Iris_safarii schreef:1. Hoe kun je verantwoorden dat je je stem/goedkeuring geeft aan een politicus die niet op alle fronten totale openheid geeft?
antw: Ik vind die openheid een stuk onbelangrijker dan jij waarschijnlijk.
Iris_safarii schreef:2. Ik snap als je dat niet met heel Bokt wil delen maar kom je toevallig uit een hele rijke familie, zo niet waarom zo egoïstisch denken?
antw: ja
Iris_safarii schreef:3. Hoe verantwoord je de cultuurkloof en nog verder aftakelende integratie waar Wilders naar streeft?
antw: Overal waar de Islam is, is tirannie, onderdrukking en dictatuur. Dat verzin ik niet, dat is een gegeven. Mocht je anders denken, dan noem mij maar één land dat democratisch is en waar de Islam vredig naast een andere religie bestaat.
Iris_safarii schreef:4. Denk je echt dat wij als land sterk genoeg zijn om Duitse taferelen te voorkomen nu de beginsituatie er zo erg op lijkt?
antw: Die beginsituatie lijkt er alleen in de hoofden van bepaalde mensen op. Anderen vinden weer van niet.
Iris_safarii schreef:5. De toekomst van de PVV of beter de levensduur?
antw: Niemand kan in de toekomst kijken, maar voorlopig bestaan ze al 5 jaar en zijn ze al 5 jaar aan het groeien en is het einde nog niet in zicht. Dus wie weet wat voor moois de toekomst brengt.