Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:In z'n 2e zin begint ie al te verkondigen hoe goed ie wel niet ishttps://www.axios.com/full-axios-hbo-in ... f3cc5.html
Zo kan ik ook de cijfers manipuleren. Snap nu ook waarom hij een aantal keer failliet is gegaan.
Ailill schreef:Bedoelt als humor? Denk je dat?
bigone schreef:Dat heeft weinig nut meer , die zijn wel aangepast zodat er weinig meer te vinden zal zijn. En voor de verkiezingen komt het toch te laat om er een grondig onderzoek naar te doen , zal wel iets meer zijn dan onze drie blaadjes.
Cowboy55 schreef:Magrathea schreef:Als je het hebt over het politiseren van de covid-crisis.. maar als Trump het doet is het zeker niet zo
Uh-huh. Earlier this month, Fox News Sunday played back to Trump his many claims that the virus would disappear. The president shot back: “I’ll be right eventually. It’s going to disappear, and I’ll be right.”
Technisch gesproken juist. Uiterlijk als er geen mensen meer over zijn verdwijnt Corona, althans de mensheid merkt er dan niks meer van (want verdwenen).
En het allerbelangrijkste: “I’ll be right eventually. It’s going to disappear, and I’ll be right.” Bedoelt als humor. Alleen al zo'n 155.000 doden lang niet meer grappig.
IMANDRA schreef:Ik blijf het sowieso vreemd vinden dat zijn fans (bij gebrek aan een beter woord) alles wat hij doet gewoon goedkeuren of goedpraten.
enzino schreef:IMANDRA schreef:Ik blijf het sowieso vreemd vinden dat zijn fans (bij gebrek aan een beter woord) alles wat hij doet gewoon goedkeuren of goedpraten.
Dat komt toch gewoonweg door de polarisering in de politiek daar?
Zijn tegenstanders vinden dat hij nooit wat goed kan doen, en als er wel wat goed gaat dan is dat ondanks dat hij daar zit of komt het omdat Obama dat eerder had ingezet en Trump er niets aan heeft bijgedragen.
enzino schreef:Je antwoord lijkt me een goed voorbeeld van die polarisering... je kan niets opnoemen wat hij goed heeft gedaan en dat komt waarschijnlijk door de bronnen die je raadpleegt en de manier dat je naar zijn acties kijkt.
Stap eens een weekje over op Fox News en je weet alleen maar dingen die hij goed heeft gedaan en die de democraten slecht doen. Typisch voorbeeld van dezelfde polarisering vanuit de andere kant.
enzino schreef:Je antwoord lijkt me een goed voorbeeld van die polarisering... je kan niets opnoemen wat hij goed heeft gedaan en dat komt waarschijnlijk door de bronnen die je raadpleegt en de manier dat je naar zijn acties kijkt.
Stap eens een weekje over op Fox News en je weet alleen maar dingen die hij goed heeft gedaan en die de democraten slecht doen. Typisch voorbeeld van dezelfde polarisering vanuit de andere kant.
Askja schreef:Hoe weet je eigenlijk wat de middengroep denkt, en of dit 'de grote meerderheid' is? Dat lijkt me heel lastig vast te stellen. En het verschil in de peilingen tussen Trump en Biden is nou ook weer niet zó groot.
Wat Trump goed heeft gedaan ... Vanuit het perspectief van de VS misschien zijn harde koers richting de Europese NATO-landen. En in theorie kan ik me wel vinden in het flink tegengas geven aan China, alleen is de uitvoering meestal zo beroerd.