Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Adil18 schreef:Miska schreef:Opel > off topic!
Laat ik het dan zo verwoorden: Ik ben aanhanger van de evolutietheorie en de moderne techniek incl technische ontwikkeling waar de opel een product van is.
Daar heeft God in mijn ogen niks aan bijgedragen, dat was de mens...
Miska schreef:Adil18 schreef:
Laat ik het dan zo verwoorden: Ik ben aanhanger van de evolutietheorie en de moderne techniek incl technische ontwikkeling waar de opel een product van is.
Die in elk mens zit, ongeacht of je dat gelooft of niet!
Miska schreef:Die in elk mens zit, ongeacht of je dat gelooft of niet!
Quellian schreef:Nee er zit in mij ook geen God, alleen een goed hart.
Ik heb mijn Opeltje ook altijd met veel plezier gereden, maar heb een auto van de zaak, dus Cora (hoe ik der noem) staat voor de deur te wachten tot ik weer met haar op pad ga, ga me er haast rottig door voelen. Maar goed, kost me zo 50 euro in de maand aan verzekering en wegenbelasting, vind ik ook zonde
Miska schreef:Oordeel niet, opdat gij niet geoordeeld wordt. Want met het oordeel, dat gij velt, zult gij geoordeeld worden; en met de maat, waarmee gij meet, zal men ook meten voor u. Waarom ziet ge de splinter in het oog van uw broeder, en de balk in uw eigen oog ziet ge niet? Huichelaar, trek eerst de balk uit uw eigen oog.
Miska schreef:Adil18 schreef:Laat ik het dan zo verwoorden: Ik ben aanhanger van de evolutietheorie en de moderne techniek incl technische ontwikkeling waar de opel een product van is.
Die in elk mens zit, ongeacht of je dat gelooft of niet!
Miska schreef:Dat ben ik van mening, want in ieder mens schuilt iets moois, de kwestie is alleen of diegene dat wil laten zien.
Ook al verkies je iets anders, je mag dankbaar zijn dat je er rondloopt.