Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Giolli schreef:Ik zit even op de NOS site te kijken voor wat updates van de nacht en las dat alle straatborden in Oekraïne weg zijn gehaald om de Russen in elk geval in de war te brengen, dat vind ik wel goud.![]()
Verder is er vannacht een brandstofdepot opgeblazen in een stad dicht bij Kiev, de brandweer kan daar niet komen vanwege de gevechten en dat staat dus nog steeds in de hens.
Een Japanse Miljardair schenkt 7,6 miljoen aan Oekraïne en Oekraïne zou de Tjetjeense eenheid hebben verslagen.
Ayasha schreef:poetser schreef:Wegkijken, ik zou het niet kunnen. Het houd mij heel erg bezig. Niet zozeer uit angst voor mijzelf, want wat komt, dat komt. Voor die mensen is het er al en dat is zo onwezenlijk. Hoe wreed iemand kan zijn.
Dit... en ik kan mijn man (die zich zorgen maakt om mij) niet uitgelegd krijgen dat empathie hebben voor deze situatie niet betekent dat ik op in storten sta... maar ik vind het verschrikkelijk... begrijp niet dat iemand zo kan zijn...
Lestrange01 schreef:Mariska_28 schreef:Niet echt passende intertoys reclame nu hier, vind ik teminste..
[ [url=m/oM0oO3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Neee nu je het zegt heb ik die ook, dat is wel heel smakeloos.
_San87_ schreef:Net het nieuws aangezet en ik lees overal dat het Oekraïnse verzet enorm is, mooi. Hopelijk houden ze dat vol.
Zeedraakje schreef:Wat ik me afvraag: meerdere landen sluiten het luchtruim voor Russische vliegtuigen. Maar stel dat die toch erdoor vliegen, zouden NAVO landen dan werkelijk zo'n vliegtuig durven neerhalen? Aangezien ze duidelijk koste wat kost een oorlog vermijden. Ik neem aan dat zo'n actie van de Russen als provocatie gezien wordt en dat bij negeren van verzoeken tot omdraaien het neerschieten van een vliegtuig door het westen als defensief wordt gezien. Maar zouden ze dat dan wél aandurven? Ik waag het te betwijfelen eigenlijk...
alwinlove123 schreef:magda_90 schreef:Ik kan het in het donker niet goed zien maar vanuit KLU Leeuwarden is het luchtruim deze nacht wel onrustig met helikopters. Het valt dan zo op he nu ze ook in de nacht vliegen.
Was een traumaheli volgens mijn vader.
Wel waren er oefeningen met de f16 en f35