Esperanza schreef:[Whahaha, ja als lesbo met vrouw de moskee binnen

Jah, nee daar heb ik geen beeld bij.
Ik heb meerdere moslims gewoon horen zeggen dat ze hun zus wat aandoen als die sex heeft voor het huwelijk. Maar als ze het zelf doen, tja dan is dat anders

Gaan ze naar de imam en zeggen ze sorry

Dat zijn mensen van mijn leeftijd, zie je het voor je? Die niet meer zelf nadenken, maar doen wat hun imam ze opdraagt, maar zelf nadenken ho maar.
En het mag misschien binnen de wet zijn om moslim te zijn, een aantal normen en waarden van de moslims zijn wel tegen de wet. Eerwraak kenden we hier niet voordat de moslims er waren. Die primitieve omgansgvormen zijn we hier al jaren kwijt... En ja gerust gebeuren er hier ook dingen die niet door de beugel kunnen, daar moeten we ook af. Maar das geen argument om er nog weer 100 jaar terug in de tijd te gaan? En ik hoef het niet terug! En dus past het niet, niet zolang zij zich niet aanpassen. Dat zie je toch in het dagelijks leven? Wat belet die mensen om gewoon Nederlander te worden?
Ik wil niet dat vrouwen uitgestoten (of erger) omdat ze hun eigne keuzes maken. Onze moeders hebben gevochten voor gelijke rechten, stemrecht en wat niet al met die BH verbrandingen. En nu zijn in Nederland vrouwen bijna gelijkwaardig. Ik wil vooruit, niet achteruit. Niet bedekt omdat mannen zich niet kunnen inhouden, dat moeten ze maar leren.
Kijk Jameyskatje, jij mag je geloof op een fijne manier beleven, jij weet er veel vanaf en jij legt teksten uit de koran goed uit, dat merk ik wel aan alles wat je zegt. Maar het feit blijft dat niet alles moslims dat doen... Zelfmoord is fout in de koran, maar toch zijn er van die mafkezen die zich opblazen uit naam van allah en die dood willen aan alle ongelovingen. Ze zijn er en die lui zijn eng! Zij vinden bloedvergieten normaal, hier zijn we dat niet gewend. En dat levert problemen op en dus past het niet.
damn. oef zeg. wat een aparte gedachtes bestaan er toch. als 2 vrouwen een moskee binnen stappen, zijn zij dan direct lesbo?? je gaat elkaar toch niet uitgebreid afbekken in een moskee(zoals je dat ook niet in een kerk doet, of bv een winkel, of bij iemand op visite enz enz), dat doe je maar ergens anders.
ik heb ook meerdere niet-moslims bepaalde dingen horen zeggen, maar dit betekent niet dat dit de algemene gang van zaken is. ik vraag me ook af hoe oud deze moslims waren, vast niet volwassen.
dat 2e stukje van jou herken ik totaal niet. een imam is iemand die het gebed voor gaat, het is niet iemand waarbij je kan biechten ofzo. wij geloven niet dat een imam dichter bij God staat dan enig ander mens. wij kunnen alleen om vergeving vragen bij God en alleen God weet wat er echt in ons hart is, dus ook of wij dat menen of niet. daarbij is het ook echt zo'n cliché verhaal, het verhaal uit een mannelijk persfectief was blijkbaar niet boeiend en die van het meisje wel, meisjes en jongens moeten beiden maagd blijven. maar ik neem het je niet kwalijk want jij kent deze mensen blijkbaar niet van dichtbij. jij zit vol met vooroordelen, broodje aap en cliché en bent volgens mij ook te bedonderd om hier wat aan te doen. open stellen voor anderen. no way. grote mond > ja,.. een oordeel klaar hebben> ja/ confrontatie aangaan en je veilige omgeving voor 1x verlaten > nope.
Islam verwerpt eerwraak en trots. wanneer mensen dit hebben krijgen ze een tegenovergestelde straf. mensen die trots leven worden vernederd in het hiernalmaals, zo zegt mijn geloof dat. mijn normen en waarden komen allemaal uit een islamitisch standpunt. ik kan hier goed mee leven in nederland, normen en waarden is ook grotendeels mijn werk, ik kan de jeugd mijn normen en waarden zelfs bijbrengen op mijn werk.
kijk in jou laatste alinea kan ik mezelf vinden.. maar vergeet niet dat er veeele malloten zijn op de wereld en dat deze zeker niet allemaal moslims zijn.
en mijn laatste vraag aan jou..
wat is een GEWOOON NEDERLANDER???????????
wat is dat??
moeten moslims bier drinken???
moeten ze naar het cafe??
moeten ze vreemd gaan in een relatie en 3x trouwen??
moeten ze steeds een vloek laten vallen wanneer iets niet lukt???
moeten ze verplciht roddelen over de buurvrouw???
moeten ze een week van te voren afspreken om bij elkaar op de thee te gaan???
moeten ze allemaal in minirokken met laarzen lopen???
moeten ze hun gezicht plammuren, hun haren verven, hun wenkbrauwen vervormen, omdat ze hun natuurlijke-ik niet mooi genoeg vinden of zodat ze onherkenbaar zijn??
moeten ze hun vrouwen verkopen achter de ramen??
moeten ze shag roken of andere rare dingen??
moeten ze seksfilms kijken samen met hun vrouw of vrienden???
moeten zij tatoo's laten zetten en piercings op de gekste plaatsen???
moeten zij varkensvlees (frikandellen en kroketten) eten??
moeten zij allemaal 2 honden in huis nemen??
moeten zij hun nhuis versieren met delfsblauw en foto's van molens??
moeten ze hun kinderen laten geloven in een blanke man met negerslaven, en als ze niet luisteren gaan ze in de zak naar spanje.. ipv God??moeten zij gokken en hun geld verspillen??
moeten zij een koekjestrommel aanschaffen??
(ja over nederlanders bestaan ook vooroordelen)
wat is een gewone nederlander???
ik ben een nederlander. simpel. ik hoef mij niet aan te passen aan een gewone nederlander (die niet bestaat) ik ben een nederlander, ik ben moslim, mijn kinderen zullen(als wij kinderen mogen krijgen) half nederlands en half marokkaans worden. ik ben gelukkig, ik ben vrij. wie het niet zint. I don't care. ik vind het jammer dat diegene daar mee zitten maar ik lig er niet wakker van.