Joran van der Sloot handelt in Thaise vrouwen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Iriscope

Re: Joran van der Sloot handelt in Thaise prostituees

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 13:07

Ik hoop dat hij nu echt gepakt gaat worden maar zn papa zal m wel weer vrijkopen hoor. En heel thailand is volgens mij corrupt dus ik denk dat het daar nog makkelijker gaat dan op Aruba en dat het zo weer in de doofpot gestopt wordt.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-08 13:11

manzano schreef:
Heb in Trouw niks gezien

edit: zit de volkskrant online door te bladeren, maar zie niks.
Wel een berichtje op de site, maar dat is gewoon n.a.v. de berichten van SBS en Telegraaf.

Ik heb hem hier thuis en daar staat het wel levensgroot in.
In de online versie is nooit alles te vinden, anders neemt niemand meer een abo Clown

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 13:13

Nee, dat weet Joran nooit en nadenken voor hij iets doet (bijvoorbeeld een beetje achtergrond info opzoeken) doet ie kennelijk ook nooit. Maar goed, beter dat ie zo dom is. Zo grijpen ze hem nog eens. En dat Peter R. de Vries dan een sappige aflevering over maakt: van mij mag hij.
Joran wilde zelf nota bene geld verdienen aan de Nathalee story. Dan heb ik liever dat "the good guy" er geld aan verdiend en er naam mee maakt.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 13:17

De online trouw is exact hetzelfde als de papieren. Alleen de verdiepings-katern is niet digitaal.
Maar ook daar staat niks in.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 13:46

Ik heb niet het hele topic gelezen, maar ik schrik toch wel beetje van dit bericht, wat een ongelovelijke hufter is die Joran, ik denk echt nog steeds dat hij strafbaar is en schuldig is. En dit bericht bevestigd dat alleen maar.

Vreselijk kereltje... Boos!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 13:53

Tallie_Ho schreef:
essiedepessie schreef:
Nou van mij mag hij hem voor eeuwig achter de broek blijven zitten, dat jong moet vast!

je had vast anders gepiept als het jouw dochter was geweest!

Nounou, beetje rustiger mag ook wel, nergens voor nodig om zo persoonlijk te worden Ach gut

Ik zeg ook niet dat hij niet vastgezet hoef te worden, ik zeg alleen dat ik Peter obsessief vind, mag ik best zeggen, toch?

Iemand die stout is, moet achter de tralies. Je kunt het echter ook doen zonder het hele mediacircus Clown

Lijkt me moeilijk als je beroep misdaadjournalist is...
Geld opent tenminste vele wegen Lachen

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 13:58

Ik snap niet dat de Nederlands politie niet achter die Joran zit? Waarom moet het steeds een journalist zijn die zulke dingen ontdekt? Dan schort er ergens toch iets hoor imo.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 13:59

Volgens mij kan de Nederlandse Politie niet handelen met Thailand of wel?

Als ie gepakt was hoop ik dat ie in de Thaise gevangenis mag, daar zijn ze volgens mij veel strenger en zijn de gevangenissen een stuk minder luxe als hier.

Dat joch hoort de rest van zijn leven vast, vieze moordenaar!!

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 14:02

LiNdA1986 schreef:
Volgens mij kan de Nederlandse Politie niet handelen met Thailand of wel?

Als ie gepakt was hoop ik dat ie in de Thaise gevangenis mag, daar zijn ze volgens mij veel strenger en zijn de gevangenissen een stuk minder luxe als hier.

Dat joch hoort de rest van zijn leven vast, vieze moordenaar!!

Er kan toch wel een samenwerkingsakkoord ofzo gesloten worden?

Overigens lijkt het me voor de politie dé uitgelezen kans om eens goed hun imago te poetsen, mochten ze iemand als Joran kunnen strikken...

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 14:05

go Peter, die flikt t toch wle weer en dombo Joran lootp er weer in , ha ha he's doomed!!!! Duivel

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 14:05

patsur schreef:
Zo gek vind ik dat niet hoor. Hij dacht dat hij zaken deed met die man. Wist hij veel dat Peter R erachter zat.

Als Peter R mij al eens zo had gepakt, dan had ik bij elke volgende vreemde die mij benaderde eerst research laten doen Huilen van het lachen

Dit jongetje is echter dommer dan een ezel, want hij stoot zich nu voor de 2e keer aan de zelfde Peter R de Vries steen Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 14:07

De politie kan pas iemand oppakken en in de gevangenis gooien als deze officieel is veroordeeld en dat is niet gebeurd.

lesilla

Ik denk niet dat hij dom is, volgens mij zit het anders in elkaar. Maar dan moet je met profilering werken en dat is weer van mijn view. Sinds we joran nog niet echt hebben gesproken Tong uitsteken

SplashIsLief

Kan het gekker. Scheve mond

Die jongen hoort veilig achter slot en grendel te zitten, voordat hij nog meer kapot maakt Bloos

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 14:08

BraveSpots schreef:
Ik snap niet dat de Nederlands politie niet achter die Joran zit? Waarom moet het steeds een journalist zijn die zulke dingen ontdekt? Dan schort er ergens toch iets hoor imo.

Nee er schort ergens echt niet. Ik weet niet bij wie pa allemaal een vinger in de pap heeft of wat hij allemaal van wie weet, maar het feit dat ze dit ettertje steeds met fluwelen handschoenen aanpakken lijkt erop dat men zijn vingers niet wil branden.

AnneB

Ik HOOP dat het hem z'n kop kost, letterlijk en figuurlijk. Bah! Misselijk Misselijk Misselijk

VDB

DONDER! Het is niet te geloven! Dat joch is 21 jaar Boos!
21 jaar.... De electrische stoel moet ie hebben Boos! En dan op stand halfdood zetten. Dat joch mag niet dood maar moet pijn krijgen. Zijn leven lang!
Smerige leugenaar.
*Gaat nu verder lezen in topic...*
Laatst bijgewerkt door VDB op 07-11-08 14:14, in het totaal 1 keer bewerkt

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 14:13

Nou hij heeft het weer voor elkaar hoor. Ik ben blij dat Peter constant achter hem aan zit. Dankzij hem gebeurt er tenminste wat. Ik hoop echt dat ze hem in Thailand heeeel lang opsluiten, want daar is het echt niet zo als hier. Daar zitten ze volgens mij met heel veel mensen in een cel. Hij is de banketstaaf als hij daar vast komt te zitten

jen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 14:15

belachelijk dat ie hier nu weer mee bezig is... ik ga zondag ook zeker kijken... hoop dat de zaak van natalee ook uiteindelijk opgelost word..

snap ook niet dat hij nog zo met opgeheven hoofd kan rondlopen.. voordat ie in thailand zat kwam ik hem echt regelmatig tegen in arnhem... de eerste keer zat ik tegenover hem in de bus... had het eerst niet door terwijl ik dacht : ehhh waar ken ik hem toch van Blond toen ik het doorhad maar gewoon blijven zitten maar toch... zit je daar Clown

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 14:18

jen_ schreef:
belachelijk dat ie hier nu weer mee bezig is... ik ga zondag ook zeker kijken... hoop dat de zaak van natalee ook uiteindelijk opgelost word..

snap ook niet dat hij nog zo met opgeheven hoofd kan rondlopen.. voordat ie in thailand zat kwam ik hem echt regelmatig tegen in arnhem... de eerste keer zat ik tegenover hem in de bus... had het eerst niet door terwijl ik dacht : ehhh waar ken ik hem toch van Blond toen ik het doorhad maar gewoon blijven zitten maar toch... zit je daar Clown

ha ha wees blij dat ie to je zat en niet naast je Knipoog

jen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 14:20

haha njah had niet veel uitgemaakt denk ik want ik zat op 20 cm na net niet met mijn knieen tegen de zijne aan Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 14:21

die is niet meer te redden hoor!!!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 14:26

rockwitch schreef:
Nou hij heeft het weer voor elkaar hoor. Ik ben blij dat Peter constant achter hem aan zit. Dankzij hem gebeurt er tenminste wat. Ik hoop echt dat ze hem in Thailand heeeel lang opsluiten, want daar is het echt niet zo als hier. Daar zitten ze volgens mij met heel veel mensen in een cel. Hij is de banketstaaf als hij daar vast komt te zitten

Inderdaad, er zijn echt in de loop van de jaren misdaadjournalisten en rechercheurs geweest die een zaak nooit hebben opgegeven.
Met een dader waarvan zij overtuigt waren dat die het gedaan had. En gelukkig maar veel van die zaken zijn opgelost doordat mensen hun nagels erin hebben gezet.

En wees eerlijk joran in een antisociale persoonlijkheid, dader of niet vind ik het niet zo een slecht gedachte dat iemand aan het toekijken is.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 14:27

Ik heb vanochtend de krant gelezen...
maar ik ga zondag avond echt weer zeker krijgen!!

En volgens mij kom je een Thaise cel niet zo heel makkelijk uit!

_Mevrouwtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 14:42

x_Jeanine_x schreef:
En volgens mij kom je een Thaise cel niet zo heel makkelijk uit!

Gelukkig maar!