Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mce schreef:Of AI daar iets aan gaat bijdrage!! Willen we dat AI ons leven gaat regelen??, en wie gaat dat controleren als er geen capablele mensen zijn die dat kunnen.
laten we niet teveel over aan het automatiseren, we worden dan wel heel kwetsbaar denk ik, of dat bijdraagt aan een prettig leven, waag ik te betwijfelen.
Automatiseren is prima maar er moeten wel capabele mensen zijn om AI te voeden met juiste informatie, lijkt me.
Benzz schreef:AI gaat in korte tijd een hele grote rol spelen in ons leven en ik denk juist bij bijv. toeslagenaffaires, AI dat veel beter kan beoordelen dan een mens.
BigOne schreef:Niko, schathemeltje rijk geworden, mede door oprichting van PvdD , de vegetarische slager bracht hem minimaal 30 miljoen in het laatje. Ook samen met twee anderen achter de beschuldigingen tegen de partijleiding . Alle klachten ongegrond en allemaal ingediend door dat groepje.
Kaja schreef:In die optiek ( vrede voor dieren) heeft Koffeman wel een punt, maar het punt wat hij maakt spekt zijn eigen portemonnee en heeft niets meer te maken met vrede voor dieren.
De partij voor de dieren moet zich rot schamen! Er zijn ontzettend veel dieren slachtoffer van de wolf. Direct en indirect. En de partij gaat een statement maken voor Gaza. Jarenlang hebben ze gelobbyd voor een beter bestaan voor dieren. Meer buiten, minder op stal en nu zeggen ze met een stalen gezicht zet je dier maar op stal.
Ze zetten zich 100% in voor de wolf en dat er dieren een afschuwelijk angstig lot ( levend opgevreten) treft interesseert ze geen moer.
Wolfwerende rasters werken niet, zijn een utopie. Te laag, zelfs mijn honden redden die hoogte om te springen, laat staan een wolf. En daarbij…
Pak je 5 of 7 draden, trekt een paard zichzelf uit angst de vernieling in, zonder aangevallen te zijn. Plaats je een raster, dan vinden daar ontzettend veel wilde dieren een gruwelijk einde, zonder aangevallen te zijn.
Alle dieren die wel aangevallen zijn, zonder enige kans opgesloten in hun eigen hel, waar een wolf zo in en uit kan wandelen. Levend aangevreten, dodelijk verwond. Wachtend tot ze gevonden worden, waarna deze dieren nog schrijnend lang moeten wachten op een dierenarts.
En mevrouw komt in een zelfgemaakt vest om een statement te maken. Ze lijken van God los.
Kaja schreef:In die optiek ( vrede voor dieren) heeft Koffeman wel een punt, maar het punt wat hij maakt spekt zijn eigen portemonnee en heeft niets meer te maken met vrede voor dieren.
De partij voor de dieren moet zich rot schamen! Er zijn ontzettend veel dieren slachtoffer van de wolf. Direct en indirect. En de partij gaat een statement maken voor Gaza. Jarenlang hebben ze gelobbyd voor een beter bestaan voor dieren. Meer buiten, minder op stal en nu zeggen ze met een stalen gezicht zet je dier maar op stal.
Ze zetten zich 100% in voor de wolf en dat er dieren een afschuwelijk angstig lot ( levend opgevreten) treft interesseert ze geen moer.
Wolfwerende rasters werken niet, zijn een utopie. Te laag, zelfs mijn honden redden die hoogte om te springen, laat staan een wolf. En daarbij…
Pak je 5 of 7 draden, trekt een paard zichzelf uit angst de vernieling in, zonder aangevallen te zijn. Plaats je een raster, dan vinden daar ontzettend veel wilde dieren een gruwelijk einde, zonder aangevallen te zijn.
Alle dieren die wel aangevallen zijn, zonder enige kans opgesloten in hun eigen hel, waar een wolf zo in en uit kan wandelen. Levend aangevreten, dodelijk verwond. Wachtend tot ze gevonden worden, waarna deze dieren nog schrijnend lang moeten wachten op een dierenarts.
En mevrouw komt in een zelfgemaakt vest om een statement te maken. Ze lijken van God los.
anjali schreef:I.Onder Marianne Thieme kon ik me zeer goed vinden in die partij maar nu gaat het niet meer over dieren (die inderdaad zoals Thieme ook al zei) niet links of rechts zijn maar over linkse politieke standpunten die eerder passen bij Gl-PvdA .
anjali schreef:Ik snap Koffeman goed. Ik ben zelf na 20 jaar lidmaatschap enkele jaren geleden al uit de PvdD gestapt vanwege hun pro-wolf standpunt.Onder Marianne Thieme kon ik me zeer goed vinden in die partij maar nu gaat het niet meer over dieren (die inderdaad zoals Thieme ook al zei) niet links of rechts zijn maar over linkse politieke standpunten die eerder passen bij Gl-PvdA .
Kaja schreef:De partij voor de dieren moet zich rot schamen! Er zijn ontzettend veel dieren slachtoffer van de wolf. Direct en indirect. En de partij gaat een statement maken voor Gaza. Jarenlang hebben ze gelobbyd voor een beter bestaan voor dieren. Meer buiten, minder op stal en nu zeggen ze met een stalen gezicht zet je dier maar op stal.
Kaja schreef:En mevrouw komt in een zelfgemaakt vest om een statement te maken. Ze lijken van God los.
mysa schreef:Wel jammer, als ze zich hadden beperkt tot hun strijd tegen bio-industrie, bloedmerries, misstanden in de sport, dan had ik misschien nog wel willen overwegen om op ze te stemmen. (Al ben ik niet zo van de 'one issue partijen'.
Voormalig lijsttrekker Thieme is samen met haar nieuwe 'pareltje' meneer Engelen toch die nieuwe dierenpartij begonnen? Gaat Koffeman zich daarbij aansluiten of houdt hij gewoon zijn zetel als onafhankelijke lid?
fransje23 schreef:Als in een land mensenrechten al niet van belang zijn kun je over dierenrechten niet eens nadenken.
Genocide verdient ook aandacht.
In oorlogen lijden juist ook de dieren.
Leefgebieden worden verwoest, dichte grenzen belemmerd migratie etc
De verbreding lijkt mij juist waardevol.