Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pien_2010 schreef:martichr schreef:
Je was me net voor. Zo gevaarlijk dit. Zou het een uitlokken zijn van een nucleaire ramp onder het mom van een ongeluk? Of is het eerder de bedoeling dat de mensen zonder stroom blijven zitten (ze waren onlangs weer aangesloten)?
Enfin , duidelijk is dat Rusland zich enorm verlaagd heeft en al een geruime tijd het label terroristische staat draagt. Daarin eens met Zelensky!
Telpeva schreef:irmaz schreef:Het ijzeren gordijn sluit zich weer, deze keer gelukkig om landsgrenzen heen in plaats van er dwars doorheen. Maar het blijft treurig want ook nu zullen weer veel families en vrienden worden gescheiden.
https://twitter.com/visegrad24/status/1 ... 0819200000
[ Afbeelding ]
Omdat ik nieuwsgierig ben ben ik gaan zoeken op dat plaatje en ik kom uit bij nieuwsberichten over onder andere: Polen wil Afrikaanse immigranten die via Rusland het land in willen komen weren' en 'Polen heeft een hek aan de Wit Russische grens neergezet' en het twitter bericht zegt dat het hek er staat om Russen te weren.
Laat zeggen ik wil het bericht zelf best geloven maar ik denk dat het plaatje er wel bij verzonnen is.
nikkel schreef:Een nucleaire ramp van bescheiden omvang, raakt de Russen niet direct. Wel wat gebieden, die men graag definitief wilde bezetten. zoals de Krim. Wat ik al eerder stelde: als wij het (Russen) niet kunnen gebruiken dan hebben jullie ( Oekraine) er ook niks meer aan.
nikkel schreef:Denk je dat Vlad er ook maar 1 seconde wakker van ligt.?? Ik denk van niet. Wel de inwoners van de direct betroffen gebieden en daarna ook de mensen die getroffen worden van het verminderde voedsel op de termijn.
Cowboy55 schreef:nikkel schreef:Denk je dat Vlad er ook maar 1 seconde wakker van ligt.?? Ik denk van niet. Wel de inwoners van de direct betroffen gebieden en daarna ook de mensen die getroffen worden van het verminderde voedsel op de termijn.
Vlad misschien niet, de jetset oligarchen wel. Geen jetset oligarchen geen Vlad.
nikkel schreef:De tactiek van de verschroeide aarde, tot in de finesse.
Citaat:Nationalistische militaire bloggers worden lastig voor het Kremlin