Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Michelle__ schreef:Nja Sanne over 4 jaar is hij 27.. Gaat wel moeilijk worden dan.
Echt erg, vooral ook omdat het in princiepe niet eens zijn eigen schuld is. Denk dat het lang gaat duren voor je zo'n klap hebt verwerkt.
Froexiie schreef:Michelle__ schreef:Nja Sanne over 4 jaar is hij 27.. Gaat wel moeilijk worden dan.
Echt erg, vooral ook omdat het in princiepe niet eens zijn eigen schuld is. Denk dat het lang gaat duren voor je zo'n klap hebt verwerkt.
Bedoelde je dit serieus? Want hij kan op zijn 27e toch ook nog makkelijk meedoen... Meeste schaatsers gaan zoiezo door tm 30, Mark Tuitert is ook al bijna 30 en hij heeft ook goudDus ik zou zeggen over 4 jaar weer een kans
LYSANNO schreef:mariskalove schreef:goh! dat had ik niet verwacht! Zeker niet na al die interviews met Sven, waarin hij zei dat ze door zouden gaan, maar ik kan het wel begrijpen.
Ik niet eigenlijks. Vind het behoorlijk stom van hem..
En het heeft wel degelijk met die blunder van Gerard te maken hoor.
Gaan ze nu wel of niet uit elkaar?
_Lisanne schreef:Sven had tegen een een krant uit Friesland gezegd dat hij zich wilde focussen nu op Naomi ofzo, gezinntje stichten etc.. Hoorde ik vandaag van iemand, wat er van waar is weet ik natuurlijk ook niet.
Citaat:Zondagochtend in Vancouver. Het Olympisch schaatstoernooi zit erop. Tijd voor een goed ontbijt. Aan tafel: Sven Kramer en de Nederlandse sportpers. Onder de journalisten Renze Lolkema van de Leeuwarder Courant. En de kop in die krant vanmorgen: ‘Sven gaat verder met andere coach’. Maar, daar klopt volgens de zaakwaarnemer van Sven Kramer helemaal niets van. Renze Lolkema legde uit hoe het volgens hem zit.