Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
djuno schreef:kattie schreef:@ DJuno: ik las goed.... Ik val namelijk buiten jou Geoorloofd zijn...
En blijkbaar denken mensen dat het leuk is om een abortus te doen ofzo omdat ik toch maar gewoon sex heb zonder er over na te denken. ALs je 7 dagen per week sex hebt met iemand waar je al zooon lange tijd mee bent. denk je dan elke dag jeetje misschien ben ik wel zwanger. En de stap om er achter te komen in helemaaaal stinkmodder. Je wil het niet weten. niet op die leeftijd. maar ik hoor wel hier dat er liever kinderen geboren mogen woren in slechte omstandigheden....
ik gaf mijn mening en mijn zienswijze. Het feit dat je daar toch behoorlijk boos van wordt geeft aan dat je vwb je eigen beslissing niet 100% overtuigd bent.
Je moet doen wat je niet laten kunt....wat doe je als je volgend jaar weer per ongeluk zwanger bent?? Ook weer hup...weg ermee?
Ik ben blij dat ik altijd heeeel voorzichtig ben geweest en op mijn geweten geen aanslag gepleegd wordt omdat ik er nl. een enorm schuldgevoel aan over zou hebben gehouden als ik zoiets gedaan zou hebben.
kattie schreef:Mijn keuze is de beste keuze die ik ooit in mijn leven heb gemaakt. Maar het feit dat ik nu blijkbaar een Moordenaar ben... Dat snap ik niet. En hoezo hup weg ermee..... Je weet helemaal niet wat ik heb meegemaakt. dus doe alsjeblieft normaal als je geen idee hebt van hoe iemand die ervaart. En fijn dat het bij jou allemaal goed gaat en fijn. Wacht maar tot het bij jou gebeurd. kijken hoe je mening dan is! Dit is echt het meest kinderachtige bericht tot nu toe...
terorita schreef:het is en blijft jouw keuze, die je weldoordacht genomen hebt,
en dat vindt ik belangrijker dan de menig van een ander.
vaak roept men dit of dat, tot je zelf voor een keuze komt te staan, dan ga je vaak ineens heel anders over dingen nadenken
celticpony schreef:het stoort me enorm dat hier mensen elkaar aan hetveroordelen zijn om de individuele keuzes die we gelukkig in dit land mogen maken. Eerst hand in eigen boezem voordat je anderen veroordeeld.
Inno1985 schreef:@Djuno: Ik vind niet dat je mensen mag afreageren of hun gemaakte keuze, het is hier een vrij land met vrij keuzes en meningen, maar hou het dan bij meningen, want je kwetst mensen door je uitspraken.
mirgino schreef:terorita schreef:het is en blijft jouw keuze, die je weldoordacht genomen hebt,
en dat vindt ik belangrijker dan de menig van een ander.
vaak roept men dit of dat, tot je zelf voor een keuze komt te staan, dan ga je vaak ineens heel anders over dingen nadenken
ik ken een paar mensen die toen toch gekozen hebben om het te laten komen en daar toch geen spijt van gehad hebben.
ook al staan ze er alleen voor,en waren ze erg jong.
maar een abortus is echt niet zomaar iets
je moet geestelijk erg sterk in je schoenen staan.
ik ken beide kanten,vrouwen die abortus hebben ondergaan en ook die het kindje gekregen hebben
en wie nu het kindje geboren heeft laten worden hebben er minder moeite mee dan diegene die een abortus hebben ondergaan!
Ylana schreef:(vrouwlijk, 25 jaar)
Ik ben voor arbortus. Wel vind ik dat 23 weken véél te ver is.
Ik ben nog steeds blij dat een vrouw voor zichzelf mag en kan besluiten wat ze doet.
djuno schreef:Winkie schreef:Vrouw, 20 jaar.
Ik ben voor Abortus.
Liever geen kind dan een ongelukkig kind.
Of het moord is.. tja.. ik vind het eigenlijk schandalig dat dat hier gezegd wordt. Iemand uitmaken voor moordenaar is niet zomaar iets!!!!!!!! Dus denk na over wat je zegt ook al zit je veilig achter je schermpje!
sta het dan af ter adoptie....het hoeft nl. per definitie geen ongelukkig kind te worden maar juist een heel gelukkig kind met hele gelukkige ouders.
djuno schreef:sta het dan af ter adoptie....het hoeft nl. per definitie geen ongelukkig kind te worden maar juist een heel gelukkig kind met hele gelukkige ouders.
Vanessa24 schreef:djuno schreef:sta het dan af ter adoptie....het hoeft nl. per definitie geen ongelukkig kind te worden maar juist een heel gelukkig kind met hele gelukkige ouders.
Sta het dan ter adoptie af???? Ik moet er niet aan denken om een kind wat ik niet wil nog 9 maanden bij me te moeten dragen.
mirgino schreef:terorita@
abortus moord noemen
sorry dit vindt ik erg vergezocht
==========================================
JIJ vind dit vergezocht,maar een ander mag deze mening toch wel hebben?
ieder heeft toch recht op zijn eigen mening?
of is dat alleen als die hetzelfde is als jouw mening?
kattie schreef:
Mijn keuze is de beste keuze die ik ooit in mijn leven heb gemaakt. Maar het feit dat ik nu blijkbaar een Moordenaar ben... Dat snap ik niet. En hoezo hup weg ermee..... Je weet helemaal niet wat ik heb meegemaakt. dus doe alsjeblieft normaal als je geen idee hebt van hoe iemand die ervaart. En fijn dat het bij jou allemaal goed gaat en fijn. Wacht maar tot het bij jou gebeurd. kijken hoe je mening dan is! Dit is echt het meest kinderachtige bericht tot nu toe...