Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fiffill schreef:Ik zeg dat ik hier weinig meer last van Marokkaanse jongeren heb, de Nederlandse zijn even erg. In Amsterdam, terwijl volgens jou het zo rampzalig is hier. Kennelijk beleven wij dat anders.
En, zoals ik al zei (waar ik je ook niet over gehoord heb), die jongeren zijn hier negen van de tien keer geboren, hun ouders vaak ook - naar welk land wil jij die terugsturen dan? Ik kan het niet echt Marokkanen meer noemen.
Dat er problemen zijn ontken ik niet (en nu heb ik het niet alleen over buitenlandse jongeren maar over iedereen die voor overlast zorgt), maar ik vraag me ernstig af of de aanpak van Wilders wel zou helpen. Daar heb ik mijn twijfels bij. En aangezien er blijkbaar niemand (ook jij niet) zijn aanpak een beetje kan onderbouwen worden mijn twijfels steeds groter.
gohya schreef:Sorry maar dit is wel overdreven hoor,er zijn ook genoeg nederlanders die je helpen.
Toevallig zijn het nu 2 marokanen die je hielpen,wat uiteraard erg aardig is,maar ook nederlanders genoeg die helpen hoor.Ik weet ook wel dat er heel veel aardige buitenlanders zijn en net zoveel nederlanders.
Springert schreef:Fiffill schreef:Beetje jammer van je Springert, dat je nog steeds veel inhoudsloze praat vertelt maar geen antwoord geeft op echt inhoudelijke vragen die wat meer van je vergen dan alleen een mening zonder onderbouwing...
Beetje jammer Fiffill dat je nog steeds veel inhoudsloze praat vertelt, maar geen oog hebt voor de echte problemen die er spelen, en het simpel afdoet als zou je net zo veel last van Nederlandse als Marokkaanse jongens hebben. Die onzin maakt je gelijk ongeloofwaardig.
Springert schreef:Fiffill schreef:Ik zeg dat ik hier weinig meer last van Marokkaanse jongeren heb, de Nederlandse zijn even erg. In Amsterdam, terwijl volgens jou het zo rampzalig is hier. Kennelijk beleven wij dat anders.
En, zoals ik al zei (waar ik je ook niet over gehoord heb), die jongeren zijn hier negen van de tien keer geboren, hun ouders vaak ook - naar welk land wil jij die terugsturen dan? Ik kan het niet echt Marokkanen meer noemen.
Dat er problemen zijn ontken ik niet (en nu heb ik het niet alleen over buitenlandse jongeren maar over iedereen die voor overlast zorgt), maar ik vraag me ernstig af of de aanpak van Wilders wel zou helpen. Daar heb ik mijn twijfels bij. En aangezien er blijkbaar niemand (ook jij niet) zijn aanpak een beetje kan onderbouwen worden mijn twijfels steeds groter.
Je zegt letterlijk dat je weinig meer last van Marokkaanse jongens hebt dan van Nederlandse. Daarmee bewijs je de stelling dat ze in verhouding veel lastiger zijn, want er zijn ongeveer 29 keer zoveel Nederlandse dan Marokkaanse jongens in ons land!! Dus je zou eigenlijk 29 maal meer last van nederlandse jongens moeten hebben...maar nee...je hebt zelfs meer last van Marokkaanse. Voel je 'em al? En al zijn ze hier geboren, ze hebben een Marokkaans paspoort, dus volgens de wet kan gewoon hun Nederlands paspoort ingenomen worden...no problemo. Ik zei het al eerder...al de gevestigde partijen hebben het probleem niet aan kunnen pakken, dus nu geef ik de kans aan iemand die die kans nog niet gehad heeft. Kijken wat het brengt....op andere partijen stemmen zet ook geen zoden aan de dijk, dus niets verloren lijkt mij.
Maar even voor de duidelijkheid....Alleen in het geval ze met justitie in aanraking komen!!! ik heb het echt niet over degenen die probleemloos door het leven wandelen hier, die mogen lekker blijven.
Springert schreef:sarabande schreef:Afghanistan lijkt me een beetje mosterd na de maaltijd, daar gaan we weg
maar alleen dankzij de PVDA...want als het aan die volksverlakkers van de CU en CDA had gelegen hadden we vrolijk nog 2 jaar gebleven. En zelfs nu proberen ze via allerlei trucs toch langer te blijven. Echt zo'n schijnheilig stelletje leugenaars bij die 2 clubjes.
gohya schreef:Wat ik in Wilders zie is NIET wat hij allemaal wil met de buitenlanders.Ten eerste kan hij dat nooit waar maken en ten tweede ben ik het ook niet eens met hem daarover.Ik ga voor de andere goede punten van hem,die ik al eerder in dit topic heb verteld.
Maar weet je,vele denken dat Wilders stemmers alleen maar op hem stemmen omdat hij punten heeft over buitenlanders.Nou ik denk dat heel veel wilders stemmers echt niet alleen daarom op hem stemmen.Ik niet tenminste.
Springert schreef:Blue_Eyes schreef:Zooooooo.... jij kent mij?![]()
Fiffill wel... en mijn gevoel voor humor kent zij ook. Ik ben docent Engels en heb een hele poos in Engeland gewoond. Mijn beste vrienden zijn Engels en als ik daar ben, word ik door de Engelsen voor een Engelse aangezien. Dus als jij zo tegenover Marokkanen staat, wil ik je nog weleens spreken.
oh, dus het was maar een grapje over dat Engelsen klote volk zijn?
Dan was van mij alles ook een grapje. Zijn we daar gelijk van af.
Fiffill schreef:Mocht Wilders de verkiezingen winnen (wat ik niet hoop en wat me ook sterk lijkt), dan zullen we wel zien wie er een schijnheilige leugenaar is. Ik ben namelijk erg benieuwd of hij zijn punten waar kan maken.
Heino schreef:Springert schreef:Omdat ik zelf mag weten hoe ik dingen zeg. Vrijheid van meningsuiting heet dat.
Daar heb ik van niemand toestemming voor nodig, en welke woorden ik gebruik is geheel mijn keuze.
Of moet ik nu ook al woorden gaan gebruiken die door anderen goedgekeurd zijn?
Je mag van mij zeggen wat je wilt. Ik vraag me alleen af waarom je er voor kiest om mensen van vlees en bloed, mensen met gevoel, familie, vrienden etc. doelbewust pijn te doen. Waarom moet je het zo denigrerend zeggen? Waarom wil je anderen doelbewust kwetsen en pijn doen? Voelt dat nu echt goed? Wat is de meerwaarde van kwetsen?
sarabande schreef:Fiffill schreef:Mocht Wilders de verkiezingen winnen (wat ik niet hoop en wat me ook sterk lijkt), dan zullen we wel zien wie er een schijnheilige leugenaar is. Ik ben namelijk erg benieuwd of hij zijn punten waar kan maken.
Dat heeft hij al aangetoond met zijn zogenaamd onwrikbare punt over de hoofddoekjes. Dat was opeens ...pfffft .....woohps verdwenen, en zo zullen al zijn punten waarop hij door zijn aanhangers zo geprezen wordt, inwisselbaar zijn.
Want men vergeet soms dat hij al jaren voor de PVV in de politiek zat, het spelletje kent en ook voor de JSF gestemd heeft, om maar iets te noemen.
Fiffill schreef:Goh, Springert je laat jezelf wel erg kennen... nog steeds geen antwoord geven op vragen die er echt toe doen. Jammer hoor. Dan valt er niet echt een goede discussie te voeren. Heino is niet de enige die erom vraagt, iedereen wacht op onderbouwde uitleg van jou maar die blijft uit. Zegt genoeg dunkt me.
En nee, ik kan inderdaad niet in jouw hoofd kijken. Net zoals jij niet weet hoe de verhouding buitenlander/Nederlander in mijn buurt is bijvoorbeeld.Of dat je alle Marokkanen kent, want die zijn volgens jou toch vreselijk in de meeste gevallen.
Springert schreef:Fiffill schreef:Goh, Springert je laat jezelf wel erg kennen... nog steeds geen antwoord geven op vragen die er echt toe doen. Jammer hoor. Dan valt er niet echt een goede discussie te voeren. Heino is niet de enige die erom vraagt, iedereen wacht op onderbouwde uitleg van jou maar die blijft uit. Zegt genoeg dunkt me.
En nee, ik kan inderdaad niet in jouw hoofd kijken. Net zoals jij niet weet hoe de verhouding buitenlander/Nederlander in mijn buurt is bijvoorbeeld.Of dat je alle Marokkanen kent, want die zijn volgens jou toch vreselijk in de meeste gevallen.
Ja...de meesten die ik ken wel...maar er zijn ook geweldige fijne jongens bij en die zou ik dan ook graag hier houden.
maar al die lastpakken met hun scooterovervalletjes en drugshandel....opzouten..lekker in Marokko gaan spelen, maar niet hier.
Heino schreef:Dat weet ik niet meer, je geeft echter wel aan volledig met Springert mee te gaan. Dus dan neem ik aan dat je ook achter die discriminerende opmerkingen staat en me dus wel uit kan leggen wat het nut daar van is?
sarabande schreef:Springert schreef:Jij waait met alle winden mee, zoals het jou uitkomt, want een paar pagina's geleden onderschreef je nog dat de PVV juist niet in de gemeenteraad kwam omdat hij star bij zijn hoofddoekjes standpunt bleef!! Wat is het nou...het een of het ander?.
Weet je wellicht zou het nuttig voor je zijn om de media te volgen, dan hoef je niet voortdurend mijn woorden om te draaien. Hij hield star aan die hoofddoekjes vast, en daardoor komt de PVV niet in de raad. Toen hij zag dat hij daarmee ieder overleg verloor, waren die hoofddoekjes opeens niet meer belangrijk en hij te laat.
Want de bedoeling was dat iedereen hem dan als slachtoffer zou zien, integendeel dat gedraai kostte hem stemmen in de peilingen en niemand, buiten jou dan, trapte daarin.
Fiffill schreef:Volgens mij filter jij al pagina's wat je lezen wilt want op de helft geef je geen antwoord Springert.
Overigens ziet bijna iedereen die actie van Wilders op de manier van sarabande, dat was nogal een afgang... maar logisch dat jij als PVV-aanhanger het anders wilt zien.
Springert schreef:Jij filtert alleen maar wat je lezen wilt. Zelfs de formateur heeft gezegd dat het overleg stuk gelopen is omdat Wilders niet af wilde wijken van het hoofddoekjes thema. Dus wat je zegt is gewoon pertinent onwaar. Net alsdat Wilders De Neger van Venlo genoemd werd...was een hoax waar heel de media in getrapt is...bleek gewoon een junk te zijn die dat verzonnen had, maar ook dat lees je dan weer niet. Dus ga niet zeggen dat ik het nieuws niet volg, jij volgt het juist niet.
sarabande schreef:Springert schreef:Jij filtert alleen maar wat je lezen wilt. Zelfs de formateur heeft gezegd dat het overleg stuk gelopen is omdat Wilders niet af wilde wijken van het hoofddoekjes thema. Dus wat je zegt is gewoon pertinent onwaar. Net alsdat Wilders De Neger van Venlo genoemd werd...was een hoax waar heel de media in getrapt is...bleek gewoon een junk te zijn die dat verzonnen had, maar ook dat lees je dan weer niet. Dus ga niet zeggen dat ik het nieuws niet volg, jij volgt het juist niet.
Die neger was niet van mij afkomstig integendeel
En het klopt dat tijdens de formatiegesprekken de PVV niet wilde afstappen van het hoofddoekjespunt, daarom was het des te verbazingwekkender dat Wilders na die gesprekken opeens daar wel bereid toe was
Ter opfrissing uit nu.nl
Hoofddoekjesverbod geen breekpunt Wilders
Uitgegeven: 2 april 2010 08:30
Laatst gewijzigd: 2 april 2010 10:32
DEN HAAG - Met de PVV valt best nog te praten over het hoofddoekjesverbod voor gemeentelijke en gesubsidieerde instellingen. ''Het is voor ons een belangrijk punt, maar geen breekpunt'', stelde partijleider Geert Wilders vrijdag.
© ANP
Tijdens de moeizame collegeonderhandelingen in Den Haag en Almere is volgens hem het beeld ontstaan dat de PVV niet wil regeren en dat de partij haar bestuurlijke verantwoordelijkheid ontloopt door koste wat het kost vast te houden aan het hoofddoekjesverbod.
''Ik wil heel graag dat dat beeld verdwijnt, want het is echt niet waar. We willen besturen, landelijk maar ook in Almere. Ik heb maar één breekpunt genoemd: de AOW.''
Springert schreef:Wat is daar raar aan? Alle partijen hebben standpunten waar ze tijdens de formatie's water bij de wijn moeten doen, waarom zou de PVV dat niet mogen? Dat is meten met twee maten, en zegt veel over je vooringenomenheid.
Springert schreef:Fiffill schreef:Volgens mij filter jij al pagina's wat je lezen wilt want op de helft geef je geen antwoord Springert.
Overigens ziet bijna iedereen die actie van Wilders op de manier van sarabande, dat was nogal een afgang... maar logisch dat jij als PVV-aanhanger het anders wilt zien.
onzin!! Voor het eerst in de geschiedenis is de PVV de grootste partij van Nederland in de peilingen van afgelopen vrijdag, dus ik weet niet wat je kletst. Hier...kijk en huiver http://m.dvhn.nl/nieuws/video/article4431697.ece/-Wilders-grootste-in-peiling-De-Hond?override=mobile
Maar nu al weet ik dat jij gaat zeggen....oooohh...die peilingen tellen niet voor mij.
Dan zal ik je er gelijk bij vertellen dat van de afgelopen 14 verkiezingen, 12 keer de peilingen van De Hond het dichtst bij de einduitslag kwamen. Maar dat wist je waarschijnlijk weer niet.
Springert schreef:Heino schreef:Aangezien de moderators hier nog steeds niet ingegrepen hebben heb ik het zelf maar gedaan... Springert, je kent http://www.meldpunt.nl/ ? Daar is een mailtje heen gestuurd met al jouw discriminerende uitspraken.
Goed gedaan...ik lach me rot....denk je echt dat ik daar ooit iets van hoor? Je moet echt stoppen met het lezen van Donald Duck op jouw leeftijd.