Wat wel grappig is is dat de motie onder andere gaat over internationale vrouwengezondheid, iets waar Klever in de motie die ik gisteren plaatste heeft beloofd dat ze daar haar uiterste best voor ging doen. Blijkbaar vandaag al weer vergeten.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Dit jaar was er een groot mestoverschot in West-Vlaanderen, terwijl de Waalse boeren een tekort hadden. Maar de Vlamingen mochten hun mestoverschotten niet in Wallonië verkopen, waardoor de Walen kunstmest moesten kopen in Frankrijk. Dat is toch absurd?
Pandora2 schreef:Mooi staaltje politiek in België. Eén van de eindeloos veel voorbeelden...
Citaat:Dit jaar was er een groot mestoverschot in West-Vlaanderen, terwijl de Waalse boeren een tekort hadden. Maar de Vlamingen mochten hun mestoverschotten niet in Wallonië verkopen, waardoor de Walen kunstmest moesten kopen in Frankrijk. Dat is toch absurd?
pmarena schreef:BigOne schreef:Cu valt nog mee, snap ook niet echt dat ze tegen zijn .
Ik ook niet, ben daarom wel benieuwd naar hun onderbouwing.
Dit kan misschien weer zo'n typische eye-opener zijn wellicht, van bvb. iets beters willen dan voorgesteld werd...?
pien_2010 schreef:Nederland levert natuurplannen te laat in net als veel andere landen.
Het is duidelijk dat dit kabinet de klimaat opwarming niet als prioriteit heeft net als andere landen. Dat is een zorgelijke tendens
https://nos.nl/artikel/2540408-nederlan ... anden-ookf
juval schreef:pien_2010 schreef:Dat denk ik ook Pandora. Zo zonde twee moderne welvarende landen die het zo af laten weten op dit gebied.
bijna 90% laat het afweten kennelijk. niet alleen deze 2.
pien_2010 schreef:Dat denk ik ook Pandora. Zo zonde twee moderne welvarende landen die het zo af laten weten op dit gebied.
juval schreef:ik ben dan toch wel benieuwd waar die 841000 aan moet worden uitgegeven? iemand een idee?
Electra63 schreef:juval schreef:ik ben dan toch wel benieuwd waar die 841000 aan moet worden uitgegeven? iemand een idee?
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... -werkvloer
Ik vermoed werving van personeel en training van managers en werknemers.
Pandora2 schreef:Mooi staaltje politiek in België. Eén van de eindeloos veel voorbeelden...
Swah schreef:Och ja, het pareltje Eerdmans hebben we ook nog. Een Nationaal coördinator wokebestrijding...superbelangrijk!
[ Afbeelding ]
Cowboy55 schreef:Swah schreef:Och ja, het pareltje Eerdmans hebben we ook nog. Een Nationaal coördinator wokebestrijding...superbelangrijk!
[ Afbeelding ]
Nou ben je IMHO al een beetje sneu als je op meneer Eerdmans gestemd hebt, maar ALS je dat al gedaan hebt en de sukkelaar komt dan met zo’n “Wilders Lite look at me being a badass” prutsvoorstel, dan weet je in elk geval hoe groot je fout was……
Cowboy55 schreef:Swah schreef:Och ja, het pareltje Eerdmans hebben we ook nog. Een Nationaal coördinator wokebestrijding...superbelangrijk!
[ Afbeelding ]
Nou ben je IMHO al een beetje sneu als je op meneer Eerdmans gestemd hebt, maar ALS je dat al gedaan hebt en de sukkelaar komt dan met zo’n “Wilders Lite look at me being a badass” prutsvoorstel, dan weet je in elk geval hoe groot je fout was……