Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarcoBorsato schreef:Hij heeft donderdag een advertentie geplaatst, en vrijdag hadden heel veel mensen als reactie daarop ook een advertentie geplaatst, om hem te steunen. Start de zoektocht!
Justine_Mo schreef:Sjaak (25 minuten geleden) Toon Verbergen 0 Gemarkeerd als spam Antwoorden | Spam Dit is een hoax. Ik ken Otto persoonlijk en ik kan je zeggen dat hij inderdaad ziek is maar dan in zijn hoofd
Dit staat op youtube bij reacties..
Weet niet echt wat ik er van moet geloven..
crossmonster schreef:Ik vond het idd erg "echt" overkomen, maar toch heb ik mijn twijfels. Want wie belt nu Giel belen als ie nog maar 10 uur te leven heeft ?
Maar goed, het kan wel...
sexy_back schreef:nee idd daar staat je hoofd niet naar op zo'n moment...
Karin schreef:crossmonster schreef:Ik vond het idd erg "echt" overkomen, maar toch heb ik mijn twijfels. Want wie belt nu Giel belen als ie nog maar 10 uur te leven heeft ?
Maar goed, het kan wel...sexy_back schreef:nee idd daar staat je hoofd niet naar op zo'n moment...
Tja, wie denkt er aan experimenteren met drank en drugs als-ie nog tien uur te leven heeft?
Vertelt-ie ergens in het verhaal niet dat 3FM veel voor hem betekent?
Ik ben echt benieuwd of het verhaal op waarheid berust. Vooralsnog krijgt Otto van mij het voordeel van de twijfel.
Justine_Mo schreef:Sjaak (25 minuten geleden) Toon Verbergen 0 Gemarkeerd als spam Antwoorden | Spam Dit is een hoax. Ik ken Otto persoonlijk en ik kan je zeggen dat hij inderdaad ziek is maar dan in zijn hoofd
Dit staat op youtube bij reacties..
Weet niet echt wat ik er van moet geloven..
Dreamy schreef:Ben benieuwd of hier nog een staartje aan gaat komen.
pubelia schreef:Ik ga hem niet luisteren of kijken iig nu niet. Maar idd wel heftig. Ik vind het een knappe keuze van die otto als ik dat zo kan horen.
Sterkte voor de familie als die dit lezen...
Citaat:Ik vind het vooral heel toevallig dat deze jongen een paar uur belde nadat Simon op tv was geweest (volgens mij zelfs op dezelfde zender): een film over een man die kanker krijgt en euthanasie pleegt. Ik zeg: een grap, maar wel een redelijk zieke grap. Met waarschijnlijk als doel omde 90's request week te verstoren met een plaat die na de 90's is uitgebracht. Is 'm wel gelukt dan