Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anjali schreef:@Pien, het lukt ze wel om wolven een zender om te doen. Dan zouden ze ze ook kunnen overbrengen naar een andere locatie. Maar,ik houd erover op, wat ik eraan kon doen dat heb ik gedaan. De partijen die nu tegen de wolf zijn zullen hardere maatregelen nemen tegen de overlastgevers.
anjali schreef:@Pien, het lukt ze wel om wolven een zender om te doen. Dan zouden ze ze ook kunnen overbrengen naar een andere locatie. Maar,ik houd erover op, wat ik eraan kon doen dat heb ik gedaan. De partijen die nu tegen de wolf zijn zullen hardere maatregelen nemen tegen de overlastgevers.
sterregoud schreef:Gisteren is een 12 meisje in Nijensleek achtervolgd door een wolf. Ze zag er 2, en 1 ervan achtervolgde haar.
Ze heeft hard gegild, en hard gefietst,en gelukkig ongedeerd aangekomen.
pien_2010 schreef:sterregoud schreef:Gisteren is een 12 meisje in Nijensleek achtervolgd door een wolf. Ze zag er 2, en 1 ervan achtervolgde haar.
Laten we er geen wolven topic van maken. Het besluit over wolven wordt op EU nivo genomen. Ik vind daar wat van, maar het is dus eigenlijk geen item voor de landelijke politiek.
Maar als het een fijn gevoel geeft daar het onderwerp zo vreselijk belangrijk is, iets dat ik begrijp als je midden de wolven woont, dan is het toch een goede stem.
Raineri schreef:Mijn ouders, altijd fervent rechts hebben dit keer links gestemdben helemaal trots op ze en hun argumenten. Zij zijn welvarend maar willen bestaanszekerheid en een toekomst voor een ander.
BigOne schreef:Raineri schreef:Mijn ouders, altijd fervent rechts hebben dit keer links gestemdben helemaal trots op ze en hun argumenten. Zij zijn welvarend maar willen bestaanszekerheid en een toekomst voor een ander.
Ik ook, ondanks de erfbelasting . Iedereen wat inschikken die het kan en een beter leven voor de mensen in armoede en een toekomst wat betreft milieu.
sterregoud schreef:Gisteren is een 12 meisje in Nijensleek achtervolgd door een wolf. Ze zag er 2, en 1 ervan achtervolgde haar.
Janneke2 schreef:BigOne schreef:
Ik ook, ondanks de erfbelasting . Iedereen wat inschikken die het kan en een beter leven voor de mensen in armoede en een toekomst wat betreft milieu.
GL-PvdA willen erfbelasting op huizen boven de 1,4 miljoen. 'Stenen erven' die minder waard zijn is vrijgesteld.
In baar geld betaal je niets als je minder dan 100.000 erft.
Janneke2 schreef:... berichtje op feestboek van een vriendin.
Dat er beveiliging bij het stemlokaal stond.
'Er schijnen dreigementen te zijn geweest tav de verkiezingen...' aldus de beveiliging. (Ik snap dat ze geen echte informatie over ellende mogen geven.)
Vriendin heeft de beveiliging vriendelijk bedankt voor het nuttige werk.
En ik heb een paar nijdige berichtjes met haar gewisseld met zinnetjes als:
'Het moet toch niet gekker worden! Naar de stembus gaan, het hart van de democratie - verschrikkelijk!'
Iemand anders nog beveiligd gestemd...?
sterregoud schreef:Voorheen stemde ik op groen links en ook een aantal keer op PVDD, maar toen zij tegen stemden bij de motie om de dieren van de Oostvaardersplassen in de winter waar veel dieren erge honger leden bij te voeren, toen wist ik dat zij niet voor de dieren zijn.
En mijn stem is naar rechts op geschoven hierdoor. Nu speelt hetzelfde met wolven op het platteland.