Echte mannen eten wél kaas.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eridinges

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 21:37

Ik vind het echt sneu zijjn naam is voor altijd naar de knoppe ondanks dat misschien de helft of een deel waar is.

Die maria moet idd hulp hebben kan me nog steeds niet voorstellen dat je zoiets glimlachend gaat vertellen en een loverboy laat geen hele organisatie over aan een 14 jarige dat weet ik wel. Wat ik ook gek vind is dat ze moest deelnamen aan een groepserkrachting, maar niet wist hoeveel mannen haar verkracht hebben??

het verhaal wordt steeds gekker

Shetjjee__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 21:37

Ik denk dat Manou het verteld zoals het is gegaan. Hij praat gewoon echt zo als je een echt verhaal verteld laat maar zeggen, Maria kijkt best veel weg en 'glimlacht' enzo..
Ben erg benieuwd of we nog meer te zien krijgen, zou echt graag een gesprek tussen Manou en Maria willen zien! Al denk ik niet dat Maria nog op tv durft te komen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 21:38

ik kan ook tranen faken..

en als ik heel zenuwachtig ben, of ergens over moet praten waar ik me ongemakkelijk onder voel of heel verdrietig ben, ga ik ook lachen..
heel raar..

dus die tranen van hem en die lach van haar, dat zegt me niks..

vind het moeilijk een mening te vormen.
ik neig naar een meisje wat na die groepsverkrachting totaal de weg is kwijtgeraakt, aandacht kreeg en veels te ver is doorgeslagen. dat waar hij van beschuldigd (veel) te ver is gegaan, maar ook hij zal natuurlijk zijn verhaal zo mooi mogelijk vertellen..

Mareng

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 21:39

Waar zijn eigenlijk al die andere slachtoffers van hem? Hebben die een wekelijkse praatgroep samen met Maria? En hij kan gewoon over straat in Zwolle? Misschien had hij wel een verhouding met de moeder van Maria :+

Kaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 21:39

Janine1990, nee sorry ik had het niet over cultuur, ik had het over uitspraken, het niet mee naar huis willen dat soort dingen.
Het zijn ook niet uitspraken die alleen zwarte mensen doen, het zijn mensen die bij een bepaald groepje horen.[code][/code]

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 21:40

De lach misschien niet, maar de sadistische ondertoon die ze in haar filmpje naar boven laat komen, die zegt mij wel wat.... Helemaal in combinatie met de lach...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 21:41

Kaula schreef:
Janine1990, nee sorry ik had het niet over cultuur, ik had het over uitspraken, het niet mee naar huis willen dat soort dingen.
Het zijn ook niet uitspraken die alleen zwarte mensen doen, het zijn mensen die bij een bepaald groepje horen.[code][/code]

Ik denk daar toch anders over.
Het niet mee naar huis willen geeft in hun cultuur misschien wel respect aan. Of hij is gewoon niet zeker van z'n zaak...
Hoeveel jongens willen er niet mee naar huis als je nog geen vaste relatie hebt?
Mijn zusje (sprak ik eerder ook over, toen 14 met een jongen van 19) nam haar vriendje ook nooit mee naar huis... En die hebben 9 maanden verkering gehad!!! Hij wilde het liever ook niet... Terwijl hij mijn ouders wel kende... Een echte kaaskop was dat...

Mareng

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 21:42

En al die verdwenen meisjes en homos zijn ook nog niet gevonden.... Maria is waarschijnlijk vrijwillig meegegaan met een jongen daarna verkracht door zijn vrienden en de weg kwijtgeraakt. Dat is al ernstig genoeg. Maar de rest...

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 21:43

Ik vind Manou veel eerlijker en oprechter overkomen dan die hele Maria. Gewoon de hele manier van praten/doen.

hanny_jelke

is het al afgelopen?
op sbs is nu de smaak politie

Urbanus

eridinges schreef:
Ik vind het echt sneu zijjn naam is voor altijd naar de knoppe ondanks dat misschien de helft of een deel waar is.

Die maria moet idd hulp hebben kan me nog steeds niet voorstellen dat je zoiets glimlachend gaat vertellen en een loverboy laat geen hele organisatie over aan een 14 jarige dat weet ik wel. Wat ik ook gek vind is dat ze moest deelnamen aan een groepserkrachting, maar niet wist hoeveel mannen haar verkracht hebben??

het verhaal wordt steeds gekker

Het is vrij normaal dat je bij een verkrachtig als het ware je hoofd uitzet. Waardoor je dus niet weet hoeveel jongens het hebben gedaan

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 21:44

Mareng schreef:
En al die verdwenen meisjes en homos zijn ook nog niet gevonden.... Maria is waarschijnlijk vrijwillig meegegaan met een jongen daarna verkracht door zijn vrienden en de weg kwijtgeraakt. Dat is al ernstig genoeg. Maar de rest...

Misschien ook gedrogeerd door die jongens...

En het schiet net bij me naar boven, ik weet niet hoe het heet... Maar je hebt ouders die aandacht willen met zieke kinderen. Dus die praten hun kinderen ziekten aan, die kinderen gaan door een hel, zonder er bewust van te zijn.
Ik wil er niets mee suggereren, maar het kwam zo even bij me naar boven... Ik ben geen kenner, maar ik ken een gevalletje borderline, zo'n moeder wil je ook niet... :n

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 21:45

hanny_jelke schreef:
is het al afgelopen?
op sbs is nu de smaak politie

Jep, duurde een uur...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 21:45

borderline heeft niets te maken met dat baron von munhausen syndroom..

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 21:46

Ik mistte eigenlijk wel bewijzen van zijn werk en uitzendbureau's. Daar lag een gemist puntje voor de docu.

Ik vind hem niet typische gedragingen hebben naar een loverboy maar idd cultuur/afkomst.
Wel speelt hij ontzettend slachtoffertje en zou hij geloofwaardiger overkomen als hij bv toegaf wel drugs te gebruiken. Kom op, dat was te duidelijk. Als hij zijn slechtere kanten ook toont, maakt m dat wel geloofwaardiger dan het uberbrave profieltje wat ie nu neerzet.

Ik ben erg benieuwd naar het litteken gebeuren. Wie zegt dat hij zich altijd ontkleed heeft voor de sex?
Zowel, beetje te laat om dit Maria nu te vragen. Had Petertje dit niet aan Maria kunnen vragen? Nog een gemist puntje?

Maria geloof ik dus ook niet, maar denk wel dat hij haar niet behandeld heeft zoals wij behandeld wensen te worden. En die groepsverkrachting geloof ik ook. Maar daar houd het wel mee op.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 21:46

suze_ schreef:
borderline heeft niets te maken met dat baron von munhausen syndroom..

Kan je misschien wel naast iets hebben? Ik heb er ook totaal geen verstand van...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 21:47

In het boek stond dat hij alleen nog zijn boxershort aan had, dus dan zou Maria sowieso ook op dat punt gelogen hebben.
En een litteken zo groot als Manou zou hebben, vergeet je niet zomaar.
Verder was hij idd geen onschuldige jongen, maar dat gaf hij zelf ook toe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 21:48

elan dat vond ik ook over die drugs..
die coffeeshop zei hij eerst kwam daar bijna nooit en erna was het nooit.. geef gewoon toe dat je wel eens een blowtje rookt.
dat maakte het dus voor mij 'ongeloofwaardiger' en dat hij het verhaal mooier maakte.

maar goed al met al is het allemaal eigenlijk gewoon heel verdrietig.

janine nee dat zijn echt twee totaal verschillende ziektes.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 21:49

Elan schreef:
Ik mistte eigenlijk wel bewijzen van zijn werk en uitzendbureau's. Daar lag een gemist puntje voor de docu.

Ik vind hem niet typische gedragingen hebben naar een loverboy maar idd cultuur/afkomst.
Wel speelt hij ontzettend slachtoffertje en zou hij geloofwaardiger overkomen als hij bv toegaf wel drugs te gebruiken. Kom op, dat was te duidelijk. Als hij zijn slechtere kanten ook toont, maakt m dat wel geloofwaardiger dan het uberbrave profieltje wat ie nu neerzet.

Ik ben erg benieuwd naar het litteken gebeuren. Wie zegt dat hij zich altijd ontkleed heeft voor de sex?
Zowel, beetje te laat om dit Maria nu te vragen. Had Petertje dit niet aan Maria kunnen vragen? Nog een gemist puntje?

Maria geloof ik dus ook niet, maar denk wel dat hij haar niet behandeld heeft zoals wij behandeld wensen te worden. En die groepsverkrachting geloof ik ook. Maar daar houd het wel mee op.

Hoezo was dat 'te duidelijk', als ik vragen mag?

Maria heeft in haar boek gezegd dat Manou naakt was, toch?
Edit
Naast z'n boxer dan.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 21:50

Elan schreef:

Kan zo opgevraagd worden bij een rechtzaak... ;)

Elan schreef:

Slachtoffer? Wel of geen drugs, maakt mij niet uit. Als je van dit soort dingen wordt beschuldigd ben je een gigantisch slachtoffer, evenals je familie....

Elan schreef:

Gemist puntje? Nah, neeuh... Als hij alles verteld, wordt er naar de rest niet gekeken. Het litteken waar hij aanwees dat het zat, zat nog gedeeltelijk onder het ondergoed, en moet helemaal wel hebben opgevallen in de setting die Maria in het verhaal vertelde...

Elan schreef:

Drugs oké, maar volgens mij heeft hij haar niet verkeerd behandeld...

veersche

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 21:51

Het heet niet Baron von Munchhausen maar Munchhausen-by-proxi als een ouder ziektes bij haar/zijn kind verbeeld en eventueel zelfs het kind vergiftigd. De ouder wilt dan aandacht krijgen via het kind.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 21:52

Ik vind het een beetje raar dat jongens die niet gelijk met een meisje mee naar de ouders willen, gelijk bestempeld worden als loverboys. Ik ken zat jongens die dat niet willen! En dat zijn echt geen loverboys hoor, haha. En als ik naar mezelf kijk... Als ik niets serieus had met een jongen, hoefde ik ook niet zo nodig naar zijn ouders...

Wat betreft de drugs... Dat stuk heb ik denk ik ff gemist, want daar heb ik geloof ik niet echt wat over gehoord!
Hij vertelde heel duidelijk dat hij echt geen lief normaal jongetje was en dat het allergekste wat hij gedaan had,
rijden zonder rijbewijs was. Een jointje roken vind ik een stuk onschuldiger dan rijden zonder rijbewijs. Dus ik vind
persoonlijk dat hij zich niet liever voor heeft gedaan dan hij is. Hij vertelde ook nog dat hij in de schulden zat door
boetes ed, dus ook dat pleit niet voor zijn goede gedrag ;)

edit: typos
Laatst bijgewerkt door joyce2 op 12-05-10 21:53, in het totaal 1 keer bewerkt

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 21:52

@ Janine, ik vind het gemiste punten van de programmamakers. Als ik een dergelijk programma neerzette, zou ik dat die bewijzen laten zien, dan heb je iedereen toch gelijk overtuigd? Ik geloof het wel, maar het zou mooi zijn als ze dat lieten zien. Volgens mij interpreteer jij mij precies andersom, ik vind het juist mooi dat deze bewijzen er zijn! Zou alleen perfect zijn als ze dat hadden laten zien. Nu si het alleen nog maar mondeling toegezegd.

Miepmiept

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 21:53

Mooi, hij heeft aangifte gedaan! Laat het ze maar uitzoeken in de rechtbank!!

Mooie docu, wat ik alleen jammer vond was idd van de drugs. Peter zei dat er wel een wietplantage in zijn huis was.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 21:53

Cayenne schreef:
In het boek stond dat hij alleen nog zijn boxershort aan had, dus dan zou Maria sowieso ook op dat punt gelogen hebben.
En een litteken zo groot als Manou zou hebben, vergeet je niet zomaar.
Verder was hij idd geen onschuldige jongen, maar dat gaf hij zelf ook toe.

Pfoe moeilijk moeilijk ... wat een uitzending.
Ik durf er nu voorzichtig een mening over te hebben want ik blijf me nog steeds afvragen wie de waarheid spreekt...

Maar dat van het litteken vond ik nog het meest frapant.
Maria beschrijft alles vrijwel tot in het diepste detail... waarom dit dan niet?

Ik vind dat dit alles een zeer trieste wending krijgt.
Heb haar boek graag gelezen, wilde het vervolg ook lezen maar ik laat het! Ik wacht tot de waarheid boven tafel ligt! :j