Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 17:26

Trump ontkent nu dat hij de oude act weer van stal heeft gehaald en ondertekend, de deportaties zijn de schuld van Rubio :+ terwijl het toch echt op beeld staat . Wat is het een narcist en ja, ook zonder onderzoek, hij voldoet echt aan alle criteria!
Laatst bijgewerkt door BigOne op 23-03-25 17:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Polar

Dat had ik eigenlijk ook verwacht, dus vandaar dat ik dit niet persé zie als iets wat we als waar aan moeten nemen.
Het klinkt naar mijn mening eerder als iemand die 'ons' wil overhalen om het goede van Trump te zien.

Ailill

Polar schreef:
Als het waar is wel, maar ik heb verder de uitzending van één vandaag niet gezien, dus ik weet niet wat er nog meer over gezegd is?
Ik vind de handelingen van Trump niet overeenkomen met wat er in dat artikel staat, in ieder geval.
Maar als het klopt, dan zou Trump dus één of ander vreemd spel spelen.
Ik twijfel ook inhoudelijk aan het bericht, maar het is niet de minste persoon onder niet de minste omstandigheden.

Op zich wel interessant dat Europa het blijkbaar als pesten ziet, terwijl de USA het als sterk leiderschap omschrijft.

Ik ga me er eens in verdiepen.

Polar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 17:27

BigOne schreef:
Trump ontkent nu dat hij de oude act weer van stal heeft gehaald en ondertekend, de deportaties zijn de schuld van Rubio :+
Nog even en de deportaties zijn de schuld van rechter Boasberg...

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 17:27

Polar schreef:
Dat had ik eigenlijk ook verwacht, dus vandaar dat ik dit niet persé zie als iets wat we als waar aan moeten nemen.
Het klinkt naar mijn mening eerder als iemand die 'ons' wil overhalen om het goede van Trump te zien.
Ik neig ook die kant op.

Polar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 17:28

Ailill schreef:
Polar schreef:
Als het waar is wel, maar ik heb verder de uitzending van één vandaag niet gezien, dus ik weet niet wat er nog meer over gezegd is?
Ik vind de handelingen van Trump niet overeenkomen met wat er in dat artikel staat, in ieder geval.
Maar als het klopt, dan zou Trump dus één of ander vreemd spel spelen.
Ik twijfel ook inhoudelijk aan het bericht, maar het is niet de minste persoon onder niet de minste omstandigheden.

Op zich wel interessant dat Europa het blijkbaar als pesten ziet, terwijl de USA het als sterk leiderschap omschrijft.

Ik ga me er eens in verdiepen.
Ik denk zelf dat er een groot verschil zit tussen wat ze in Amerika te zien krijgen en wat wij in Europa te zien krijgen.
Maar dat niet alleen... in dit topic halen we heel veel informatie uit bepaalde bronnen die ook niet op Nederlandse tv uitgezonden worden.
Dus zelfs in Nederland (en de rest van Europa) wordt selectief uitgezonden.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 17:28

Ailill schreef:
Polar schreef:
Ik neig ook die kant op.

Zo kwam het bij mij wel over.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 17:38

Polar schreef:
Ik denk zelf dat er een groot verschil zit tussen wat ze in Amerika te zien krijgen en wat wij in Europa te zien krijgen.
Maar dat niet alleen... in dit topic halen we heel veel informatie uit bepaalde bronnen die ook niet op Nederlandse tv uitgezonden worden.

Volgens mij zit in ieder TV-pakket standaard al CNN. Veel mensen heb en IP-TV.
En via Twitter of SM of nieuwssites kun je toch van alles opzoeken, officiële websites, TV-zenders zoals Fox enz. Presentators, journalisten en politici, bijna iedereen heeft wel ergens een account waar zij informatie delen.

Juist in deze tijd is nieuws van bijna de hele wereld dichtbij.
Lastig is alleen wel, om fake-news te herkennen.

journee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 17:38

Lieser schreef:
Ailill schreef:
Ga ik hem toch nog een keer stellen, want deze keer mis ik hem echt.

Wat vind jij er van dat er zo met iemand wordt omgegaan? Een onschuldig iemand het land uit deporteren, naar een van de meest afschuwelijke plaatsen ter wereld? Dat hij daar als een beest wordt behandeld, dat hij fysiek lijden moet ondergaan, onder de meest erbarmelijke omstandigheden?

Kan jij dat op wat voor manier dan ook rechtvaardigen? Zonder te gaan vergelijken naar iets anders?

Ik vind jouw manier van 'vragen stellen' erg suggestief en onplezierig. Het zijn geen vragen, maar beschuldigingen. Met voor de vorm een vraagteken erachter. Trump zelf had het niet beter kunnen doen, maar dan over illegalen.

Naar mijn idee worden zowel de posts van Cer als de berichten van Ailill uit zijn verband getrokken. Als Cer iets vind van de vraag stellig van Ailill, kan zij daar zelf ook wat van zeggen, als ze dat nodig vind. Persoonlijk vind ik de reacties allemaal een beetje overdreven. Bijzonder dat zoveel mensen zich persoonlijk aangevallen lijken te voelen door iets wat hen niet betreft, dat is toch helemaal niet nodig? :?

Dat iedereen gefrustreerd raakt door de acties van Trump lijkt me logisch, maar laten we het nu niet op elkaar af gaan reageren, dat is alleen maar zonde van de sfeer op het topic. :)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 18:02

Moderatoropmerking:
Dit bericht is verwijderd.
Laatst bijgewerkt door pmarena op 23-03-25 18:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Polar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 18:03

Electra63 schreef:
Polar schreef:

Volgens mij zit in ieder TV-pakket standaard al CNN. Veel mensen heb en IP-TV.
En via Twitter of SM of nieuwssites kun je toch van alles opzoeken, officiële websites, TV-zenders zoals Fox enz. Presentators, journalisten en politici, bijna iedereen heeft wel ergens een account waar zij informatie delen.

Juist in deze tijd is nieuws van bijna de hele wereld dichtbij.
Lastig is alleen wel, om fake-news te herkennen.
Nouja, dat laatste inderdaad...
Plus dat er ook een hoop oudere mensen zijn die helemaal niet zoveel met internet doen.

Essie73
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 18:03

Moderatoropmerking:
Fijn bericht Journee. Ik haak hier direct op in om aan te geven dat er gebruik gemaakt kan worden van de tem functie wanneer je vindt dat een bericht misplaatst is. Het in een topic zelf bespreken doet de sfeer geen goed en is storend voor andere gebruikers.

higgins

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 20:08

Laten we ons best doen om het open te houden
Het is heel interessant en ook heel belangrijk om dit met elkaar te delen!

Ik denk dat heel veel mensen, alleen al hier in NL, echt geen idee hebben wat er zich elke dag afspeeld op dit toneel...
Het is vreselijk

Persoonlijk vertrouw ik geen enkele woordvoerder of aanhanger van Trump
Ze zeggen het 1 en doen het ander zodra ze kunnen...
Dat is wel duidelijk ondertussen

BigOne

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 20:28

Ze zijn volledig op de hand van Poetin , echt ongelofelijk wat voor drek en leugens er uit hun monden komt.

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 20:40

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 20:42

Gek is dat, ik snap eigenlijk niet waarom ze zichzelf zo in de voet schieten.
Net als met de verkoop van toned down vliegtuigen. En het stopzetten van USAID, waardoor boeren nu met hun producten blijven zitten.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 20:58

mysa schreef:
Gek is dat, ik snap eigenlijk niet waarom ze zichzelf zo in de voet schieten.
Net als met de verkoop van toned down vliegtuigen. En het stopzetten van USAID, waardoor boeren nu met hun producten blijven zitten.

1. Ze zijn niet handig;
2. Ze denken niet vooruit;
3. Ze deken alleen aan zichzelf. Interesse in anderen (in dit geval: boeren) is NUL.

Polar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 21:03

Het is ook echt dat ze denken dat ze anderen/andere landen vanalles kunnen opleggen, maar als er dan tegenacties komen: suprised pikachu...
Ze kunnen echt niet vooruit denken of de gevolgen van hun acties inschatten.

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 21:11

Ik vraag me af op wat voor manier hier een gouden eeuw uit voort moet komen?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 21:18

Je hoort het hem zeggen:

Afbeelding

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 21:20

En tikken :')

Polar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 21:22

Met twee wijsvingers...

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 21:22

Interessant bij binnenhof vandaag: een lijst met woorden die de wetenschap niet meer mag gebruiken, waaronder: equity, feminisme, gender en woke.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 21:34

Benzz schreef:
Interessant bij binnenhof vandaag: een lijst met woorden die de wetenschap niet meer mag gebruiken, waaronder: equity, feminisme, gender en woke.

Ja, nee, sorry.

Maar die komen echt gewoon in mijn artikelen als me dat zo uitkomt :')

Bij nader inzien, eens zien of ik ze doelbewust kan toevoegen :+

Nado

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 21:37

Benzz schreef:

En ook gewoon de woorden ‘woman’ en ‘female’. De woorden ‘man’ en ‘male’ staan er niet op. Laat dat tot je doordringen: hiermee wordt al het onderzoek naar vrouwen, waaronder het medisch onderzoek dat eindelijk van de grond aan het komen was, in feite verboden. Taal doet er toe.