Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
manzano schreef:Heb in Trouw niks gezien
edit: zit de volkskrant online door te bladeren, maar zie niks.
Wel een berichtje op de site, maar dat is gewoon n.a.v. de berichten van SBS en Telegraaf.
Tallie_Ho schreef:essiedepessie schreef:Nou van mij mag hij hem voor eeuwig achter de broek blijven zitten, dat jong moet vast!
je had vast anders gepiept als het jouw dochter was geweest!
Nounou, beetje rustiger mag ook wel, nergens voor nodig om zo persoonlijk te worden
Ik zeg ook niet dat hij niet vastgezet hoef te worden, ik zeg alleen dat ik Peter obsessief vind, mag ik best zeggen, toch?
Iemand die stout is, moet achter de tralies. Je kunt het echter ook doen zonder het hele mediacircus
LiNdA1986 schreef:Volgens mij kan de Nederlandse Politie niet handelen met Thailand of wel?
Als ie gepakt was hoop ik dat ie in de Thaise gevangenis mag, daar zijn ze volgens mij veel strenger en zijn de gevangenissen een stuk minder luxe als hier.
Dat joch hoort de rest van zijn leven vast, vieze moordenaar!!
patsur schreef:Zo gek vind ik dat niet hoor. Hij dacht dat hij zaken deed met die man. Wist hij veel dat Peter R erachter zat.
BraveSpots schreef:Ik snap niet dat de Nederlands politie niet achter die Joran zit? Waarom moet het steeds een journalist zijn die zulke dingen ontdekt? Dan schort er ergens toch iets hoor imo.
jen_ schreef:belachelijk dat ie hier nu weer mee bezig is... ik ga zondag ook zeker kijken... hoop dat de zaak van natalee ook uiteindelijk opgelost word..
snap ook niet dat hij nog zo met opgeheven hoofd kan rondlopen.. voordat ie in thailand zat kwam ik hem echt regelmatig tegen in arnhem... de eerste keer zat ik tegenover hem in de bus... had het eerst niet door terwijl ik dacht : ehhh waar ken ik hem toch vantoen ik het doorhad maar gewoon blijven zitten maar toch... zit je daar
rockwitch schreef:Nou hij heeft het weer voor elkaar hoor. Ik ben blij dat Peter constant achter hem aan zit. Dankzij hem gebeurt er tenminste wat. Ik hoop echt dat ze hem in Thailand heeeel lang opsluiten, want daar is het echt niet zo als hier. Daar zitten ze volgens mij met heel veel mensen in een cel. Hij is de banketstaaf als hij daar vast komt te zitten
x_Jeanine_x schreef:En volgens mij kom je een Thaise cel niet zo heel makkelijk uit!