Citaat:12.40 uur: Onduidelijk hoe laat de duikers aankomen. Ze hebben eerst nog een andere klus, die ze moeten afmaken.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolliegirl schreef:XFiemoX schreef:Waarom speurhonden dan?
Omdat de moeder genoeg kleding heeft met geur van de kinderen.
En speurhonden gewoon zoveel meer kunnen vinden dan mensen.
Deze worden ook groot ingezet hoor
Citaat:Weinig hoop
Limburgse vissers hebben weinig hoop dat in de vijver iets wordt gevonden, zei een van hen maandag. Er zijn sinds vorige week maandag diverse viswedstrijden gehouden en daarbij is niets bijzonders opgevallen.
De politie zoekt onder andere een paar stevige wandelschoenen van de vader en een ontbrekend stuk sleepkabel. Ook hoopt de politie uit te vinden hoe de vader van Neerbeek naar Rhenen is gereden en wanneer de kinderen nog bij hem waren, want daarvan ontbreekt nog steeds elk spoor.
Camerabeelden
Er komen volgens een woordvoerder voortdurend nieuwe particuliere camerabeelden en tips binnen, maar nog steeds is volstrekt onduidelijk wat er is gebeurd.
''We hebben van de heenweg die de vader heeft gereden vanaf Vleuten naar Zuid-Limburg voldoende gegevens om zeker te weten welke route hij heeft genomen. Maar van de tijd en de route tussen maandagavond 22.15 uur in Neerbeek en dinsdagmorgen 1.40 uur in Rhenen ontbreekt elk spoor'', aldus de zegsman van de politie.
cinn87 schreef:Speurhonden hebben absoluut geen kleding nodig van de kinderen voor de geur
Die hebben ze nooit nodig. Even een uitleg voor julliewant dit word dus vaak gedacht.
kimberley12 schreef:Het is heel dubbel allemaal....aan de ene kant denk ik ze leven niet meer, aan de andere kant ze leven nog wel, omdat er ook een groot bedrag is gepind, hoop zo dat ze ergens zijn ondergebracht bij iemand....
Ashley5760 schreef:Ja maar met wat als doel? Die moeder paar bezorgde dagen bezorgen?
Lijkt me sterk dat iemand anders ze aat opvoeden omdat hij een kronkel had.
Dat ze ergens opgesloten zitten kan, maar dan is degene die eten bezorgd mede plichtig en mag aannemen dat die inmiddels wel door heeft dat er gezocht word.
Hadden de kinderen paspoorten bij? Zo niet word de kans op leven al een stuk kleiner...
Ik denk niet dat ze nog leven, maar wederom snap ik al die moeite die die vader heeft gedaan niet, als ze toch dood zouden zijn.
Jolliegirl schreef:Er word met de honden wél gezocht op geur...
Hier word kleding voor gebruikt.\
Dit omdat ze niet zeker zijn of de kids nog leven.