Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VuurVleugels schreef:Celiien schreef:Joejoe, lekker op de man hoor...
Heerlijk laag bij de grond wel.
ik heb volgens mij die foto/OS al 10 jaar niet bijgewerkt, weet jij veel?
Ik heb niet eens op de beste man gestemd
Want een machtswelluste manipulatieve prater is hoog bij de grond?
Niks laag bij de grond, gewoon iemand aanspreken op gedrag.
Wintu schreef:nps schreef:
Krijg een mega MAGA vibe van die eindspeech, Nederlanders first, moet ook even bijkomen van deze uitslag. We hebben he-le-maal niks geleerd van de geschiedenis, dit gaat de Nederlanders niet verder verbinden. Ben benieuwd hoe nu verder. Ga maar chocola eten en de katten en mn vriend knuffelen.
Mensen met een nederlands paspoort, dus iedereen, ongeacht kleur en geloof. Ik zie dus daar het probleem niet zo van, daar roept nederland al even om he..
Citaat:Far-right Geert Wilder’s party leads Dutch election, says exit poll
The far-right, anti-Islam party of firebrand politician Geert Wilders has won the Dutch election, exit polls suggested Wednesday, a political earthquake that will be felt far beyond the country's borders.
Citaat:AMSTERDAM, Nov 22 (Reuters) - Dutch anti-EU far-right populist Geert Wilders, who has vowed to halt all immigration to the Netherlands, was set for a major victory in parliamentary elections on Wednesday, an exit poll showed.
pien_2010 schreef:Geert Wilders heeft een goede premier speech gegeven, waar zijn kiezers blij mee zullen zijn. Hij gaat de grondwet uiteraard respecteren,zegt hij.
Ik ben benieuwd. Ik hoop dat hij een kabinet weet te formeren, want de kiezer heeft zeer duidelijk gesproken.
Wintu schreef:VuurVleugels schreef:Hoe is een politicus uitschelden niet persoonlijk?
Jij bent persoonlijk naar Celiennnn, dat is het verschil.
pien_2010 schreef:Geert Wilders heeft een goede premier speech gegeven, waar zijn kiezers blij mee zullen zijn. Hij gaat de grondwet uiteraard respecteren,zegt hij.
Ik ben benieuwd. Ik hoop dat hij een kabinet weet te formeren, want de kiezer heeft zeer duidelijk gesproken.
VuurVleugels schreef:Hoe is een politicus uitschelden niet persoonlijk?
Mizora schreef:Vvd gaat daar waarschijnlijk wel bij. Bbb is namelijk veel te klein dus dan krijg je splinterpartijen als kabinet. Of nsc krijgt ook zijn zin en het wordt een minderheidskabinet. Ze zijn best een eindje. Zou wel humor zijn, 2 eenmanspartijen als kabinet.
nps schreef:Benzz schreef:Wilders bindt nu al in.
Krijg een mega MAGA vibe van die eindspeech, Nederlanders first, moet ook even bijkomen van deze uitslag. We hebben he-le-maal niks geleerd van de geschiedenis, dit gaat de Nederlanders niet verder verbinden. Ben benieuwd hoe nu verder. Ga maar chocola eten en de katten en mn vriend knuffelen.