Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BigOne schreef:Musk heeft 44 miljard betaald voor Twitter en bezit 42 % van de aandelen, dit heeft hij voor een gedeelte gefinancierd met aandelen tesla als onderpand en met behulp van investeerders. Op dit moment is Twitter nog 10 miljard waard dus logisch dat die investeerders gaan morren.
Polar schreef:Dat is zeker waar.
Ik las op meerdere sites dat meerdere polls weergeven dat Trump nog steeds een hoog goedkeuringscijfer krijgt.
Ben er eigenlijk van geschrokken en had verwacht dat het, na alles wat hij heeft gedaan en doet, langzaam zou dalen.
Cer schreef:was het niet al gevolueerd naar zoogdieren? Ik probeer een beetje info te zoeken, maar het kon al naar vossen, honden, katten en zeehonden (?) (hoe ze daar achter gekomen zijn is me een beetje een raadsel, maar oke). Hoewel wel zeldzaam
Hoe komt het dan bij die koeien, zaten die samen met de kippen op een erf of wat? Ik bedenk me dan ook weer dat strenge regelgeving soms erg lastig kan zijn, maar geen regelgeving (dat stel ik me dan een beetje voor in het wilde westen) ook niet altijd haleluja is.. blijkt maar weer
Een kweekgrond om virussen te laten muteren klinkt als een heel erg slecht idee
_San87_ schreef:Daar kom je achter doormiddel van autopsie.
En vogelgriep komt ook voor bij wilde vogels.
Cer schreef:_San87_ schreef:Daar kom je achter doormiddel van autopsie.
En vogelgriep komt ook voor bij wilde vogels.
Nou ja snap ik welHet was meer zo van 'ben je zeehond, beetje op de zee aan het dobberen, uitkijken voor orca's.. heb je ineens een kippenziekte..' #fml
![]()
(maar mijn hoofd gaat vaak sneller dan dat ik het kan bijtypen ook![]()
)
Toch is het lastig want besmetting gaat via een soort van intensief contact, niet via aerosol (gelukkig maar) en toch komt het op kippenbedrijven binnen. De kans dat een persoon (of een dier) het oploopt van een wilde vogel/wild dier lijkt zo klein, en als het eenmaal binnen is, is het een ravage..
Cer schreef:was het niet al gevolueerd naar zoogdieren? Ik probeer een beetje info te zoeken, maar het kon al naar vossen, honden, katten en zeehonden (?) (hoe ze daar achter gekomen zijn is me een beetje een raadsel, maar oke). Hoewel wel zeldzaam
Hoe komt het dan bij die koeien, zaten die samen met de kippen op een erf of wat? Ik bedenk me dan ook weer dat strenge regelgeving soms erg lastig kan zijn, maar geen regelgeving (dat stel ik me dan een beetje voor in het wilde westen) ook niet altijd haleluja is.. blijkt maar weer
Een kweekgrond om virussen te laten muteren klinkt als een heel erg slecht idee
karuna schreef:Trump heeft inmiddels ook al de stop van het ministerie van onderwijs in gang gezet,
https://nos.nl/artikel/2560506-trump-te ... ntmantelen