Krips schreef:Maar wat jij eigenlijk ook al zegt. Het gaat niet alleen om het straffen, het gaat er ook om dat criminelen veranderd worden. Met alleen straffen schiet je niets op. Er moet ook een bepaald 'opvoedend' element toegevoegd zijn. Alleen streng straffen is enkel symptoom bestrijding. er moet ook worden gekeken waar het criminele gedrag vandaan komt en dat bij de bron aanpakken.
Weet je dat dit precies is wat de nieuwe conservatieve minister van justitie in Engeland zegt. Sterker nog hij zegt dat zij (de Conservatives) dit in het verleden altijd fout hebben gehad. Zij geloofden in streng straffen en verder niks. Labour heeft dit overgenomen (luisterde naar het volk
) en nu blijkt dat in Engeland de criminaliteit minder gedaald is dan in landen in Europa waar meer naar de bron van het gedrag werd gekeken.
Ik ben trouwens bekeerd tot het PVV standpunt om de publieke omroep op te heffen.
Ik kijk steeds voetbal op de BBC en wat zitten ze hier in Nederland toch te klungelen bij de publieke omroep. Wat een niveau die Britse verslaggeving, geweldig. (Voetballen kunnen ze niet de Britten maar het acteren en tv maken is aangeboren). Clarence Seedorf krijgt bij de BBC eindelijk de waardering waar hij al heel lang recht op heeft,hij doet het geweldig als commentator in het sportprogramma. Die Seedorf hij is "not just a pretty face" zoals de Britten zeggen. Vergeleken met hem zijn het bij Studio Sport echt allemaal kneusjes. Dus gewoon de BBC inkopen voor Nederland 1, 2 en 3 en de rest van het budget naar de zorg. Zodra de coalitie rond is vraag ik meteen of ze dit willen aanpakken. 
janesmith schreef:Mijn vriend zei dat we beter tegen Duitsland in de finale hadden kunnen staan dan tegen Spanje. tegen Spanje hebben we geen enkele kans, volgens hem.
Je bent nog jong en naïef Jane (ook al wordt je elke maand 2 jaar ouder), maar neem een raad van me aan: luister niet teveel naar je vriend of naar welke man dan ook.
, nou ja misschien met uitzondering van Clarence Seedorf op de BBC.