16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 19:05

Huertecilla schreef:
Doe jij dan wat moeite te begrijpen of me positief te motiveren om het beter uit te leggen :)*

Ik probeer je te begrijpen maar dit is mijn ontspanning, ik ben geen wetenschappelijk artikel oid aan het lezen. En positief motiveren? De argumenten dat je een bredere (en daardoor mogelijk interessantere) discussie krijgt wanneer je elkaar kan begrijpen lijkt me voldoende.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 19:06

Heino schreef:
Ik vind PP er niet jong uit zien, je ziet echt wel aan dr dat ze al ouder is. Ze besteedt alleen wel veel meer aan haar uiterlijk dan de gemiddelde 60jarige denk ik.

Dat is niet wat alle anderen hier schrijven :D

Ze zal er ook niet in staan omdat ze er níet jong en sexy uitziet. Gok ik.

Mijn punt van kritiek gaat daar niet over, is helder en zo niet..... dan niet.

Over en uit.

Hannahnas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 19:09

wat ik nog het aller grapigste vond was dat patricia beweerde dat ze nooit iets aan haar lichaam had laten doen:D. Vandaar ook dat er nog maar amper beweging in haar gezicht zit en dat haar tanden zo afgrijzelijk oogverblindend wit zijn enz.....

Tja over theo maassen, ik ben het eigenlijk best wel met hem eens maar hij pakte het niet echt handig aan vond ik.... hij viel haar naar mijn mening op te veel vlakken in één keer aan....

Alet74

Re: 16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 19:37

Waarom zou iemand van 60 anders tegen het poseren voor de Playboy moeten (kunnen) aankijken dan iemand van 20? Sex sells, dat weet een puber van 17 tegenwoordig ook wel.
En als je er niemand kwaad mee doet, waarom zou je het dan niet doen?

@HC: n.a.v. mijn reactie - misschien heb ik je niet goed begrepen, die mogelijkheid bestaat. ;)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 20:38

Hannahnas schreef:
wat ik nog het aller grapigste vond was dat patricia beweerde dat ze nooit iets aan haar lichaam had laten doen:D. Vandaar ook dat er nog maar amper beweging in haar gezicht zit en dat haar tanden zo afgrijzelijk oogverblindend wit zijn enz.....

Tja over theo maassen, ik ben het eigenlijk best wel met hem eens maar hij pakte het niet echt handig aan vond ik.... hij viel haar naar mijn mening op te veel vlakken in één keer aan....

In het filmpje wees ze vanaf haar nek naar beneden! Patricia bedoelt dus haar lijf en niet haar hoofd, want ze heeft al aangegeven dat ze wat aan haar gezicht heeft laten doen.

Theo was gewoon een lompe boer met zijn uitspraken. En totaal geen waardige discussiepartner. Gigantische fail voor hem.

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 20:42

_San87_ schreef:
Hannahnas schreef:

In het filmpje wees ze vanaf haar nek naar beneden! Patricia bedoelt dus haar lijf en niet haar hoofd, want ze heeft al aangegeven dat ze wat aan haar gezicht heeft laten doen.

Theo was gewoon een lompe boer met zijn uitspraken. En totaal geen waardige discussiepartner. Gigantische fail voor hem.

Maar ze zij ook dat haar borsten echt zijn,
je gaat mij niet vertellen dan je op die leeftijd nog zulke mooie kanonnen hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 20:43

haar borsten zijn verkleind en worden dan natuurlijk strakker gemaakt! Dan is er aan geknutseld, maar ze liegt niet als ze zegt dat er niks in zit! want dat zit er dan ook niet ;)

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 22:30

Alet74 schreef:
Waarom zou iemand van 60 anders tegen het poseren voor de Playboy moeten (kunnen) aankijken dan iemand van 20? Sex sells, dat weet een puber van 17 tegenwoordig ook wel.

Is het goed sex verkoop en dat elke 17 jarige dat weet?
Juist een 60 jarige hoort te weten van niet.
Door het te promoten doet ze die 17 jarigen daar kwaad mee.
Twee reden voor :o

Ik vind het een trieste illustratie van de zeer laagdrempelige exploitatie van en corruptie door sex in onze maatschappij.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 22:49

Wat is er mis met seks? En wat is er mis mee dat 17-jarigen op de hoogte zijn dat seks - soms - verhandeld wordt? Forwarned is forarmed, lijkt me...

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 22:55

Huertecilla schreef:

Ik vind het een trieste illustratie van de zeer laagdrempelige exploitatie van en corruptie door sex in onze maatschappij.

Tjonge jonge, nu draaf je wel erg door. Die 17 jarige wist dat ook toen Jerney Kaagman in de playboy stond en ook toen Pamela Anderson in de playboy stond en ook als er een 20 jarige bekende Nler in de playboy staat.

Dan moet je gewoon toegeven dat je het tijdschrift Playboy niets vindt, want dit heeft niks meer te maken met Patricia Paay.

2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 23:07

Patricia is trots op haar lichaam, dat mag. Ze wil verder ook laten zien dat iemand van 60 er nog steeds mooi uit kan zien. Ook prima. Maar waarom dan Playboy? Playboy heeft toch wel de uitstraling van sex en lekkere wijven (plat gezegd). Als je 60 bent heb je al zoveel levenservaring dat je ook onderhand wel in mag zien dat je niet in de Playboy gaat staan te ere van de vrouw (of hoe zegt ze het, het is een ode aan de vrouw). Maak dan een stijlvolle fotoreportage waarin je echt de schoonheid van je lichaam laat zien.
Verder kan je me niet wijsmaken dat de Playboy Patricia vraagt omdat ze als hoofdreden hebben dat ze willen laten zien dat een vrouw van 60 ook sexy en mooi kan zijn. Die zien gewoon geld.
En als je ook nog de uitspraken van Patricia hier bij optelt (die over haar exman onder andere), dan vind ik het bijna een trieste vertoning worden. Theo bracht het niet aardig en ging in sommige opzichten ook te ver. Maar hij had wel gelijk dat ze nu wel erg om aandacht loopt te vragen.

Devaney2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 23:11

Playboy heeft haar niet gevraagd, ze heeft het zelf voorgesteld. Tenminste dat zei ze.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 23:16

Ik mag Paay niet zo maar ik vond haar duidelijk de sterkere in de discussie met die zielige Maassen. Tjonge wat een kwal.

En zéker mag ze er zijn hoor. Van mij mag ze zo veel mogelijk verdienen aan die fotosessie. En aandacht vragen? Ach het publiek vraagt erom.

Ze hebben een mega-oplage dit keer volgens mij.

En iedereen die met zijn kop op televisie komt (vrijwillig) vraagt imo om aandacht hoor....

YentlKG

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 23:29

Huertecilla schreef:
Alet74 schreef:

Sorry maar dit vind ik echt zwaar overdreven. Ik ben 16 jaar maar associeer zeer zeker niet een Patricia in de Playboy - Met seks.
Waar vind jij dat ze promoot? Overal staan tegenwoordig naakte vrouwen, in tijdschriften, op TV. Ik kijk liever naar een halfnaakte Patricia die super mooi en netjes op de foto is gezet dan die stomme telefoon reclamespotjes van tegenwoordig waar zelfs 18jarigen om een telefoontje vragen.
Mijn mening is dat ze een mooi lichaam heeft en als ze dat wilt, mag ze dat juist showen. Vind het juist wel grappig dat er een keer een wat oudere vrouw erin staat en laat zien dat je op zo'n leeftijd ook mooi kunt zijn op je eigen manier. Beter iig dan al die 20 jarigen super slankies met opvul borsten en extensions van hier tot tokio, die promoten imo juist hoe jonge meiden er tegenwoordig uit moeten zien. Maar das mijn mening :D .

Imala204

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 14:43

Een fantastisch knappe vrouw (waar menig jongere vrouw een voorbeeld aan kan nemen) Zie er geen kwaad in dat zij op die manier wil en kan laten zien dat je er op die leeftijd ook nog mooi en sexy uit kunt zien.
Maassen was ongenuanceerd en onnodig grof, maar dacht waarschijnlijk dat hij met een eigen show bezig was. Wilde gewoon shockeren.
Ik zou ervoor tekenen om gezegend te zijn met zo'n lichaam en die uitstraling:j
(dat van Patricia uiteraard, absoluut niet dat van Theo :D )
Patricia +:)+
Vond haar nu zelfs beter uitzien dan op die terugblik bij RUR (voor haar eerste keer Playboy)

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 14:52

Margreth schreef:
Vond haar nu zelfs beter uitzien dan op die terugblik bij RUR (voor haar eerste keer Playboy)

Dat heeft dan ook heel veel geld gekost :D :D

Overigens zie ik hier nogal wat mensen haar een sterke vrouw noemen. Jarenlang zo met je uiterlijk bezig zijn, en daar voortdurend in het openbaar bevestiging voor willen, is niet echt een teken van zefverzekerheid.

Imala204

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 15:30

sarabande schreef:
Margreth schreef:

Dat heeft dan ook heel veel geld gekost :D :D

Overigens zie ik hier nogal wat mensen haar een sterke vrouw noemen. Jarenlang zo met je uiterlijk bezig zijn, en daar voortdurend in het openbaar bevestiging voor willen, is niet echt een teken van zefverzekerheid.

Dat boeit toch niet. Moet toch al een basis zijn om er goed uit te zien, zie je er in beginsel al niet uit, dan kun je nig zoveel geld neerleggen, dan valt er toch niets van te maken. Ze moet ook keihard dagelijks trainen om dat op peil te houden.
Dat bezig zijn met uiterlijk hoort nu eenmaal bij mensen die bv in de showbizz zitten. Hun broodwinning is afhankelijk van hun looks en gedrag.
Tja, misschien moet je zowiezo al wat narcistische en/of exhibitionistische trekken hebben om te kunnen overleven in het harde wereldje van de showbizz.
Ze komt me absoluut niet over als een vrouw die niet zelfverzekerd is. En daarbij, welke vrouw hoort niet graag complimentjes over haar uiterlijk??
Doet toch ieders zelfvertrouwen goed. In de film die werd gemaakt bij de opnames voor de Playboy en die paar dagen geleden werd uitgezonden kwam ze mij blakend van zelfvertrouwen over. Ik zou er graag wat van hebben :D

Hermelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 22:09

Ik snap eigenlijk de hele ophef niet. Als Sean Connery (die bijna 100 is) nog kan worden neergezet als "God's gift to women" en grof geld betaald krijgt om in een film te vrijen met een jonge meid die zijn (achter)kleindochter zou kunnen zijn, waarom is dit dan zo speciaal. Het enige opmerkelijke is dat Patricia te dom was om aan Theo te vragen of hij daar ook zo over denkt.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 22:12

Sean is nog niet eens 80, niet zo overdrijven. ;)

Overigens zei Sean altijd van zichzelf dat-ie op 28e jarige leeftijd er als 40 uitzag, en nadien er alleen maar beter uit was gaan zien. Kan ik wel in meegaan - OK, na de 65 of zo is het weer bergafwaarts gegaan met 'm, maar dat geef niet. En het lijkt me nog een leuke vent ook, qua intelligentie en karakter.

ponygekje21

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 22:17

erg sterke vrouw als je bevestiging van de buitenwereld moet hebben hoe goed je er nog uitziet en met een 25 jarige vent naar bed gaat +:)+

Hermelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 22:22

Ibbel schreef:
Sean is nog niet eens 80, niet zo overdrijven. ;)

Overigens zei Sean altijd van zichzelf dat-ie op 28e jarige leeftijd er als 40 uitzag, en nadien er alleen maar beter uit was gaan zien. Kan ik wel in meegaan - OK, na de 65 of zo is het weer bergafwaarts gegaan met 'm, maar dat geef niet. En het lijkt me nog een leuke vent ook, qua intelligentie en karakter.

Ja qua intelligentie en karakter zal hij vast en zeker PP verslaan. :D
Maar je wilt niet weten wat ik de jonge vrouwen hier hoor zeggen over oude kerels die zonodig "sexsymbool" moeten spelen (lijkt wel wat op wat Theo zei).

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 22:25

Ik geloof niet dat Sean het ooit echt van z'n uiterlijk heeft moeten hebben. Meer van z'n twinkly eye and charms...

En dat is een veel interessantere sex appeal. De belofte van dat er meer in zit dan alleen maar 5 minutes between the sheets.

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 22:32

paay heeft wel degelijk een hoop aan haar lichaam laten doen.
staat in 1 van die roddelbladen weet ff niet meer welke maar heb het in de spuermarkt staan lezen.
haar borsten heupen en kont zijn zo wie zo gedaan

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 22:32

ponygekje21 schreef:
erg sterke vrouw als je bevestiging van de buitenwereld moet hebben hoe goed je er nog uitziet en met een 25 jarige vent naar bed gaat +:)+

Ik geef dr groot gelijk, de meeste jonge mannen zien er beter uit dan oudere mannen (om naar niet te spreken over bedprestaties :+)

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 22:38

nikita_benno schreef:
paay heeft wel degelijk een hoop aan haar lichaam laten doen.
staat in 1 van die roddelbladen weet ff niet meer welke maar heb het in de spuermarkt staan lezen.
haar borsten heupen en kont zijn zo wie zo gedaan

Hè, ja, en roddelbladen zijn een bron van absolute waarheid :Y)

Ik zeg niet dat het niet zo is, maar om je nou te beroepen op een roddelblad is wel erg naief... Je zou bijna denken dat HC ergens nog gelijk heeft ook :D