Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mooney schreef:Wow, ik heb net ook gekeken. Shocking! Geen respect en er wordt echt niet nagedacht!
Ik sluit me aan bij het meisje uit het westen (?) die op haar 15e nog niet hand gezoendOok ben ik toch echt van plan nog maagd te blijven.
Nikki15 schreef:rare vraag misschien maar hoelaat is dit progamma dan. want ken dat hele programma niet.!
daantje99 schreef:Weet iemand waar ik het op uitzendinggemist kan vinden? heb al onder de S en Avro gezocht???
_Lizzy_ schreef:Jeetje, net ook even gezien. echt erg!!
omg waar ben je mee bezig!
Vandaag was er ook een meisje uit mijn klas die mij even vertelde dat haar beste vriendin zwanger was. ze ging vandaag zo'n echo doen om te kijken of dat ze nog een abortus kon plegen ofzo. maar het was al veel te laat, ze konden zelfs al zien dat het een jongetje was!!
Het Meisje is 15 en de "vader" 14.![]()
sorry maar dat vindt ik echt NIET normaal.
Citaat:Die bijlmer etc.. Vreselijk.. Je hoeft bij mij echt niet aan te komen met.. Ja wij hebben geen vader en moeder blabla.. De presentatrice zei op een gegeven moment ja het is net of ze mtv dingen naspelen. IDD!.. 7 jaar.. dat jochie was 7 jaar!!!!!.. En durft het ook nog trots zijn strot uit te krijgen.. Die mensen moeten zich allemaal doodschamen..