Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
riekSter schreef:Peter van der Vorst zegt net dat het best lang duurde (8 min) voordat de ambulances kwamen.
Cayenne schreef:breezy302 schreef:Hmmm, nu op RTL4 dat er wel explosieven id de auto waren maar eerder waren afgegaan en daardoor dachten mensen aan geweerschoten
Waar zit jij te kijken dan? Ik kijk ook op RTL4 maar zie of hoor dat helemaal niet voorbij komen.
x_Irisje_x schreef:marrlinde schreef:echt erg... dat was denk ik de laatste keer koninginnedag, verbaast me niks als het nu nooit meer wordt gevierd..
Dat denk ik niet.......er gebeuren, niet rot bedoeld, wel ergere dingen
Somebody_ schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik het helemaal geen slechte toespraak vond van JP, hij komt thuis, compleet Nederland staat op zijn kop en hij moet even dan een woordje doen. In mijn ogen heeft hij zeer correct gesproken, ik vond hem zeer aangeslagen ogen..
Def schreef:Ik vind al dat gezeik over die toespraken en ambulances enz. zo erg...
Wat denkt iedereen nou? Dat ze niet hun best hebben gedaan en dat er niet ALLES is gedaan om het zo goed en veilig mogelijk te laten verlopen...