Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polar schreef:Ik twijfel ook inhoudelijk aan het bericht, maar het is niet de minste persoon onder niet de minste omstandigheden.Als het waar is wel, maar ik heb verder de uitzending van één vandaag niet gezien, dus ik weet niet wat er nog meer over gezegd is?
Ik vind de handelingen van Trump niet overeenkomen met wat er in dat artikel staat, in ieder geval.
Maar als het klopt, dan zou Trump dus één of ander vreemd spel spelen.
Ailill schreef:Ik denk zelf dat er een groot verschil zit tussen wat ze in Amerika te zien krijgen en wat wij in Europa te zien krijgen.Polar schreef:Ik twijfel ook inhoudelijk aan het bericht, maar het is niet de minste persoon onder niet de minste omstandigheden.Als het waar is wel, maar ik heb verder de uitzending van één vandaag niet gezien, dus ik weet niet wat er nog meer over gezegd is?
Ik vind de handelingen van Trump niet overeenkomen met wat er in dat artikel staat, in ieder geval.
Maar als het klopt, dan zou Trump dus één of ander vreemd spel spelen.
Op zich wel interessant dat Europa het blijkbaar als pesten ziet, terwijl de USA het als sterk leiderschap omschrijft.
Ik ga me er eens in verdiepen.
Polar schreef:Ik denk zelf dat er een groot verschil zit tussen wat ze in Amerika te zien krijgen en wat wij in Europa te zien krijgen.
Maar dat niet alleen... in dit topic halen we heel veel informatie uit bepaalde bronnen die ook niet op Nederlandse tv uitgezonden worden.
Dus zelfs in Nederland (en de rest van Europa) wordt selectief uitgezonden.
Lieser schreef:Ailill schreef:Ga ik hem toch nog een keer stellen, want deze keer mis ik hem echt.
Wat vind jij er van dat er zo met iemand wordt omgegaan? Een onschuldig iemand het land uit deporteren, naar een van de meest afschuwelijke plaatsen ter wereld? Dat hij daar als een beest wordt behandeld, dat hij fysiek lijden moet ondergaan, onder de meest erbarmelijke omstandigheden?
Kan jij dat op wat voor manier dan ook rechtvaardigen? Zonder te gaan vergelijken naar iets anders?
Ik vind jouw manier van 'vragen stellen' erg suggestief en onplezierig. Het zijn geen vragen, maar beschuldigingen. Met voor de vorm een vraagteken erachter. Trump zelf had het niet beter kunnen doen, maar dan over illegalen.
Electra63 schreef:Nouja, dat laatste inderdaad...Polar schreef:Ik denk zelf dat er een groot verschil zit tussen wat ze in Amerika te zien krijgen en wat wij in Europa te zien krijgen.
Maar dat niet alleen... in dit topic halen we heel veel informatie uit bepaalde bronnen die ook niet op Nederlandse tv uitgezonden worden.
Dus zelfs in Nederland (en de rest van Europa) wordt selectief uitgezonden.
Volgens mij zit in ieder TV-pakket standaard al CNN. Veel mensen heb en IP-TV.
En via Twitter of SM of nieuwssites kun je toch van alles opzoeken, officiële websites, TV-zenders zoals Fox enz. Presentators, journalisten en politici, bijna iedereen heeft wel ergens een account waar zij informatie delen.
Juist in deze tijd is nieuws van bijna de hele wereld dichtbij.
Lastig is alleen wel, om fake-news te herkennen.
mysa schreef:Gek is dat, ik snap eigenlijk niet waarom ze zichzelf zo in de voet schieten.
Net als met de verkoop van toned down vliegtuigen. En het stopzetten van USAID, waardoor boeren nu met hun producten blijven zitten.
Benzz schreef:Interessant bij binnenhof vandaag: een lijst met woorden die de wetenschap niet meer mag gebruiken, waaronder: equity, feminisme, gender en woke.
Benzz schreef:Interessant bij binnenhof vandaag: een lijst met woorden die de wetenschap niet meer mag gebruiken, waaronder: equity, feminisme, gender en woke.