Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaula schreef:Janine1990, nee sorry ik had het niet over cultuur, ik had het over uitspraken, het niet mee naar huis willen dat soort dingen.
Het zijn ook niet uitspraken die alleen zwarte mensen doen, het zijn mensen die bij een bepaald groepje horen.[code][/code]
eridinges schreef:Ik vind het echt sneu zijjn naam is voor altijd naar de knoppe ondanks dat misschien de helft of een deel waar is.
Die maria moet idd hulp hebben kan me nog steeds niet voorstellen dat je zoiets glimlachend gaat vertellen en een loverboy laat geen hele organisatie over aan een 14 jarige dat weet ik wel. Wat ik ook gek vind is dat ze moest deelnamen aan een groepserkrachting, maar niet wist hoeveel mannen haar verkracht hebben??
het verhaal wordt steeds gekker
Mareng schreef:En al die verdwenen meisjes en homos zijn ook nog niet gevonden.... Maria is waarschijnlijk vrijwillig meegegaan met een jongen daarna verkracht door zijn vrienden en de weg kwijtgeraakt. Dat is al ernstig genoeg. Maar de rest...
Elan schreef:Ik mistte eigenlijk wel bewijzen van zijn werk en uitzendbureau's. Daar lag een gemist puntje voor de docu.
Ik vind hem niet typische gedragingen hebben naar een loverboy maar idd cultuur/afkomst.
Wel speelt hij ontzettend slachtoffertje en zou hij geloofwaardiger overkomen als hij bv toegaf wel drugs te gebruiken. Kom op, dat was te duidelijk. Als hij zijn slechtere kanten ook toont, maakt m dat wel geloofwaardiger dan het uberbrave profieltje wat ie nu neerzet.
Ik ben erg benieuwd naar het litteken gebeuren. Wie zegt dat hij zich altijd ontkleed heeft voor de sex?
Zowel, beetje te laat om dit Maria nu te vragen. Had Petertje dit niet aan Maria kunnen vragen? Nog een gemist puntje?
Maria geloof ik dus ook niet, maar denk wel dat hij haar niet behandeld heeft zoals wij behandeld wensen te worden. En die groepsverkrachting geloof ik ook. Maar daar houd het wel mee op.
Elan schreef:Ik mistte eigenlijk wel bewijzen van zijn werk en uitzendbureau's. Daar lag een gemist puntje voor de docu.
Elan schreef:Ik vind hem niet typische gedragingen hebben naar een loverboy maar idd cultuur/afkomst.
Wel speelt hij ontzettend slachtoffertje en zou hij geloofwaardiger overkomen als hij bv toegaf wel drugs te gebruiken. Kom op, dat was te duidelijk. Als hij zijn slechtere kanten ook toont, maakt m dat wel geloofwaardiger dan het uberbrave profieltje wat ie nu neerzet.
Elan schreef:Ik ben erg benieuwd naar het litteken gebeuren. Wie zegt dat hij zich altijd ontkleed heeft voor de sex?
Zowel, beetje te laat om dit Maria nu te vragen. Had Petertje dit niet aan Maria kunnen vragen? Nog een gemist puntje?
Elan schreef:Maria geloof ik dus ook niet, maar denk wel dat hij haar niet behandeld heeft zoals wij behandeld wensen te worden. En die groepsverkrachting geloof ik ook. Maar daar houd het wel mee op.
Cayenne schreef:In het boek stond dat hij alleen nog zijn boxershort aan had, dus dan zou Maria sowieso ook op dat punt gelogen hebben.
En een litteken zo groot als Manou zou hebben, vergeet je niet zomaar.
Verder was hij idd geen onschuldige jongen, maar dat gaf hij zelf ook toe.