Ilzas schreef:Iedereen mag geven waar ie aan wil en ik vindt het persoonlijk altijd nog beter om ergens aan te geven dan nergens aan.
Maar ik vindt dat glazen huis inmiddels ook gewoon flauw en afgezaagd. Het wordt nu een soort traditie, een soort kerststal en nu kan je er aan geven dan bij je vaste lasten in december zetten, daardoor gaat de gein er voor mij gewoon wel een beetje af. Ik geef aan heel veel nieuwe originele acties, de ene keer is dat iets kleins in de buurt, bijvoorbeeld een invalide kindje die een traplift nodig heeft en wiens ouders dat niet kunnen betalen en de andere keer aan iets anders. Zo vindt ik Dorcas met die zielige Granny's ook heel goed en ik geef ook graag voor dieren. Ze doen ook vaak leuke dingen als sporten bij de sportschool voor de voedselbank, een smsje sturen, als er bij de supermarkt een winkelwagen staat waar je dan een boodschap in kan doen, bladen, armbandjes of mobiele telefoons voor Pink Ribbon, of kerstkaarten of agenda's voor het goede doel.
Maar zoals ik al zei: ik kan het gewoon waarderen als mensen creatief zijn en eens iets nieuws verzinnen. Aan het begin was dat glazen huis origineel. Nu heb je zoiets van: again..
Wat wel zo is, is dat er ieder jaar ROND het glazen huis veel originele promotie acties zijn, veel dingen die je kan kopen, maar ook originele manieren om je geld te doneren.
En dit jaar weet ik het zeker, want het glazenhuis werkt samen met mijn opleiding...