van deze nieuwe rage willen profiteren
UniFlap schreef:Volgens mij droogt het je pruim echt uit..
Firedancer schreef:Heeft iemand al een idee in hoeverre dit medisch erg verantwoord is, voordat we mensen gaan uitdagen om het te proberen.
Ik ben misschien een beetje serieus, maar dronken mensen kunnen hele domme dingen doen en de vraag is of je daar aan mee zou moeten werken door het idee te verspreiden.
Je slijmvliezen in een vagina zijn vreselijk gevoelig en het lijkt mij dat het niet geheel ongevaarlijk is voor de flora en fauna daar beneden....