purny schreef:BigOne schreef:Snap eigenlijk niet dat er elke week wel weer een natte flats voorbijkomt van de Wilders clan.
Borden, Oeganda , Faber met haar beleid. En ophef veroorzaakt en iedereen het er over heeft .
Ophef is de reden dat ze dit doen, Wilders heeft geen ander beleid dan anti vreemdelingen!
Ondertussen gaat ons land naar de kloten door Agema , van der Plas,Eppo Bruins, Wiersma en nog wat van die incompetente figuren
Dat bovengenoemde personen volgens jou het land naar de klote helpen heeft alleen maar met het beleid van voorgaande kabinet(ten) te maken.
De zorg is niet kapot gemaakt door Agema, maar door Rutte
Asielbeleid is niet kapot gemaakt door Faber, maar door voorgaande kabinetten.
Heel makkelijk om een kabinet wat net is gaan zitten de schuld te geven van anderen.
Mijn indruk is vooral:
de vier rechtse kabinetten Rutte
- hielpen de zorg en
- de opvang van vluchtelingen naar de knoppen
en het huidige kabinet zet het beleid voort.
(Tja, wie heeft er dan de schuld? Wat mij betreft beiden: Rutte en het rariteitenkabinet.)
Citaat:En als de regering volgend jaar nog geld wil geven aan Oekraïne, een gebed zonder end, ja dan moeten er bezuinigd worden..
?
Ik ben opgegroeid met de angst 'dat de Russen komen'. Ik heb het Varkensbaai incident en de bijbehorende Cuba crisis meegemaakt. (Niet errug bewust, maar de angst was voelbaar.)
Ik ben erg blij met het feit dat de Berlijnse Muur gevallen is en Oost Europa niet meer afgescheiden van ons is.
En toen werd het 2022 en kwamen de Russen.
En Oekraïne hield ze tegen.
"Gebed zonder eind" - ?

Ik denk niet dat capituleren goed is, dus is het doorploeteren.
Weet jij iets beters?