sex sells avro

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Coentjuh

Re: sex sells avro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 19:32

Ja dat klopt. Maar dat was er ook zo eentje die 0 komma 0 respect had voor een meisje dus ik neem dat niet zo serieus. En als ie echt een vriendin zou hebben, snappen zijn ouders dat op den duur toch ook wel of zus/broer. Als het nou elke week met een ander was.

Dus ze filmen voor dit programma 1 soort jongens van buitenlandse afkomst, maar wel allemaal die er zo overdenken, want er zijn ook zat jongens die wel normaal zijn.

Rachaell

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 19:35

Aan de ene kant geeft dat dan ook wel weer een slecht beeld van die mensen, er zullen vast heel veel mensen van dezelfde afkomst als deze jongen zijn die er heeeeel anders over denken..
Maar het gebeurd dus wel..

Nikki15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 19:41

rare vraag misschien maar hoelaat is dit progamma dan. want ken dat hele programma niet.!

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 20:02

Mijn mond valt echt open van verbazig! Lieve hemel! 7 en 13 jaar... dat is toch achtelijk!

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 20:06

Wow, ik heb net ook gekeken. Shocking! Geen respect en er wordt echt niet nagedacht!

Ik sluit me aan bij het meisje uit het westen (?) die op haar 15e nog niet hand gezoend Vork Ook ben ik toch echt van plan nog maagd te blijven.

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 20:07

mooney schreef:
Wow, ik heb net ook gekeken. Shocking! Geen respect en er wordt echt niet nagedacht!

Ik sluit me aan bij het meisje uit het westen (?) die op haar 15e nog niet hand gezoend Vork Ook ben ik toch echt van plan nog maagd te blijven.

Maar volgens mij kwam die later wel zoenend in beeld Tong uitsteken

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 20:14

Nikki15 schreef:
rare vraag misschien maar hoelaat is dit progamma dan. want ken dat hele programma niet.!

Is volgens mij geen programma maar een eenmalige docu over dit onderwerp.

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 20:22

V ind het idd ook schokkend. Ik ben pas 14 en heb og nooit gezoend hoor. Wel een paar keer op het randje, maar toen had ik het toch wel een soort van afgewezen. Ik kan op mijn 14e dus nog echt niet denken om seks te hebben, zoenen, tja dat kan wel. Maar dan met een jongen die ik echt leuk vind.
Mijn mannelijke vrienden hebben ook nog niet behoefte aan seks ofzo ze zeiden wel dat ze het zouden doen als het meisje het ook ECHT terecht wil. Ze doen he maar zelf, in hun eentje Clown Dat vinden ze ook best, zeiden ze. En die jongens zijn best 'populair' dus niet van die sukkeltjes Clown Die hebben daar volgens mij niet van gehoord Tong uitsteken

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 20:34

We hadden het er idd vanmiddag onder bijbelkennis over... vreselijk hoe het gaat zo...

daantje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 20:36

Weet iemand waar ik het op uitzendinggemist kan vinden? heb al onder de S en Avro gezocht???

CeesRinko

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 20:40

Elianna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 20:41

daantje99 schreef:
Weet iemand waar ik het op uitzendinggemist kan vinden? heb al onder de S en Avro gezocht???

Ik heb inderdaad ook al onder de S en Avro gezocht, maar kan 'm ook niet vinden.
Iemand misschien een linkje ?

Edit: Is al gegeven. Lachen

daantje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 20:45

Huh het filmpje doet het neit bij mij ...

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 20:46

Ongelovelijk, heb het vanmiddag zitten kijken. Vond het écht schokkend. Voor die meid van 13 vond ik het triest, je helemaal klemzuipen en vervolgens spijt hebben en je gebruikt voelen. en die moeder vind ik ook echt erg "ja, ze is gewoon verder dan anderen"

Dan die jongetjes in de bijlmer, die van 11 jaar die sex heeft gehad, en dan weet niet eens wat ontmaagden is! Hello world, waar ben je mee bezig?!

Ga eens kijken naar de andere afleveringen.

_Lizzy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 21:03

Jeetje, net ook even gezien. echt erg!!
omg waar ben je mee bezig!

Vandaag was er ook een meisje uit mijn klas die mij even vertelde dat haar beste vriendin zwanger was. ze ging vandaag zo'n echo doen om te kijken of dat ze nog een abortus kon plegen ofzo. maar het was al veel te laat, ze konden zelfs al zien dat het een jongetje was!!
Het Meisje is 15 en de "vader" 14. Ach gut
sorry maar dat vindt ik echt NIET normaal.

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 21:18

_Lizzy_ schreef:
Jeetje, net ook even gezien. echt erg!!
omg waar ben je mee bezig!

Vandaag was er ook een meisje uit mijn klas die mij even vertelde dat haar beste vriendin zwanger was. ze ging vandaag zo'n echo doen om te kijken of dat ze nog een abortus kon plegen ofzo. maar het was al veel te laat, ze konden zelfs al zien dat het een jongetje was!!
Het Meisje is 15 en de "vader" 14. Ach gut
sorry maar dat vindt ik echt NIET normaal.

Jeetje, dat vind ik inderdaad ook echt niet normaal..
Letterlijk weg toekomst...

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 21:45

Ik heb net gekeken en ik ben echt sprakeloos.
Waar gaat dit héén joh Scheve mond

Nikki15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 14:48

ik heb het net ook even gekeken wat een verschikking zeg.! niet normaal, dat mensen er zo over denken, gaat echt te ver

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 22:24

Ik ga het morgen ook even op school kijken.
Ja mensen zijn vroeg ik weet het, maar over het respect en verstand is daar niet altijd over te zeggen. Ik oordeel nu niet want heb hem niet gezien Tong uitsteken..

daantje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 22:32

Heb het laatst ook gekeken. Echt verschrikkelijk !

Toen ik 7 was wist ik nog maar net wat jongens uberhaupt waren.

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 19:55

Had het er gister nog over met mijn leraar maatschapijleer.. hij had het ook gezien en vond het zeker niet normaal

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 19:58

Ik wist niet dat er nog meer afleveringen zijn. Ga van de week nog even kijken.

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 20:08

Citaat:
Die bijlmer etc.. Vreselijk.. Je hoeft bij mij echt niet aan te komen met.. Ja wij hebben geen vader en moeder blabla.. De presentatrice zei op een gegeven moment ja het is net of ze mtv dingen naspelen. IDD!.. 7 jaar.. dat jochie was 7 jaar!!!!!.. En durft het ook nog trots zijn strot uit te krijgen.. Die mensen moeten zich allemaal doodschamen..

7 jaar gaat er bij jullie dan geen alarmbelletje rinkelen? Misschien omdat ik zelf voor de klas sta maar 7 jaar dat is groep 3 / 4.
Ik veronderstel dat er daar in het gezin wel veel meer mis is. Een kind van die leeftijd is daar normaal gesproken niet mee
bezig in ieder geval niet bewust.. Dit mensen moeten zich inderdaad doodschamen en niet alleen hier om!

denk er eens over na...!

Manonx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 23:55

dit is echt een schokkend programma, maar wel hoe het er nu op dit moment echt aan toegaat..

er was er laatst 1 die was op ze 7e al ontmaagd Bloos!

noekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 00:00

Ik ben pas op mijn 13e ontgroent, nu hoor ik er zeker niet bij? Bloos!

Echt dramatisch dat dit soort dingen gebeuren Je hoort idd dat het steeds vroeger gebeurd. Heb het programma niet gezien, wanneer is dat? Of was het een uitzending?

Bij mij op school zit een meisje die 14 jaar is en zwanger.. Ze kwam er achter toen ze het al 5 maanden was. Dat is toch niet te geloven!