Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ann schreef:@CJG12,
Ik ben met je eens dat deze zaken onder luxe vallen en ook dat als mensen dit doen met een lager inkomen, ze niet recht van klagen hebben. Maar ben het er niet mee eens dat dit in 'ALLE wijken' gebeurt.
Je 'veralgemeniseerd' het teveel, vind ik.
tita schreef:Kijk ik woon in een zeer christelijk dorp (erger dan staphorst) ging zondag met mijn vriendin mee naar de kerk (voor haar nee ik ben niet lesbisch)
Vue schreef:CDA.
Ik vindt dat balkie het niet slecht gedaan heeft.
Sp staat er goed voor zeg hier.
Ik denk niet dat een linkse coalitie goed is voor nederland.
@ Tita ; Heb je zelf wel eens in een bijstandsmoeder situatie gezeten ?
Nee ?
Zo makkelijk als jij het maakt is dat niet hoor
Rondkomen klinkt makkelijker dan het is met zo'n bedrag.
Maar dat geeft niet je mag best rondroepen wat je wil.
Maar om nou gelijk te gillen over egoistische k*twijven en elkaar onderuittrappen ?
Je hebt ook vrouwen die geen diploma hebben kunnen halen omdat ze het thuis niet fijn hadden, en de mogenlijkheid kregen samen te wonen en daar komen dan wel eens kinderen uit ja.
Als het dan aankomt op scheiden, kom je niet zo makkelijk aan het werk.
Je hebt natuurlijk luie varkens die niks doen, maar ook veel vrouwen die niet liever willen dan werken en zelf hun geld verdienen, want de bijstand is echt niet zo mooi als het allemaal klinkt.
tita schreef:Wat bijstandsmoeders betreft probeer ik het uit te leggen maar ja niemand snap wat ik bedoel ja je gaat bijstandsmoeders niet spekken dan wil iedereen dat wel................je kunt eenmaal niet verwachten als je bijstandsmoeder ben dat je flink bedrag per maand krijgt door niks te doen.....Ik heb idd in Rotterdam gewoond gewerkt en gestudeerd en ik heb waarschijnlijk meer buitenlandse vrienden dat jij doet vermoeden en ik zie genoeg genoeg en heb ook genoeg gehoord
Ann schreef:@Tita, niemand hier noemt jouw een 'egoistische k#twijf'Er wordt alleen gevraagd om wat meer onderbouwing van jouw stellingen en de toon van je berichten niet te agressief over te laten komen.
tita schreef:...je kunt eenmaal niet verwachten als je bijstandsmoeder ben dat je flink bedrag per maand krijgt door niks te doen...
Whiz schreef:
Niets doen? Uhm bijv 3 kinderen hebben is al behoorlijk wat doen! En overigens Wil je gaan werken waar laat je die kinderen dan? En als je ze ergens laat wat zijn de kosten dan? En overigens waar zijn de vaders van die kinderen? Gaan ze ook een paar dagen in de week oppassen zodat moeders kan gaan werken?
tita schreef:KIJK HIER DRAAIT IEMAND IETS HELEMAAL OM WAT IK NIET GEZEGD HEB.
LEES AUB EERST HET TOPIC
LINKSE MENSEN VINDEN VAAK RECHTSE MENSEN EGOISTISCH EN IK HEB HET DAN NIET OVER BIJDSTANDSMOEDERS
CGJ12 schreef:Herstel:
In de armste wijken wordt méér verknald dan elders.........
Gitta1977 schreef:Moet je nodig VVD gaan stemmen, als je gisteren had geluisterd wil de VVD 30% bovenop de uitkeringen doen...
chevax schreef:Tita, je bent een discussie begonnen met een aantal punten waar een boel mensen vervolgens (fel) op reageren. Je reageert nu door te schoppen naar bijstandsmoeders enzo. Doe dat gewoon niet en discussieer inhoudelijk verder. Met bepaalde groepen al dan niet bewust te kwetsen, voer je geen opbouwende discussie. In een discussie luister je naar elkaars standpunten en je hoeft het helemaal niet met elkaar eens te zijn. Maar doelloos terugkeren naar bepaalde groepen, heeft niks met discusseren te maken.