Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:Het gaat hier niet om die man die veld moet ruimen.
Het idee dat ZIJ straks allemaal in het kabinet zitten,want dat gaat gebeuren als er niet word ingegrepen.
Angela_ schreef:sjonnie48 schreef:Angela .........voor jou dit antwoord
Waar iemand woont zegt juist alles , want als je ergens woont waar weinig marokanen zijn , heb je er ook geen last van , maar als ze voor je deur met egels lopen voetballen en je kinderen hun fietsje afpikken , en van het trapportaal op je kop pissen dan leer je ze echt goed kennen , je hebt een mooi ideaal , maar als je links stemt , zal je het nooit bereiken .
Lieve schat, for your information.. Ik ben opgegroeid in de grootste achterstandswijk van Venlo, en teven woon ik nu weer in een achterstandswijk. Hier ben ik niet trots op ofzo, en ga dat dan ook niet bij het minste of geringste roepen. Helaas zijn het hier de marokanen en andere buitenlanders die me dagelijks met een lach groeten, die de oude dametjes helpen met de boodschappen enz. Er woont een probleem gezin achter me, die slaan hun honden met stokken, geven hun kinderen een pak rammel en schreeuwen scheldwoorden naar hun kinderen waar ik van ga blozen. De beste man werkt niet, maar beunt wel. Verteld zomers bij de BBQ vol trots dat hij een uitkering krijgt, en daarnaast nog eens kan werken. Zo heeft hij een hoger inkomen als mijn vriend, die iedere morgen om 7 uur begint. De kinderen zijn geen haar beter, schoppen tegen katten, proberen vogeltjes te vangen en laten vogelnestjes uit de boom vallen met kleintjes erin. Even voor de duidelijkheid, een Nederlands gezin!
Het is de Nederlandse 'cultuur' en maatschappij die steeds harder en egoistischer word. En dat komt echt niet alleen door asielzoekers. We hebben zo notabene ooit met open armen ontvangen.
Ik vind Wilders best eng, en ik hoop dat hij met de aankomende verkiezingen niet aan de macht komt. Mensen stemmen op hem omdat ze kwaad en verbitterd zijn. Niet omdat ze zo goed weten wat zijn standpunt is, laat staan dat ze zich verdiept hebben in andere partijen. Ook dat is de typische Nederlandse cultuur, als schaapjes allemaal achter elkaar aan hobbelen...
sarabande schreef:gohya schreef:Uit de Telegraaf:
Binnen de Partij van de Arbeid is beroering ontstaan over het grote aantal allochtonen dat straks in de fractie komt. "We zijn de Partij van de Allochtonen geworden”, stelt raadslid André Boersma die nu het veld moet ruimen.
Hoezo ze willen nix overnemen?
Wat en kleinzielig jaloers figuur, als je minder zetels krijgt raak je je baantje kwijt. Laat zon man maar snel naar de PVV gaan daar hoort hij thuis.
gohya schreef:Máár gelukkig gaat het niet zo ver komen dat ons Nederlandje word overgenomen.We hebben nu eindelijk iemand die hier een stokje voor gaat steken.
Enne Nederland zou een voorbeeld moeten nemen aan Zwitserland,die laten zich niet bang maken!
Bij hun is NEE gewoon NEE het gebeurt niet.
_sparta_ schreef:Inderdaad Onassa.
Er is al 20 jaar achter CDA en PVDA aangehobbeld, maar dat is goed. Alsof iedereen weet waarom ze daar op stemmen? En zelfs wetende dat het nu grote prut is in Nederland er nog op stemmen. Is dat nadenken? Voor sommige vast wel, voor heel veel net zo min. Maar dat hokje mag je niet gebruiken.
sjonnie48 schreef:Als je in Zwitserland wilt wonen moet je iets bijdragen aan het land , als je dat niet wilt , ben je welkom in Nederland
gohya schreef:Wie bedoel je met ZIJ en met allemaal? En in wat voor context mag ik deze opmerking plaatsen? Wat voor angst heb je? Wat voor vrees heb je als ZIJ allemaal in het kabinet zitten? De tweede kamer kan daar lekker tegenin gaan.Het gaat hier niet om die man die veld moet ruimen.
Het idee dat ZIJ straks allemaal in het kabinet zitten,want dat gaat gebeuren als er niet word ingegrepen.
windhond schreef:Het optreden van Agnes Kant afgelopen maandag bij het debat was genant
Citaat:Beledigen van iemands geloof is een blijk van minachting voor de waarden en normen van die mensen. Waarden en normen waar we op heel veel gebieden nog veel van kunnen leren, in plaats van ze in de grond te stampen.
gohya schreef:Het gaat hier niet om die man die veld moet ruimen.