Ik heb geen behoefte aan de discussie over vaccinaties, gezien de hele dikke lading met een enorme gecultiveerde bias die daar op ligt. En ik ben gewoon heel blij dat er vaccinaties zijn, vind het een hele goede uitvinding. Alleen vind ik dat het stinkt hoe je geen enkele kritische noot lijkt te mogen hebben omdat daar dan zo extreem allergisch op gereageerd wordt.... het mag er niet zijn. Moet met de grond gelijk en volkomen belachelijk gemaakt worden. Dat vind ik een red flag.
Ik vind het een goede zaak dat bij een gedegen onderzoek naar autisme en allerlei aandoeningen NIETS uitgesloten wordt. Dat ook vaccinaties op de tafel liggen lijkt me niet meer dan fair

En ik vind het bizar dat mensen 1 specifieke factor bij voorbaat al uit willen sluiten. Wel een goed staaltje volksmanipulatie, dat wel.....
Maar daarom vind ik het ook niet per-sé een probleem als een dergelijk onderzoek geleid wordt door iemand die vaccinaties ook ziet als een mogelijke factor. Lijkt me in ieder geval beter dan iemand die bij voorbaat al de bias heeft dat dat het niet kan (mag...) zijn.
En ik vind het wel netjes dat zo'n RFK dan aangeeft wat ze allemaal gaan onderzoeken, en daar ook bvb. de invloed van echo's bij benoemt. Aangeeft dat hij niet denkt dat dat er iets mee te maken heeft, maar ze dat toch gaan onderzoeken net zoals -tig andere componenten waarvan je wel of niet verwacht dat die misschien hun aandeel hebben. Dat lijkt mij wel de juiste manier

Of het daadwerkelijk een gedegen onderzoek zal worden, dat is een tweede.... gezien hoe de laatste tijd heel veel onderzoek gestopt wordt en hoe alles van enig fatsoen afgebroken wordt mag je daar veel vraagtekens bij hebben

Maar ik ben wel benieuwd wat er uit komt. En wat daar de gevolgen van gaan zijn. En wat dan over X jaar weer blijkt hierbij wel of niet goed gegaan te zijn....