Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kehdra schreef:K weet niet meer hoe dat dorp heet.
Maar t was maar en klein gat, en inderdaad 15 tegen 6 (of 7)
Dus Obama heeft al een klein republ. dorp achter zich, en Powell!
ik dacht dat Powell altijd best 'extreem' republikeins was, vandaar dat ik het zo vreemd vind dat hij zich achter Obama schaart...
Tieneke schreef:Kehdra, ik heb toch de indruk dat de verkiezingen daar een pak meer met personality te maken heeft dan dat wij voor mogelijk houden. Hier is dat niet zo, maar daar duidelijk wel.
Veel ervaring niet nee, maar een president staat er daar absoluut niet alleen voor. Liever iemand met wat minder ervaring dan iemand met misschien veel te veel ervaring
Wijnanda schreef:De meeste mensen zijn het oorlogje spelen in Irak/Afghanistan wel zat. Het is een beetje net als Vietnam, geen vooruitzicht dat het beter wordt. Ik denk dus dat Obama wel zal winnen. Die Palin vindt ik maar een monster, en McCain is rijp voor het bejaardenhuis. Of Hilary of Obama daar nou zit. Het zou allebei nieuw zijn. Er heeft toch nog nooit een vrouw of een donkere man gezeten?
Wijnanda schreef:De meeste mensen zijn het oorlogje spelen in Irak/Afghanistan wel zat. Het is een beetje net als Vietnam, geen vooruitzicht dat het beter wordt. Ik denk dus dat Obama wel zal winnen. Die Palin vindt ik maar een monster, en McCain is rijp voor het bejaardenhuis. Of Hilary of Obama daar nou zit. Het zou allebei nieuw zijn. Er heeft toch nog nooit een vrouw of een donkere man gezeten?
Lia_ schreef:Elja schreef:Ook vind ik dat Obama een goede vice-president heeft gekozen: Joe Biden. Als Obama op de een of andere manier ooit uitvalt, dan heeft Amerika een goede back-up.
Ja, in een man die staat te roepen "what this country needs are 3 letters... "J.O.B.S" kun je echt vertrouwen hebben![]()
Heb je je echt wel verder verdiept in deze materie of roep je zo maar wat????