Cohen of Wilders

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Als ik moet kiezen tussen Job Cohen en Geert wilders dan kies ik voor...

Cohen
330 (58%)
Wilders
236 (41%)

Totaal aantal stemmen: 566

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 09:48

:j We zijn nog net geen Engelsen. Ook zo'n kl00tvolkje ;)

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 09:51

Daaromzei ik ook:je hebt van beide evenveel,goede en slechte.
Het is maar net wat je zelf mee maakt.
Ik heb een poosje een hekel gehad aan turken,en waarom?
Turkse kinderen hadden mijn pony bekogeld met stenen en stokken en het arme dier is in blinde paniek los gebroken en de weg op gerent.Hij sprong over een berm recht door de voorruit een auto in.Het hadden ook nederlanders kunnen zijn hoor,maar toen waren het turken.Ze waren ook niet verzekerd,dus de kosten kwamen op mijn verzekering en op mezelf [veearts].
Zo heb ik meer mee gemaakt met buitenlanders,maar ik heb ook veel goede dingen met turken e.a. mee gemaakt.Vandaar dat ik geen hekel heb aan alle buitenlanders,totaal niet.

Fenrir

Re: Cohen of Wilders

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 09:59

Precies, en als je veel slechte ervaringen hebt met buitenlanders dan ben je misschien eerder geneigd hen 'de schuld' te geven. Alleen ben ik dan wel benieuwd wat die mensen in Wilders zien, die in mijn ogen veel kwaakt maar zonder onderbouwing en behoorlijk extreem is. Vandaar dat ik erg benieuwd ben naar uitleg van de Wilders-aanhang, maar die blijft een beetje uit.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 10:02

Wat ik in Wilders zie is NIET wat hij allemaal wil met de buitenlanders.Ten eerste kan hij dat nooit waar maken en ten tweede ben ik het ook niet eens met hem daarover.Ik ga voor de andere goede punten van hem,die ik al eerder in dit topic heb verteld.
Maar weet je,vele denken dat Wilders stemmers alleen maar op hem stemmen omdat hij punten heeft over buitenlanders.Nou ik denk dat heel veel wilders stemmers echt niet alleen daarom op hem stemmen.Ik niet tenminste.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 10:04

Gohya, en die andere punten van hem - denk je dat hij die wel waar kan maken dan? Als ik naar zijn site kijk en zijn verkiezingsprogramma lees, zie ik een hoop populistisch geschreeuw maar is het (bijna) allemaal onhaalbaar.

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 10:07

Fiffill schreef:
Ik zeg dat ik hier weinig meer last van Marokkaanse jongeren heb, de Nederlandse zijn even erg. In Amsterdam, terwijl volgens jou het zo rampzalig is hier. Kennelijk beleven wij dat anders. ;)
En, zoals ik al zei (waar ik je ook niet over gehoord heb), die jongeren zijn hier negen van de tien keer geboren, hun ouders vaak ook - naar welk land wil jij die terugsturen dan? Ik kan het niet echt Marokkanen meer noemen. ;)
Dat er problemen zijn ontken ik niet (en nu heb ik het niet alleen over buitenlandse jongeren maar over iedereen die voor overlast zorgt), maar ik vraag me ernstig af of de aanpak van Wilders wel zou helpen. Daar heb ik mijn twijfels bij. En aangezien er blijkbaar niemand (ook jij niet) zijn aanpak een beetje kan onderbouwen worden mijn twijfels steeds groter.

Je zegt letterlijk dat je weinig meer last van Marokkaanse jongens hebt dan van Nederlandse. Daarmee bewijs je de stelling dat ze in verhouding veel lastiger zijn, want er zijn ongeveer 29 keer zoveel Nederlandse dan Marokkaanse jongens in ons land!! Dus je zou eigenlijk 29 maal meer last van nederlandse jongens moeten hebben...maar nee...je hebt zelfs meer last van Marokkaanse. Voel je 'em al? En al zijn ze hier geboren, ze hebben een Marokkaans paspoort, dus volgens de wet kan gewoon hun Nederlands paspoort ingenomen worden...no problemo. Ik zei het al eerder...al de gevestigde partijen hebben het probleem niet aan kunnen pakken, dus nu geef ik de kans aan iemand die die kans nog niet gehad heeft. Kijken wat het brengt....op andere partijen stemmen zet ook geen zoden aan de dijk, dus niets verloren lijkt mij.
Maar even voor de duidelijkheid....Alleen in het geval ze met justitie in aanraking komen!!! ik heb het echt niet over degenen die probleemloos door het leven wandelen hier, die mogen lekker blijven.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 10:10

gohya schreef:
Sorry maar dit is wel overdreven hoor,er zijn ook genoeg nederlanders die je helpen.
Toevallig zijn het nu 2 marokanen die je hielpen,wat uiteraard erg aardig is,maar ook nederlanders genoeg die helpen hoor.Ik weet ook wel dat er heel veel aardige buitenlanders zijn en net zoveel nederlanders.

Punt is dat er geen politicus is (of mensen hier in dit topic) die roepen dat autochtone Nederlanders rotzakken zijn. Dat zou namelijk net zo krom zijn als wat Wilders roept over allochtone Nederlanders.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 12:10

Afghanistan lijkt me een beetje mosterd na de maaltijd, daar gaan we weg

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 12:13

Wilders! Vind het maar heel erg toevallig dat die noord-zuidlijn zo tegenvalt en zoveel duurder en weet ik veel wat en meneer die dit zo graag wilde ineens geen burgemeester wil zijn en het maar een stapje hogerop gaat zoeken. Nee hoor, geen goed woord voor cohen van mij

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-10 12:19

Springert schreef:
Fiffill schreef:
Beetje jammer van je Springert, dat je nog steeds veel inhoudsloze praat vertelt maar geen antwoord geeft op echt inhoudelijke vragen die wat meer van je vergen dan alleen een mening zonder onderbouwing...

Beetje jammer Fiffill dat je nog steeds veel inhoudsloze praat vertelt, maar geen oog hebt voor de echte problemen die er spelen, en het simpel afdoet als zou je net zo veel last van Nederlandse als Marokkaanse jongens hebben. Die onzin maakt je gelijk ongeloofwaardig.

dat verschilt per persoon.

waar ligt jou grens? wanneer vind jij iets 'lastig'???

ik persoonlijk heb meer last van hollandse jongeren dan van marokkaanse.

hollandse jongeren schelden mij uit, blokkeren mij de weg en gooien dingen naar me etc terwijl ik met gemak langs een groep marokkaanse jongeren kan lopen zonder 1 verkeerd woord en zonder enkele spanning. voor hollanders loop ik in sommige situaties om (nee is niet omdat ik een watje ben, maar omdat ik situaties kan inschatten en weet hoever ik bij jongeren kan gaan).

natuurlijk zeggen marokkanen wel eens wat, het zijn jongeren, wat verwacht je dan, maar dat vind ik niet direct lastig, ik zeg dan ook gewoon iets terug. (omdat ik nederlands ben zeggen ze wel eens 'God is geprezen' of 'ik moet mezelf schamen, moet je haar zien'. haha dat vind ik alleen maar leuk en goed.. terwijl je niet wilt weten wat 'die hollanders' allemaal zeggen met hun stekeltjes, scootertjes en bomberjacks.... )

wat ik probeer duidelijk te maken

1 het is je eigen houding
2 wat vind jij lastig? waar ligt je grens? wat is je voorkennis over een bepaalde groep?
3 het verschilt per persoon.. van welke groep je het meeste last hebt.
zoals de verhalen van blue_eyes en fiffil eigenlijk ook duidelijk maken.

het is niet zo zwart wit als 'van marokkaanse jongeren heb je meer last dan van de nederlandse'

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 12:31

Springert schreef:
Fiffill schreef:
Ik zeg dat ik hier weinig meer last van Marokkaanse jongeren heb, de Nederlandse zijn even erg. In Amsterdam, terwijl volgens jou het zo rampzalig is hier. Kennelijk beleven wij dat anders. ;)
En, zoals ik al zei (waar ik je ook niet over gehoord heb), die jongeren zijn hier negen van de tien keer geboren, hun ouders vaak ook - naar welk land wil jij die terugsturen dan? Ik kan het niet echt Marokkanen meer noemen. ;)
Dat er problemen zijn ontken ik niet (en nu heb ik het niet alleen over buitenlandse jongeren maar over iedereen die voor overlast zorgt), maar ik vraag me ernstig af of de aanpak van Wilders wel zou helpen. Daar heb ik mijn twijfels bij. En aangezien er blijkbaar niemand (ook jij niet) zijn aanpak een beetje kan onderbouwen worden mijn twijfels steeds groter.

Je zegt letterlijk dat je weinig meer last van Marokkaanse jongens hebt dan van Nederlandse. Daarmee bewijs je de stelling dat ze in verhouding veel lastiger zijn, want er zijn ongeveer 29 keer zoveel Nederlandse dan Marokkaanse jongens in ons land!! Dus je zou eigenlijk 29 maal meer last van nederlandse jongens moeten hebben...maar nee...je hebt zelfs meer last van Marokkaanse. Voel je 'em al? En al zijn ze hier geboren, ze hebben een Marokkaans paspoort, dus volgens de wet kan gewoon hun Nederlands paspoort ingenomen worden...no problemo. Ik zei het al eerder...al de gevestigde partijen hebben het probleem niet aan kunnen pakken, dus nu geef ik de kans aan iemand die die kans nog niet gehad heeft. Kijken wat het brengt....op andere partijen stemmen zet ook geen zoden aan de dijk, dus niets verloren lijkt mij.
Maar even voor de duidelijkheid....Alleen in het geval ze met justitie in aanraking komen!!! ik heb het echt niet over degenen die probleemloos door het leven wandelen hier, die mogen lekker blijven.

Ik woon in een buurt met redelijk veel buitenlandse jongeren, dus als ik last heb van jongeren dan zijn het hier vaak buitenlanders, want dat zijn er meer (vlak bij mijn huis is een school met overwegend buitenlandse leerlingen, VMBO). Tsja, die zorgen wel eens voor wat overlast als ze naar de super gaan in hun pauze. En ach, wat is overlast: ze vormen groepjes en doen een beetje stoer/aso door midden op de weg te lopen en niet opzij te gaan. Geen dingen waar je de politie voor belt...

Maar: ben ik in de binnenstad, dan maakt het geen verschil! Marokkaan, Turk of Nederlander: ze kunnen allemaal flink vervelend zijn. In verhouding zijn ze dus niet lastiger, want het is hier in mijn buurt niet helemaal in verhouding te noemen, hier loopt eerder 29 keer zoveel buitenlandse dan Nederlandse jeugd rond vanwege die school. Jouw cijfers gaan dus niet helemaal op hier. ;) Ben ik buiten de stad in de polders (waar ik ook vrienden heb wonen) dan worden we lastig gevallen door die vreselijke (soms extreem-rechtse) Nederlandse hardcoreboeren! En echt wel dat die Nederlander zijn (daar zijn ze imo ietsje te trots op...), het is zelfs zo erg dat d'r daar geen neger de krant rond kan brengen want dan moet ie lopen voor zijn leven. ;) Daar ga ik liever niet 's nachts de straat over, dat zijn de mensen die je echt wat doen. De 'stoere' Marokkaantjes hier staan alleen maar met hun scootertje en roepen soms een woordje, maar daar blijft het bij. Die enge hardcoregasten zorgen voor de bonje...

Wat ik hier merk is dat de 'probleem'jeugd vaak op straat hangt, de Nederlanders hier slopen de boel, maken er een rotzooi van en schelden je uit voor van alles en nog wat en reken maar niet dat ze voor je opzij gaan. Buitenlanders idem dito, ik maak daar niet eens onderscheid in. Je hebt gewoon vervelende jeugd, maar je hebt net zo goed Nederlandse én buitenlandse jeugd die zich gewoon kan gedragen. En natuurlijk komen de eerste alleen in het nieuws, maar ik merk geen verschillen tussen wel/niet buitenlands. Het hangt gewoon heel erg af van de buurt waarin je woont/bent, de ene buurt zit vol met buitenlanders en de ander niet. Logisch dat je in de eerste meer last hebt van de buitenlandse jeugd.

Ik vind het bizar dat je mensen naar 'hun eigen' land terug wil sturen als ze er misschien maar een paar keer zijn geweest. Is het dan wel hun eigen land? Ik vind het echt een ontzettend nare bijsmaak hebben, veel te nationalistisch 'ONS Nederland is van ONS Nederlanders en de rest die vervelend is rot maar op', bah. En ondertussen nog vrij slappe straffen ook voor 'onze eigen' criminelen.

Springert schreef:
sarabande schreef:
Afghanistan lijkt me een beetje mosterd na de maaltijd, daar gaan we weg

maar alleen dankzij de PVDA...want als het aan die volksverlakkers van de CU en CDA had gelegen hadden we vrolijk nog 2 jaar gebleven. En zelfs nu proberen ze via allerlei trucs toch langer te blijven. Echt zo'n schijnheilig stelletje leugenaars bij die 2 clubjes.

Mocht Wilders de verkiezingen winnen (wat ik niet hoop en wat me ook sterk lijkt), dan zullen we wel zien wie er een schijnheilige leugenaar is. Ik ben namelijk erg benieuwd of hij zijn punten waar kan maken.

gohya schreef:
Wat ik in Wilders zie is NIET wat hij allemaal wil met de buitenlanders.Ten eerste kan hij dat nooit waar maken en ten tweede ben ik het ook niet eens met hem daarover.Ik ga voor de andere goede punten van hem,die ik al eerder in dit topic heb verteld.
Maar weet je,vele denken dat Wilders stemmers alleen maar op hem stemmen omdat hij punten heeft over buitenlanders.Nou ik denk dat heel veel wilders stemmers echt niet alleen daarom op hem stemmen.Ik niet tenminste.

Wilders heeft misschien een aantal goede punten, maar de meeste van hem vind ik vreselijk. Ik weet dat er meer is dan de buitenlanders, al schreeuwt hij daar het meeste over. ;) Het gaat me ook veel te veel richting Amerika en dat is iets wat ik zéker niet wil, brrr daar krijg ik echt de kriebels van. :n

Springert schreef:
Blue_Eyes schreef:
Zooooooo.... jij kent mij? _O- _O- Fiffill wel... en mijn gevoel voor humor kent zij ook. Ik ben docent Engels en heb een hele poos in Engeland gewoond. Mijn beste vrienden zijn Engels en als ik daar ben, word ik door de Engelsen voor een Engelse aangezien. Dus als jij zo tegenover Marokkanen staat, wil ik je nog weleens spreken. :D

oh, dus het was maar een grapje over dat Engelsen klote volk zijn?
Dan was van mij alles ook een grapje. Zijn we daar gelijk van af.

:(:) Beetje humor moet kunnen, jammer dat jij de opmerking van Blue_Eyes verkeerd opvatte, en een beetje sneu dat je er dan zo op ingaat, want elke sukkel weet dat jij geen grapje maakt.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 12:42

Fiffill schreef:
Mocht Wilders de verkiezingen winnen (wat ik niet hoop en wat me ook sterk lijkt), dan zullen we wel zien wie er een schijnheilige leugenaar is. Ik ben namelijk erg benieuwd of hij zijn punten waar kan maken.

Dat heeft hij al aangetoond met zijn zogenaamd onwrikbare punt over de hoofddoekjes. Dat was opeens ...pfffft .....woohps verdwenen, en zo zullen al zijn punten waarop hij door zijn aanhangers zo geprezen wordt, inwisselbaar zijn.
Want men vergeet soms dat hij al jaren voor de PVV in de politiek zat, het spelletje kent en ook voor de JSF gestemd heeft, om maar iets te noemen.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 12:59

Heino schreef:
Springert schreef:
Omdat ik zelf mag weten hoe ik dingen zeg. Vrijheid van meningsuiting heet dat.
Daar heb ik van niemand toestemming voor nodig, en welke woorden ik gebruik is geheel mijn keuze.
Of moet ik nu ook al woorden gaan gebruiken die door anderen goedgekeurd zijn?

Je mag van mij zeggen wat je wilt. Ik vraag me alleen af waarom je er voor kiest om mensen van vlees en bloed, mensen met gevoel, familie, vrienden etc. doelbewust pijn te doen. Waarom moet je het zo denigrerend zeggen? Waarom wil je anderen doelbewust kwetsen en pijn doen? Voelt dat nu echt goed? Wat is de meerwaarde van kwetsen?

Springert ga je hier nu nog op antwoorden of zijn dit te kritische vragen?

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 13:00

sarabande schreef:
Fiffill schreef:

Dat heeft hij al aangetoond met zijn zogenaamd onwrikbare punt over de hoofddoekjes. Dat was opeens ...pfffft .....woohps verdwenen, en zo zullen al zijn punten waarop hij door zijn aanhangers zo geprezen wordt, inwisselbaar zijn.
Want men vergeet soms dat hij al jaren voor de PVV in de politiek zat, het spelletje kent en ook voor de JSF gestemd heeft, om maar iets te noemen.

Jij waait met alle winden mee, zoals het jou uitkomt, want een paar pagina's geleden onderschreef je nog dat de PVV juist niet in de gemeenteraad kwam omdat hij star bij zijn hoofddoekjes standpunt bleef!! Wat is het nou...het een of het ander??
Bovendien is hij daar niet de enige in, want in Frankrijk en Belgie wordt er ook al serieus over gesproken en zelfs in Turkije is het lange tijd regel geweest dat hoofddoekjes verboden waren in grote delen van het openbare leven.

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 13:09

Heb ik ergens kwetsende opmerkingen gemaakt Heino. (op 1 na, over een koe op het land)
En ik heb al uitgebreid verteld waarom ik op Wilders stem.

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 13:10

Fiffill schreef:
Goh, Springert je laat jezelf wel erg kennen... nog steeds geen antwoord geven op vragen die er echt toe doen. Jammer hoor. Dan valt er niet echt een goede discussie te voeren. Heino is niet de enige die erom vraagt, iedereen wacht op onderbouwde uitleg van jou maar die blijft uit. Zegt genoeg dunkt me. :D

En nee, ik kan inderdaad niet in jouw hoofd kijken. Net zoals jij niet weet hoe de verhouding buitenlander/Nederlander in mijn buurt is bijvoorbeeld. ;) Of dat je alle Marokkanen kent, want die zijn volgens jou toch vreselijk in de meeste gevallen.

Ja...de meesten die ik ken wel...maar er zijn ook geweldige fijne jongens bij en die zou ik dan ook graag hier houden.
maar al die lastpakken met hun scooterovervalletjes en drugshandel....opzouten..lekker in Marokko gaan spelen, maar niet hier.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 13:12

Springert schreef:
Fiffill schreef:
Goh, Springert je laat jezelf wel erg kennen... nog steeds geen antwoord geven op vragen die er echt toe doen. Jammer hoor. Dan valt er niet echt een goede discussie te voeren. Heino is niet de enige die erom vraagt, iedereen wacht op onderbouwde uitleg van jou maar die blijft uit. Zegt genoeg dunkt me. :D

En nee, ik kan inderdaad niet in jouw hoofd kijken. Net zoals jij niet weet hoe de verhouding buitenlander/Nederlander in mijn buurt is bijvoorbeeld. ;) Of dat je alle Marokkanen kent, want die zijn volgens jou toch vreselijk in de meeste gevallen.

Ja...de meesten die ik ken wel...maar er zijn ook geweldige fijne jongens bij en die zou ik dan ook graag hier houden.
maar al die lastpakken met hun scooterovervalletjes en drugshandel....opzouten..lekker in Marokko gaan spelen, maar niet hier.

Wat vind jij dan een goede aanpak voor de Nederlandse 'lastpakken'? Die kan je moeilijk terugsturen want die zijn hier al.

Ik kan me het nog steeds niet voorstellen dat je mensen echt wil terugsturen naar een land waar ze misschien maar een paar keer geweest zijn. Waarom? Bedenk je eens hoeveel je daarmee kapotmaakt? Die mensen hebben toch ook vrienden, familie en een leven hier?

Overigens floreert het drugsdealen hier onder de Nederlandse (hardcore) jeugd. :j
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 12-04-10 13:13, in het totaal 1 keer bewerkt

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 13:13

Heino schreef:
Dat weet ik niet meer, je geeft echter wel aan volledig met Springert mee te gaan. Dus dan neem ik aan dat je ook achter die discriminerende opmerkingen staat en me dus wel uit kan leggen wat het nut daar van is?

Nou dat vind ik weer iets van het gras is groen een boom is groen een boom is gras

Ze stemt op dezelfde partij, hoeft ze toch niet hetzelfde te denken????

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 13:13

sarabande schreef:
Springert schreef:
Jij waait met alle winden mee, zoals het jou uitkomt, want een paar pagina's geleden onderschreef je nog dat de PVV juist niet in de gemeenteraad kwam omdat hij star bij zijn hoofddoekjes standpunt bleef!! Wat is het nou...het een of het ander?.

Weet je wellicht zou het nuttig voor je zijn om de media te volgen, dan hoef je niet voortdurend mijn woorden om te draaien. Hij hield star aan die hoofddoekjes vast, en daardoor komt de PVV niet in de raad. Toen hij zag dat hij daarmee ieder overleg verloor, waren die hoofddoekjes opeens niet meer belangrijk en hij te laat.

Want de bedoeling was dat iedereen hem dan als slachtoffer zou zien, integendeel dat gedraai kostte hem stemmen in de peilingen en niemand, buiten jou dan, trapte daarin.

Jij filtert alleen maar wat je lezen wilt. Zelfs de formateur heeft gezegd dat het overleg stuk gelopen is omdat Wilders niet af wilde wijken van het hoofddoekjes thema. Dus wat je zegt is gewoon pertinent onwaar. Net alsdat Wilders De Neger van Venlo genoemd werd...was een hoax waar heel de media in getrapt is...bleek gewoon een junk te zijn die dat verzonnen had, maar ook dat lees je dan weer niet. Dus ga niet zeggen dat ik het nieuws niet volg, jij volgt het juist niet.
Laatst bijgewerkt door Springert op 12-04-10 13:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 13:16

Volgens mij filter jij al pagina's wat je lezen wilt want op de helft geef je geen antwoord Springert. :D

Overigens ziet bijna iedereen die actie van Wilders op de manier van sarabande, dat was nogal een afgang... maar logisch dat jij als PVV-aanhanger het anders wilt zien. :j

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 13:21

Fiffill schreef:
Volgens mij filter jij al pagina's wat je lezen wilt want op de helft geef je geen antwoord Springert. :D

Overigens ziet bijna iedereen die actie van Wilders op de manier van sarabande, dat was nogal een afgang... maar logisch dat jij als PVV-aanhanger het anders wilt zien. :j

onzin!! Voor het eerst in de geschiedenis is de PVV de grootste partij van Nederland in de peilingen van afgelopen vrijdag, dus ik weet niet wat je kletst. Hier...kijk en huiver http://m.dvhn.nl/nieuws/video/article4431697.ece/-Wilders-grootste-in-peiling-De-Hond?override=mobile

Maar nu al weet ik dat jij gaat zeggen....oooohh...die peilingen tellen niet voor mij.
Dan zal ik je er gelijk bij vertellen dat van de afgelopen 14 verkiezingen, 12 keer de peilingen van De Hond het dichtst bij de einduitslag kwamen. Maar dat wist je waarschijnlijk weer niet.
Laatst bijgewerkt door Springert op 12-04-10 13:25, in het totaal 1 keer bewerkt

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 13:25

Springert schreef:
Jij filtert alleen maar wat je lezen wilt. Zelfs de formateur heeft gezegd dat het overleg stuk gelopen is omdat Wilders niet af wilde wijken van het hoofddoekjes thema. Dus wat je zegt is gewoon pertinent onwaar. Net alsdat Wilders De Neger van Venlo genoemd werd...was een hoax waar heel de media in getrapt is...bleek gewoon een junk te zijn die dat verzonnen had, maar ook dat lees je dan weer niet. Dus ga niet zeggen dat ik het nieuws niet volg, jij volgt het juist niet.

Die neger was niet van mij afkomstig integendeel

En het klopt dat tijdens de formatiegesprekken de PVV niet wilde afstappen van het hoofddoekjespunt, daarom was het des te verbazingwekkender dat Wilders na die gesprekken opeens daar wel bereid toe was

Ter opfrissing uit nu.nl
Hoofddoekjesverbod geen breekpunt Wilders
Uitgegeven: 2 april 2010 08:30
Laatst gewijzigd: 2 april 2010 10:32
DEN HAAG - Met de PVV valt best nog te praten over het hoofddoekjesverbod voor gemeentelijke en gesubsidieerde instellingen. ''Het is voor ons een belangrijk punt, maar geen breekpunt'', stelde partijleider Geert Wilders vrijdag.

© ANP
Tijdens de moeizame collegeonderhandelingen in Den Haag en Almere is volgens hem het beeld ontstaan dat de PVV niet wil regeren en dat de partij haar bestuurlijke verantwoordelijkheid ontloopt door koste wat het kost vast te houden aan het hoofddoekjesverbod.
''Ik wil heel graag dat dat beeld verdwijnt, want het is echt niet waar. We willen besturen, landelijk maar ook in Almere. Ik heb maar één breekpunt genoemd: de AOW.''

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 13:27

sarabande schreef:
Springert schreef:

Die neger was niet van mij afkomstig integendeel

En het klopt dat tijdens de formatiegesprekken de PVV niet wilde afstappen van het hoofddoekjespunt, daarom was het des te verbazingwekkender dat Wilders na die gesprekken opeens daar wel bereid toe was

Ter opfrissing uit nu.nl
Hoofddoekjesverbod geen breekpunt Wilders
Uitgegeven: 2 april 2010 08:30
Laatst gewijzigd: 2 april 2010 10:32
DEN HAAG - Met de PVV valt best nog te praten over het hoofddoekjesverbod voor gemeentelijke en gesubsidieerde instellingen. ''Het is voor ons een belangrijk punt, maar geen breekpunt'', stelde partijleider Geert Wilders vrijdag.

© ANP
Tijdens de moeizame collegeonderhandelingen in Den Haag en Almere is volgens hem het beeld ontstaan dat de PVV niet wil regeren en dat de partij haar bestuurlijke verantwoordelijkheid ontloopt door koste wat het kost vast te houden aan het hoofddoekjesverbod.
''Ik wil heel graag dat dat beeld verdwijnt, want het is echt niet waar. We willen besturen, landelijk maar ook in Almere. Ik heb maar één breekpunt genoemd: de AOW.''

Wat is daar raar aan? Alle partijen hebben standpunten waar ze tijdens de formatie's water bij de wijn moeten doen, waarom zou de PVV dat niet mogen? Dat is meten met twee maten, en zegt veel over je vooringenomenheid.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 13:31

Springert schreef:
Wat is daar raar aan? Alle partijen hebben standpunten waar ze tijdens de formatie's water bij de wijn moeten doen, waarom zou de PVV dat niet mogen? Dat is meten met twee maten, en zegt veel over je vooringenomenheid.

Nee het zegt heel veel over de standvastigheid van Wilders over zijn punten waar hij zon ophef mee maakt.
Allemaal Haagse Bluf dus net als dat 4e rangs filmpje

Overigens op Peil.nl de officiële site van Maurice de Hondt is de PVDA nog steeds nummer 1 en de PVV blijft zakken.

Maar ik ga wat nuttigs doen :evaw:

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 13:32

"Kinderen fokken" :r de manier waarop je het zegt alleen al. Overigens valt het best mee hoeveel "kinderen ze fokken", het is lang niet meer zo dat elk Marokkaans gezien 8 kids krijgt. En dan nog? Echt niet al die kinderen worden crimineel, wat is je probleem? :?
Het nationalistische idee van 'Nederland is van ons!' omdat wij "Nederlanders" zijn en zij niet? (Alhoewel ik ze best Nederlands vind als ze hier al generaties wonen).

Springert schreef:
Fiffill schreef:

onzin!! Voor het eerst in de geschiedenis is de PVV de grootste partij van Nederland in de peilingen van afgelopen vrijdag, dus ik weet niet wat je kletst. Hier...kijk en huiver http://m.dvhn.nl/nieuws/video/article4431697.ece/-Wilders-grootste-in-peiling-De-Hond?override=mobile

Maar nu al weet ik dat jij gaat zeggen....oooohh...die peilingen tellen niet voor mij.
Dan zal ik je er gelijk bij vertellen dat van de afgelopen 14 verkiezingen, 12 keer de peilingen van De Hond het dichtst bij de einduitslag kwamen. Maar dat wist je waarschijnlijk weer niet.

Wauw, ik kan niet in jouw hoofd kijken, jij wel in die van mij? :D Wat knap! Je blijft me verbazen Springert.
Leuk ook dat je me woorden in de mond legt, erg fijn. :j

Want nee, dat was ik niet van plan te zeggen. Peil.nl zegt namelijk wat anders... Ik zeg gewoon dat jij als PVV-aanhanger (en de rest van die aanhang) Wilders 'afgang' niet zo zou zien, en de mensen die minder met Wilders hebben zien het wel zo. Best logisch toch?

Springert schreef:
Heino schreef:
Aangezien de moderators hier nog steeds niet ingegrepen hebben heb ik het zelf maar gedaan... Springert, je kent http://www.meldpunt.nl/ ? Daar is een mailtje heen gestuurd met al jouw discriminerende uitspraken.

Goed gedaan...ik lach me rot....denk je echt dat ik daar ooit iets van hoor? Je moet echt stoppen met het lezen van Donald Duck op jouw leeftijd.

Zo, en weer een oordeel over iemand anders. Net zo makkelijk als met de Marokkanen toch? +:)+
Wij kunnen niet in jouw hoofd en jouw leven kijken, maar jij wel in dat van ons. Erg knap. :j