Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Benzz schreef:Op Linkedin stond ook een heel goed stuk over het reageren op Wilders zijn tweets, dat het lijkt alsof de andere kamerleden het maar normaal zijn gaan vinden terwijl het niet normaal is.
pien_2010 schreef:Paar dagen de tweets gelezen van mijnheer Wilders en zijn aanhangers.
Het gaat imo van gek naar gekker en dat moet vooral normaal gevonden worden.
Benzz schreef:Maar wat ik wel zorgelijk vind, is zoals Voermans al schrijft. Dat er uberhaupt een debat komt over het ontslag van Halsema. Daar gaat de kamer niet over en het is niet rechtstatelijk. En dat de VVD en NSC daar in mee gaan.
irmaz schreef:pien_2010 schreef:Paar dagen de tweets gelezen van mijnheer Wilders en zijn aanhangers.
Het gaat imo van gek naar gekker en dat moet vooral normaal gevonden worden.
Het voordeel van deze steeds extremere manier van uiten is dat steeds minder mensen zich erbij thuisvoelen.
Wat mij opviel is dat er vooral heel veel anonieme betaalde accounts daar de dienst uitmaken. Ik denk niet dat we ons af hoeven te vragen wie die betaald![]()
Ik heb de laatste dagen best wel leuke mini-discussies met mensen die eerst fel tegen asielzoekers te keer gaan om meestal te eindigen met dat ze inderdaad niet willen dat we de echte vluchtelingen in de kou laten staan. Best wel bemoedigend. Verrassend veel (gepensioneerde) leraren wonderlijk genoeg.
Electra63 schreef:Ik vind het vooral zorgelijk dat NSC en VVD zo weinig afstand nemen van de uitingen/standpunten door "leden" van de PVV.
Dat had niemand toch 5 jaar geleden verwacht ?
Iedere keer worden de grenzen verder opgerekt door Wilders & co.
BigOne schreef:Ik vind de opmars van AI zorgwekkend, zometeen krijg je dus een door AI gemaakt patiënten dossier. De administratie last gaat niet naar beneden maar wordt door AI overgenomen, weet niet of dat de juiste weg is.
Electra63 schreef:Hier heb ik helemaal geen beeld bij. Gaat een robot dan tekst in een computer zitten typen?zoals robotisering van allerlei administratieve processen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/RobotCitaat:Een robot is een programmeerbare machine die automatisch verschillende fysieke handelingen uit kan voeren.
juval schreef:ik denk en hoop dat AI ons leven een stuk eenvoudiger zal maken. Zeker in de zorg zie ik wel mogelijkheden. Meer tijd voor handen aan het bed in plaats van administratieve lasten. Uiteraard moet alles wel goed werken en gecontroleerd kunnen worden. Zeker met de toenemende vraag naar zorg, vergrijzing en moeite om goede/gemotiveerde werknemers in de zorg op te leiden/en houden.
Ik zie er wel toekomst in. (optimist die ik ben haha)