Joran v/d Sloot verdacht van moord

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 07:44

Er bestaan echter wel programma's om dergelijke bestanden alsnog definitief te verwijderen, hopelijk heeft Joran deze niet gebruikt.

Freeraser bijvoorbeeld http://freeraser.en.softonic.com/

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 07:44

D'r is toch helemaal nog niet bekend of ze belastende info over Natalee bekeek :?

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 07:48

IKbenEllen schreef:
D'r is toch helemaal nog niet bekend of ze belastende info over Natalee bekeek :?

Niet of het belastend was, wel dat ze erachter kwam dat hij in verband werd gebracht met deze moord.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 07:50

Loretta schreef:
Niet of het belastend was, wel dat ze erachter kwam dat hij in verband werd gebracht met deze moord.

Ik heb alleen gelezen dat ze iets vond wat hij niet wilde dat ze zag. Wat mij betreft kan dat ook een filmpje van Joran in jurk zijn toch???

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 07:51

IKbenEllen schreef:
Loretta schreef:

Ik heb alleen gelezen dat ze iets vond wat hij niet wilde dat ze zag. Wat mij betreft kan dat ook een filmpje van Joran in jurk zijn toch???

Op het nieuws werd genoemd dat ze zag dat hij in verband staat met de moord op Nathalee.

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 07:55

IKbenEllen schreef:
Loretta schreef:

Volgens Elsevier en ook andere media vond ze informatie over Natalee
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Neder ... laptop.htm

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 07:58

Ben benieuwd of dit het verhaal blijft of dat hij morgen iets anders zou bekend hebben.
Verhaal is eigenlijk nog wel geloofwaardig.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 08:00

Stephanie had 1000 dollar gekregen van haar vader om een nieuwe laptop de kopen. Ik kan me zo voorstellen dat ze om die reden naar Joran's laptop gekeken heeft. Puur omdat ze zelf nog een keuze moest maken. Dat maakt het nog zuurder.....

maar dit is natuurlijk ook maar gissen!! Er kan van alles gebeurd zijn.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 08:13

Citaat:
Joran van der Sloot heeft de moord op de Peruaanse Stephany Tatiana Flores Ramirez bekend. Dat heeft de politie bevestigd, melden Peruaanse en Amerikaanse media dinsdag.

De Nederlander zou de vrouw hebben omgebracht omdat ze op zijn laptop 'iets' zou hebben gezien over Natalee Holloway.

''Ik wilde het niet doen'', aldus Van der Sloot over haar dood. Bronnen bij de Peruaanse politie zeiden tegen de krant La República dat Van der Sloot huilde bij zijn bekentenis.

Ontsnappen

Toen hij terug kwam gebruikte het meisje zijn laptop. ''Ze had dingen gezien die ze niet had mogen zien. We hebben het er over gehad, maar toen wilde ze ontsnappen. Daarna heb ik haar nek gepakt en haar geslagen.''

''Zij had het recht niet'', aldus Van der Sloot. ''Het meisje heeft zich gemengd in mijn privéleven. Zij had het recht niet.''

Op de website elcomercio.pe zijn beelden te zien van het overleden meisje in de hotelkamer.

NBC News

Ook NBC News maakt melding van de bekentenis. Een hoge Peruaanse regeringsfunctionaris zou het nieuws tegenover de Amerikaanse zender hebben bevestigd.

CNN heeft het nieuws dinsdagochtend (Nederlandse tijd) gemeld op basis van een uitgelekt politierapport.

http://www.nu.nl

lesilla

Re: Joran v/d Sloot verdacht van moord

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 08:19

Moest het waar zijn heel triest dit

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 08:20

texelse schreef:
Stephanie had 1000 dollar gekregen van haar vader om een nieuwe laptop de kopen. Ik kan me zo voorstellen dat ze om die reden naar Joran's laptop gekeken heeft. Puur omdat ze zelf nog een keuze moest maken. Dat maakt het nog zuurder.....

maar dit is natuurlijk ook maar gissen!! Er kan van alles gebeurd zijn.

Ik denk niet dat iemand anders zonder te vragen in andermans laptop keek om zelf een keus te kunnen maken.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 08:24

Ik heb ook bij heel wat mensen de laptop bekeken en een beetje zitten spelen om te kijken of ik het een fijne laptop vond, dus ik vind het niet zo gek, alleen dat ze het ongevraagd heeft gedaan is haar waarschijnlijk wel fataal geworden...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 08:25

joyce2 schreef:
Ik heb ook bij heel wat mensen de laptop bekeken en een beetje zitten spelen om te kijken of ik het een fijne laptop vond, dus ik vind het niet zo gek, alleen dat ze het ongevraagd heeft gedaan is haar waarschijnlijk wel fataal geworden...

En er zijn gewoon mensen die dit doen uit nature, zoals je mensen hebt die je gsm beginnen te bekijken.
Vraag me nu stiekem af wat er allemaal opstond over N

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 08:27

Als het echt klopt dat ie heeft bekend: dan is ie goed de Sjaak... Ik zeg: sluit maar heeeeeel lang op...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 08:27

Ik denk dat hij het gewoon gepland heeft. Ze is namelijk precies een jaar na Natalee overleden. Bovendien wordt in het bericht ook aangestipt dat hij strafvermindering krijgt bij een bekentenis

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 08:29

Het "waarom" is in eerste instantie nieteens zo belangrijk.
Het gaat erom dat ie het gedaan heeft.

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 08:32

Ik hoorde het net op de radio inderdaad.. Hij was koffie halen en zij bleef op de kamer op hem wachten. Toen heeft ze zijn laptop gebruikt en kwam er achter dat hij verdacht werd van moord.. Zij wilde toen weg, maar toen kwam hij en hield haar tegen.

Tjeee... Wel heftig zeg.. Het arme meisje..

Trouwens even dat filmpje gekeken op die spaanse website.. Sorry, maar als dat mijn dochter was zou ik écht niet willen dat ze zo op tv kwam.. Jeetje..

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 08:35

Cayenne schreef:
Het "waarom" is in eerste instantie nieteens zo belangrijk.
Het gaat erom dat ie het gedaan heeft.

Daar heb je gelijk in

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 08:38

Tuurlijk is het waarom niet het belangrijkste, maar je wilt toch weten wat die gast heeft gedreven om zoiets te doen. Als iemand mijn omgeving vermoord zou worden, zou ik geen rust hebben tot ik zou weten waarom de dader het gedaan heeft!

Maar het is gewoon super erg dat dit gebeurd is!

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 08:42

Hij heeft bekend vanmorgen het meisje te hebben vermoord, ze zat achter zijn laptop en heeft naar eigen zeggen gehandeld uit verdediging zodat ze niet aachter info kon komen van nathalee, het meisje wou vluchten en joran heeft haar nek gebroken. nu wordt hij waarschijnlijk voor doodslag veroordeeld dus 6 tot 20 jaar en niet voor moord, waarom niet denk ik dan hij heeft haar toch vermoord.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 08:46

Nessah schreef:
Trouwens even dat filmpje gekeken op die spaanse website.. Sorry, maar als dat mijn dochter was zou ik écht niet willen dat ze zo op tv kwam.. Jeetje..

:? kijk ik ergens overheen?

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 08:47

Je ziet haar dood liggen in die hotel kamer.. Sorry, maar dat zou ik niet fijn vinden als iedereen dat zo zou zien van mij dochter. ( je ziet het tot 2 keer toe.. begin ergens en aan het einde nogmaals heel dichtbij)

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 08:48

In een land als peru zet ik toch mijn twijfels bij een bekentenis :o Ik vind het allemaal net iets te toevallig dat er 5 jaar later iets gebeurt wat ook op elke andere dag had kunnen gebeuren en peru heeft heel veel baat bij een snelle veroordeling. Uiteraard zou het waar kunnen zijn, maar ik vind het niet zo logisch.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 08:49

Wat triest, maar heb begrepen van andere bokker dat peru wel meer beelden van het delict uitgeeft.
Kan me niet voorstellen dat je haar kent, of familie bent dat je zoiets ziet
Laatst bijgewerkt door lesilla op 08-06-10 08:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 08:49

Tsja valt niet mee zonder pappie je hieruit redden.

Ik hoop dat hij krijgt wat hij verdiend.