Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:Laat lekker gaan.Veronica2 schreef:@Aillil, je uitleg is zo mogelijk nog aanmatigender dan de vraag die je stelt en de manier waarop je hier over Cer praat gaat alle perken te buiten. Het maakt namelijk geen bal uit of iemand wel/niet zijn emotie opschrijft over de gang van zaken in een ver land. Als je het mij vraagt is er niks mis met het ethisch besef van Cer, maar wel met dat van jou.
Wow !
Over aanmatigend en aanvallend gesproken !!
Aillil vraagt aan Cer hoe zij haar bericht bedoelt en dat is niet gek, omdat Cer haar tegenvragen wel vaker niet altijd goed begrepen worden.
Ailill schreef:Veronica2 schreef:Omdat ik inhoudelijk vraag naar de mening van Cer?Het zegt over jou dat je een lelijke stoker bent en Cer is de kop van jut.
Bijzonder
Electra63 schreef:Veronica2 schreef:@Aillil, je uitleg is zo mogelijk nog aanmatigender dan de vraag die je stelt en de manier waarop je hier over Cer praat gaat alle perken te buiten. Het maakt namelijk geen bal uit of iemand wel/niet zijn emotie opschrijft over de gang van zaken in een ver land. Als je het mij vraagt is er niks mis met het ethisch besef van Cer, maar wel met dat van jou.
Wow !
Over aanmatigend en aanvallend gesproken !!
Aillil vraagt aan Cer hoe zij haar bericht bedoelt en dat is niet gek, omdat Cer haar tegenvragen wel vaker niet altijd goed begrepen worden.
Tango1979 schreef:Mee eens Aillil. Op mij komen de opmerkingen van Cer regelmatig "vergoeilijkend" over. Ik wilde ook reageren op haar maar dan wat minder neutraal/open vraag achtig.
Ook bij de opmerking dat een normale gevangenis anders is in elk land schuurt. Een normale gevangenis is menswaardig. Wat menswaardig is, ligt niet aan het land imo.
Veronica2 schreef:Nou ga je dingen verdraaien, naast dat je mij persoonlijk aanvalt. Niet chique van je.Polar schreef:Veronica2, je bent wel echt heel persoonlijk aan het aanvallen nu...
Nee hoor, ik reageer op een persoonlijke aanval en ik kom op voor iemand. Niemand verdient het om zo de kop van jut te zijn. Dus jullie kunnen nu stoppen met je groepje tegen mij.
journee schreef:Hier de reactie van vadertje lief:Elon Musk is volgens zijn dochter een groot kind. Deze dame neemt geen blad voor de mond.
https://www.ad.nl/buitenland/dochter-elon-musk-hekelt-beleid-regering-trump-en-gaat-in-op-nazigroet-vader-dat-was-krankzinnig~af4a8d53/
Ailill schreef:journee schreef:Hier de reactie van vadertje lief:Elon Musk is volgens zijn dochter een groot kind. Deze dame neemt geen blad voor de mond.
https://www.ad.nl/buitenland/dochter-elon-musk-hekelt-beleid-regering-trump-en-gaat-in-op-nazigroet-vader-dat-was-krankzinnig~af4a8d53/
[ Afbeelding ]
journee schreef:Absoluut, met recht een powervrouw, die komt er wel/is er al.Ailill schreef:
Tja, die man is onbegrijpelijk.
Maar ik vind zijn dochter een stoere dame, knap om zo sterk in het leven te staan. Lijkt me niet makkelijk met zo een vader, hoewel spermadonor misschien een betere benaming is. Om de titel vader te verdienen, moet je jezelf eerst als een vader gedragen.
Polar schreef:Oh, dat deed mijn neefje afgelopen kerst in het restaurant ook.Iemand nog die video gezien waarin hij een lepel en vork op zijn vingers laat balanceren?
Die dame ernaast ook... dat wiegen.
https://www.tiktok.com/@dailymail/video ... 9485378858
Ailill schreef:Ga ik hem toch nog een keer stellen, want deze keer mis ik hem echt.
Wat vind jij er van dat er zo met iemand wordt omgegaan? Een onschuldig iemand het land uit deporteren, naar een van de meest afschuwelijke plaatsen ter wereld? Dat hij daar als een beest wordt behandeld, dat hij fysiek lijden moet ondergaan, onder de meest erbarmelijke omstandigheden?
Kan jij dat op wat voor manier dan ook rechtvaardigen? Zonder te gaan vergelijken naar iets anders?
Lieser schreef:Okay dan.Ailill schreef:Ga ik hem toch nog een keer stellen, want deze keer mis ik hem echt.
Wat vind jij er van dat er zo met iemand wordt omgegaan? Een onschuldig iemand het land uit deporteren, naar een van de meest afschuwelijke plaatsen ter wereld? Dat hij daar als een beest wordt behandeld, dat hij fysiek lijden moet ondergaan, onder de meest erbarmelijke omstandigheden?
Kan jij dat op wat voor manier dan ook rechtvaardigen? Zonder te gaan vergelijken naar iets anders?
Ik vind jouw manier van 'vragen stellen' erg suggestief en onplezierig. Het zijn geen vragen, maar beschuldigingen. Met voor de vorm een vraagteken erachter. Trump zelf had het niet beter kunnen doen, maar dan over illegalen.
Benzz schreef:Gezellig...https://eenvandaag.avrotros.nl/item/hoe ... moet-zien/
Dit was gisteren bij een vandaag. Daar werd ook uitgelged waarom deze man in NL was deze week. Ze willen project 2025 door heel Europa uitrollen...........
Polar schreef:An sich lijkt het scenario wat hij schept me best positief voor Europa (en de USA)?Benzz schreef:Gezellig...https://eenvandaag.avrotros.nl/item/hoe ... moet-zien/
Dit was gisteren bij een vandaag. Daar werd ook uitgelged waarom deze man in NL was deze week. Ze willen project 2025 door heel Europa uitrollen...........
Polar schreef:Als het waar is wel, maar ik heb verder de uitzending van één vandaag niet gezien, dus ik weet niet wat er nog meer over gezegd is?
Ik vind de handelingen van Trump niet overeenkomen met wat er in dat artikel staat, in ieder geval.
Maar als het klopt, dan zou Trump dus één of ander vreemd spel spelen.