Wordt het -35?:oo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

intral

Re: Wordt het -35?:oo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 15:19

nickyu schreef:
intral schreef:
Het mag -35 worden, als het van de zomer 35 wordt Clown

zo , alstublieft niet zeg

jaar rond tussen 15 en 25 vind ik meer dan genoeg schommeling

niet te koud voor het ouwe lijf
en niet te warm Bloos je moet nog wel iets kunnen doen

ja oke laten we het dan houden op -15 tot 25 Haha!

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 17:34

Njah, duitsland heeft de -33 al gehaald. Haha!

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-09 19:37

Babeth schreef:

Ja ik zag het op het nieuws. Bloos! Bij München toch? Dat is gelukkig niet zo dicht bij ons. Pling

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 00:18

2012 voorspelt geen vergaan van de wereld Rolleyes Dat zijn de grapjassen die graag in het nieuws willen komen die dat beweren Rolleyes

Hier was het laatst -21 en dat was éigenlijk goed te doen... Zolang het niet nog eens nat is... Maar daar nog eens 14 graden onder nul boven op... Dat wordt wel erg koud... Nagelbijten / Gniffelen Maar of het dodelijk is? dat betwijfel ik ten zeerste!

Een ijstijd, ik lees dat een aantal mensen zeggen dat we dan niet per definitie allemaal dood gaan... Maar hoe gaat dat dan? (ik weet er helemaal niets van Bloos spijt me) en dan bedoel ik niet, hoe de ijstijd komt, want dat weet ik al, maar hoe kunnen mensen dat overleven? Is toch nauwelijks voedsel en water enz? (als je de koude al kunt overleven) en hoe koud is het dan precies?

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 00:29

Tja en dan? Dan zijn we er niet meer. Wat een pech voor ons. Clown Jammer hoor, maar niks aan te doen.

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 01:59

pharagirlke schreef:
2012 voorspelt geen vergaan van de wereld Rolleyes Dat zijn de grapjassen die graag in het nieuws willen komen die dat beweren Rolleyes

Hier was het laatst -21 en dat was éigenlijk goed te doen... Zolang het niet nog eens nat is... Maar daar nog eens 14 graden onder nul boven op... Dat wordt wel erg koud... Nagelbijten / Gniffelen Maar of het dodelijk is? dat betwijfel ik ten zeerste!

Een ijstijd, ik lees dat een aantal mensen zeggen dat we dan niet per definitie allemaal dood gaan... Maar hoe gaat dat dan? (ik weet er helemaal niets van Bloos spijt me) en dan bedoel ik niet, hoe de ijstijd komt, want dat weet ik al, maar hoe kunnen mensen dat overleven? Is toch nauwelijks voedsel en water enz? (als je de koude al kunt overleven) en hoe koud is het dan precies?

Niet de hele aarde is bedekt tijdens een ijstijd Knipoog De laatste keer tenminsten niet, altijd wel een ijsvrij plekje te vinden dus Knipoog

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 02:11

Dus met andere woorden, boek alvast je ticket naar de tropen Knipoog

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 12:21

Owwwww ik ben helemaal niet gemaakt voor dit weer.
Ik verga nu al van de kou.
-35 trek ik echt niet hoor, dan ga ik in winterslaap bij me ouders voor de houtkachel dan kom ik wel weer buiten tegen de tijd dat het zomer word.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 12:24

LiNdA1986 schreef:
Daantje1981 schreef:
Mmm, ik dacht dat er nog niet zo lang geleden gezegd werd dat de aarde juist warmer word?? Dat het ijs in de noord en zuidpool steeds minder word. Etc etc etc. Dit is dan ineens weer een heel ander verhaal.

Of zou ik het al die tijd niet goed begrepen hebben Ach gut

Dat dacht ik ook ja!
Ik snap er nou werkelijk niks meer van.
Global Warming? Nieuwe IJstijd?

'Gezeik?' *LOL*

Tsjongejonge..... en maar zeuren dat het nooit een echte winter is.... Ís het eens écht winter, vergaat de wereld *LOL*
Goede winter betekent ook een goede zomer. Imo dan Haha!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 12:29

Het enige waar ik blij mee ben is dat de wespen dood vriezen zo, ik ben allergies en werk dus gek van de hoeveelheid van afgelopen jaar, de overblijvers van het jaar ervoor.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 12:33

__Nathalie__ schreef:
Het enige waar ik blij mee ben is dat de wespen dood vriezen zo, ik ben allergies en werk dus gek van de hoeveelheid van afgelopen jaar, de overblijvers van het jaar ervoor.

Sorry, gister stond in de krant de wespen en vliegen prima tegen een stootje kunnen en dus niet doodgaan van iets lagere temperaturen. Haha!

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 12:40

jammer,

maar alles heeft ook weer een voordeel...
als het opwarmt/ afkoelt (of in 2012 ) iedereen doodgaat.. is er meteen geen overbevolking meer, het broeikas effect wordt ook minder.. Pling en dan begint alles weer opnieuw...

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 12:44

Loose schreef:
__Nathalie__ schreef:

Sorry, gister stond in de krant de wespen en vliegen prima tegen een stootje kunnen en dus niet doodgaan van iets lagere temperaturen. Haha!

Nou toch hoop ik van wel.
In het verleden waren de winters minder streng en waren er ook niet zo veel wespen als afgelopen 2 jaar Vork Dus ik ga met goede hoop de zomer in Sigaar

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 16:19

Runn_love_ schreef:
jammer,

als het opwarmt/ afkoelt (of in 2012 ) iedereen doodgaat.. is er meteen geen overbevolking meer, het broeikas effect wordt ook minder.. Pling en dan begint alles weer opnieuw...

2012 vergaat de wereld niet Clown Over de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt gesproken......

Gaan de wespen enz niet dood bij dit weer? Ik dacht ook dat er meer wespen enz waren omdat de winters niet streng genoeg waren... want vorige zomer waren het echt kánjers! Sommige waren echt onmogelijk groot... (en heb van meer mensen gehoord dat de insecten wel groter leken dan anders.)

Alles begint opnieuw maar daar hebben wij niets aan Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 16:22

pharagirlke schreef:
Runn_love_ schreef:
jammer,

2012 vergaat de wereld niet Clown Over de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt gesproken......

Gaan de wespen enz niet dood bij dit weer? Ik dacht ook dat er meer wespen enz waren omdat de winters niet streng genoeg waren... want vorige zomer waren het echt kánjers! Sommige waren echt onmogelijk groot... (en heb van meer mensen gehoord dat de insecten wel groter leken dan anders.)

Alles begint opnieuw maar daar hebben wij niets aan Clown

Al dat gezeur over 2012.... Het enige wat er gebeurd is een nieuwe kalender van de maya's Huilen van het lachen Dat gebeurt een keer in de zoveel jaar, dan staan er 5 planeten op een rij. Oei, ja....dan gaan we gelijk dood hoor Rolleyes Clown

Enne....wij spelen ook geen rol wat het 'broeikaseffect' betreft. De ijstijd is ook zonder onze hulp overgegaan.....

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 16:34

Babeth schreef:

Klopt...
Mijn man zit op de vrachtwagen en zei ook dat hij de -32 al voorbij heeft zien komen..

Laat de lente maar beginnen.. Haha!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 16:35

Dat bedoel ik maar net Bizzybijtje, dat er geen nieuwe meer is, is omdat ze te druk bezig waren met uitgemoord worden... Als mensen dan hun kennis over de maya's willen tentoon spreiden, dat ze dan ook zorgen dat ze hun geschiedenis kennen.

Ik denk dat de rol van ons in het broeikas effect inderdaad een stuk minder groot is dan de "overheid" doet lijken... Ik kan me uit mijn lessen aarderijkskunde inderdaad herinneren dat er ijstijden geweest zijn voor er sprake was van ons.

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 16:43

Ja, maarja, dat broeikaseffect is wel weer goed voor de staatskas Geld, geld! Geld, geld!

Milieuheffingen op glazen flessen, plastic verpakkingen, onzuinige auto's, vliegtax, noem maar op Lachen

De opwarming van de aarde verkoopt nu een stuk minder goed, daarom is het nu maar zo, dat de nieuwe ijstijd sneller komt dankzij de mens.

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 20:21

Wat betreft 2012; Dan zou er een een grote verandering plaatsvinden, idd omdat de Mayakalender dan afloopt. Maar waarom dat onze dood zou betekenen? Clown De maya's zijn zelf allang uitgeroeid Clown

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 20:23

mysa schreef:
_Tamara schreef:
Zo rustig is het niet hier in Gelderland. Duivel Maar het is idd wel mooi, helemaal hier op de Veluwe.

Klopt hoor, het wordt hier steeds drukker, kan al geen half uurtje meer paardrijden zonder vanalles tegen te komen, vroeger rustig 2 of 3 uur. En m'n man staat nu regelmatig in de file op weg naar z'n werk (bij 't Harde de A28 op, ja)

Maar toch is de Achterhoek mooier Tong uitsteken

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 20:23

femmefatale1 schreef:
Babeth schreef:

Klopt...
Mijn man zit op de vrachtwagen en zei ook dat hij de -32 al voorbij heeft zien komen..

Laat de lente maar beginnen.. Haha!

Inderdaad
En Limburg -20.8 xD

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 20:31

Nog meer schaatsen Nagelbijten / Gniffelen

Whaha, nouja, ik vind dit wel leuk, onder het vriespunt, voor twee weekjes, om te schaatsen ed, maar zo lang en zo koud overleeef ik niet Nagelbijten / Gniffelen

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 11:42

En dan lopen mensen te klagen de aarde opwarmt. Allemaal flauwe kul. De aarde heb ook zijn ups en downs Clown

__Karlijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 18:54

ik ga een winterslaap houden Vork

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 01:08

En dát lijkt me nou eens een uitstekend plan!