Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elnienjo schreef:Ik denk dat het in Nederland duurder is als je een dagje naar een stad wil gaan, dus ik vond 't wel meevallen eerlijk gezegd. Ook vond ik Salzburg als een schone stad overkomen, kwam niet door probleemwijken heen zeg maar.
Huertecilla schreef:elnienjo schreef:Ik denk dat het in Nederland duurder is als je een dagje naar een stad wil gaan, dus ik vond 't wel meevallen eerlijk gezegd. Ook vond ik Salzburg als een schone stad overkomen, kwam niet door probleemwijken heen zeg maar.
Je zal maar in het centrum wérken of wonen.
Marije_jiplover schreef:Ook overdag word ik nog idioot vaak (hard) ingehaald.
Nou ja, wij doen nu in onze vakantie alles op de fiets, alleen de heen en terugrit niet.
Maar oorspronkelijke plan was rondreis door Denemarken. Dat hebben we ivm de hoge brandstofprijzen maar aan ons voorbij laten gaan.
Sunnda schreef:Goof schreef:Dat verbaast mij ook! Ik houd van doorrijden, maar met deze bedragen houd ik het ook na 19.00 op de 100. Dat bespaart nog net iets. Ik rijd minimaal 1 op 22,5, dus dat is top!
Dan rijden jullie denk wel hele kleine auto's, want met de wat grotere red je dat niet helaas.
Sunnda schreef:Goof schreef:
Ik rijd een station!!
En die rijd daadwerkelijk 1 op 22? Valt mij dan niets tegen! Nieuwe(re) auto dan denk ik?