Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
harbourlight schreef:Tjonge, je gijzelt iemand en bedreigt iemand en een dag later ben je een held in Nederland omdat je zo lief uitnje ogen kijkt.
En ik maar denken dat ik nergens meer van zou opkijken.![]()
Ineens hebben we de "knuffelterrorist "
harbourlight schreef:Tjonge, je gijzelt iemand en bedreigt iemand en een dag later ben je een held in Nederland omdat je zo lief uitnje ogen kijkt.
Kaus schreef:harbourlight schreef:Tjonge, je gijzelt iemand en bedreigt iemand en een dag later ben je een held in Nederland omdat je zo lief uitnje ogen kijkt.
Het gaat om de achterliggende reden en de manier waarop.
Natuurlijk heb ik geen respect voor terroristen. En ook geen begrip.
Maar voor deze jongen kan ik dat wel opbrengen. Hier is meer aan de hand dan iemand die mensen dood maakt omdat iemand het er niet mee eens is.
Hij heeft het niet goed aangepakt, en zijn acties zijn zeker fout, maar imo heeft hij goede bedoelingen gehad.
Kaus schreef:harbourlight schreef:Tjonge, je gijzelt iemand en bedreigt iemand en een dag later ben je een held in Nederland omdat je zo lief uitnje ogen kijkt.
Het gaat om de achterliggende reden en de manier waarop.
Natuurlijk heb ik geen respect voor terroristen. En ook geen begrip.
Maar voor deze jongen kan ik dat wel opbrengen. Hier is meer aan de hand dan iemand die mensen dood maakt omdat iemand het er niet mee eens is.
Hij heeft het niet goed aangepakt, en zijn acties zijn zeker fout, maar imo heeft hij goede bedoelingen gehad.
harbourlight schreef:Er wordt helemaal niets uit zijn verband getrokken. Er is medelijden voor iemand die iemand bedreigd en gegijzeld heeft omdat hij overkwam als een watje.
Het grootste slachtoffer is imho nog steeds de portier.
Als je mensen maar niet doodmaakt is er ineens begrip, want ja hij had natuurlijk wel een pak aan en was beleefd. Hoe was dat geweest als het een hooligan was geweest?
harbourlight schreef:NikkiTazz schreef:Waarom hebben mensen het steeds over trauma's... er is een bericht dat AL het personeel van de NOS niet bang is, en geen trauma's heeft...
Alsof je dat na één dag kunt beoordelen.
Jullie boodschap is duidelijk. De portier is een aansteller en de dader is een held.
harbourlight schreef:NikkiTazz schreef:Waarom hebben mensen het steeds over trauma's... er is een bericht dat AL het personeel van de NOS niet bang is, en geen trauma's heeft...
Jullie boodschap is duidelijk. De portier is een aansteller en de dader is een held.