Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lusitana schreef:Ik wil maar zeggen, zulke vreselijk toegewijde ouders al men wil laten geloven zijn ze niet. Hun toewijding bestond uit het ophalen en wegbrengen naar de creche en samen lunchen in een restaurant, en 'savonds voederen en op bed leggen.
Sorry dat het wat nijdig overkomt..., maar ik wordt een beetje misselijk van d everklaringen van familie enzo dat het toch zulke geweldige ouders zijn die zo dol op hun kinderen zijn en zo weg waren van Maddie.
merel_gomez schreef:russel schreef:Zijn het artsen? Medisch? Dan moet er toch wel wat gebeurd zijn, als het een ongeluk is geweest.
de ouders zijn beide arts geloof ik ja.
Lusitana schreef:De kids gaan gewoon morgen de creche in hoor, en lunchen in de pub.
FennekeR schreef:Trouwens gisteravond was er op de ned tv. iemand, die in Portugal geweest was en die zei dat de ouders elke avond uit eten gingen en nooit gingen kijken.
De avond van de verdwijning ineens wel......
sarabande schreef:Cayenne schreef:Pff wat een overdreven gedoe trouwens om hun auto helemaal vanuit de lucht te gaan volgen
Ja Engeland sluit ze helemaal in de armen en de media reageert heel verontwaardigt op de barbaarse Portugezen.
Ze staat wel heel lief haar kindje te wiegen. Als dit gespeeld is moeten ze een nobelprijs krijgen voor hun acteertalent.
russel schreef:Lusitana schreef:De kids gaan gewoon morgen de creche in hoor, en lunchen in de pub.
Misschien is het wel een normale engelse manier van opvoeden? Niets zo klassegevoelig als Engelsen. De sociale betere klasse sturen toch hun kroost naar kostschool? Alleen in de vakanties komen ze thuis en dan nog maar te verwachten of ze met hun kids die dagen bezig zullen zijn. Hebben ze straf mogen ze niet eens de kostschool verlaten en dan nog die zielepieten die niet thuis welkom zijn.
Het rondhangen in de pub is ook zo Engels.
Voor ons niet te begrijpen, maar voor engelsen wellicht wel heel normaal. Zij deden wellicht nog wel eens wat met hun kinderen waardoor ze door de ogen van die mentaliteit en cultuur als super ouders werden gezien.
Cayenne schreef:Het is net afgelopen volgens mij.
Cayenne schreef:Het is net afgelopen volgens mij.
Cyntje schreef:Waarom leest ie van een blaadje?
Bang dat ie zich verspreekt? Ik neem aan dat als je kind echt zonder eigen toedoen verdwenen is dat je wel vanuit je hart kunt spreken?