Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Femke_Tweety schreef:Of andere dingen aan het doen in de natuur.
Ik loop vaak redelijk stil in mijn eentje. Met hond, die ook stil is als ik alleen ben.
Ik zie soms de meest bijzondere dingen.
Van seksende stelletjes tot een of andere sekte-achtige viering in extreeeeeem kwetsbaar en beschermd gebied.
Mensen zijn soms, euhhh, bijzonder.
(Ik zie nu wel een stelletje voor me dat ergens net van het pad af gegaan is voor, euh, 'persoonlijk vermaak' die gestoord worden door een groep wolven.
Hoezeer ik ook vind dat er écht wat moet gebeuren met het wolvenprobleem, dit vind ik in mijn hoofd dan toch nog wel enigszins vermakelijk)
Benzz schreef:Wintu schreef:Ik heb even gekeken, nou mn bloeddruk is weer erg gestegen!
Het is natuurlijk wel zo dat mensen zich in de natuur ook heel raar gedragen. Zo heb ik ooit gehad dat ik op een ruiterpad de bocht om kwam galopperen en daar een gezinnetje met 2 kleine kinderen midden op het ruiterpad zaten te picknicken.
Mensen doen echt heel raar in de natuur en daar mag best eens op gewezen worden.
Femke_Tweety schreef:Maar de vraag was ook als protest, datum en tijd.
En dat is er dus, bij de pyramide (mits vergunning)
En dat lijkt me gewoon echt prima.
Persoonlijk hoop ik op heel grote opkomst.
Citaat:Het idee om massaal het bos in te gaan met groepen vind ik wel een goede tegenhanger. Ze proberen mensen bang te maken en de natuur te verbieden. Door juist te gaan, bied je tegengas.
Femke_Tweety schreef:Of andere dingen aan het doen in de natuur.
Ik loop vaak redelijk stil in mijn eentje. Met hond, die ook stil is als ik alleen ben.
Ik zie soms de meest bijzondere dingen.
Van seksende stelletjes tot een of andere sekte-achtige viering in extreeeeeem kwetsbaar en beschermd gebied.
Mensen zijn soms, euhhh, bijzonder.
(Ik zie nu wel een stelletje voor me dat ergens net van het pad af gegaan is voor, euh, 'persoonlijk vermaak' die gestoord worden door een groep wolven.
Hoezeer ik ook vind dat er écht wat moet gebeuren met het wolvenprobleem, dit vind ik in mijn hoofd dan toch nog wel enigszins vermakelijk)
DubbelFun schreef:LOL, nee. Ik weet nog wel dat paard zich de tandjes schrok toen we vanuit een pittig drafje ineens dat stel langs het pad zagen in het kontjeshoge gras
Ik lag er nog net niet naast (pun intended)
Citaat:Nunspeet, Gelderland
02-08-2025
Aanval op ram
Vandaag is er een ram gedood op de vicarieweg.
Sterkte voor de eigenaar.
meldingen graag zo snel mogelijk naar ons nummer wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889 via WhatsApp
#geenwolf
https://Geenwolf.com