Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KellyZ schreef:russel schreef:Ja, hij was 14 en nu dus 15 en komt binnenkort in Engeland aan, is een Amerikaan.
Haha dan hoeft ze niet eens meer te gaan voor het wereldrecord, want dat red ze waarschijnelijk niet eens meer.
Huertecilla schreef:russel schreef:HC ze gaat ook weg uit Nederland.
Uitgehuwelijkte meiskes ook. Toch heeft de zorgstaat daar een taak in![]()
hc
russel schreef:Ja en dat doen ze niet, die meiden worden nog steeds flink uitgehuwelijkt en besnijdenis is er ook nog steeds, de zorgstaat is niet zo zorgend als we allemaal wel denken.
KellyZ schreef:russel schreef:Ja en dat doen ze niet, die meiden worden nog steeds flink uitgehuwelijkt en besnijdenis is er ook nog steeds, de zorgstaat is niet zo zorgend als we allemaal wel denken.
Besnijdenis is niet per definitie slecht, gebeurt ook uit hygienë aangezien de Islam uit de warmere landen komt met zand.
KellyZ schreef:russel schreef:Ja en dat doen ze niet, die meiden worden nog steeds flink uitgehuwelijkt en besnijdenis is er ook nog steeds, de zorgstaat is niet zo zorgend als we allemaal wel denken.
Besnijdenis is niet per definitie slecht, gebeurt ook uit hygienë aangezien de Islam uit de warmere landen komt met zand.
KellyZ schreef:Is die jongen van 14 er dan geen voorbeeld van dat het levensgevaarlijk is?
In mijn ogen kan niemand meer argumenten gebruiken om haar wel te laten gaan...
russel schreef:Ja en dat doen ze niet, die meiden worden nog steeds flink uitgehuwelijkt en besnijdenis is er ook nog steeds, de zorgstaat is niet zo zorgend als we allemaal wel denken.
Noah2006 schreef:KellyZ schreef:
Zeker ook besnijdenis bij vrouwen? Artsen in Noord-Arfrikaanse landen komen bijstaan zijn voor 80% bezig met het herstellen van verminkte geslachtsdelen. Ja een zeer hygienische toestand: eerst wordt de vagina met een keukenmes afgesneden, dichtgenaaid met oma's naaisetje, en daarna worden de benen bij elkaar gebonden zodat het geheel dicht kan groeien. Er komt iig geen zand in..
Lang leve de zorgstaat, nee hoor ik hoef voorlopig niet weg uit Nederland
russel schreef:Lees dat haar ouders gescheiden zijn, zou kunnen dat de ouders elkaar tegenwerken. Er staat ook dat Engeland mogelijk een tip vanuit Nederland kreeg, kan de moeder zijn geweest.
Want je zou toch denken dat ze gewoon zou zijn gegaan, maar nu ineens komen de autoriteiten om de hoek kijken, dat zou dan toch aanhangig gemaakt moeten zijn door iemand?
HC ze gaat ook weg uit Nederland.
Heino schreef:Waar gaat dit nou toch allemaal over? Een recordpoging die het gros van de mensen na 2 weken alweer vergeten is. Leuk, zoveel risico's nemen om uiteindelijk alsnog onder een laag stof vergeten te worden in de bibliotheek. De reden dat het nú moet is niet omdat het kind het nú persé wil, nee het draait om heel iets anders. In mijn ogen ongezond, zeilen hoort om zeilen te gaan en dáár het plezier uit te halen, niet om de minieme en tijdelijke wall of fame.
Heino schreef:Heino schreef:Waar gaat dit nou toch allemaal over? Een recordpoging die het gros van de mensen na 2 weken alweer vergeten is. Leuk, zoveel risico's nemen om uiteindelijk alsnog onder een laag stof vergeten te worden in de bibliotheek. De reden dat het nú moet is niet omdat het kind het nú persé wil, nee het draait om heel iets anders. In mijn ogen ongezond, zeilen hoort om zeilen te gaan en dáár het plezier uit te halen, niet om de minieme en tijdelijke wall of fame.
En hier blijf ik bij
Ik vind het ook raar om dat Engelse jongetje en dit meisje te vergelijken, je kan de media hier en daar niet vergelijken. Als ik van dat jongetje geweten had, had ik precies hetzelfde gereageerd als nu.