Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dancie schreef:geteknt ikrook ook maar heb er een hekel aan als ik andere ermee stoor. In een cafee okee maar in een restaurant mag het van mij verboden worden. Als ik met mijn ouders uiteten ga rook ik buiten puur omdat ik het smerig vind
Donja schreef:Ik rook zelf niet, dat anderen willen roken, prima, maar met mijn astma heb ik er snel last van. Mijn vriend rookt wel, binnen alleen in de keuken onder de afzuigkap, of buiten.
We zijn naar italie op vakantie geweest enm daar mag je dus al niet meer roken in publieke ruimtes. Niemand die daar een probleem van maakt. Moet hier ook kunnen !!
LCharlotte schreef:Ben nu zwanger en erger mij nu nog veel meer! Het is nu niet alleen mijn gezondheid maar ook die van mijn ongeboren kindje wara ik rekening mee moet houden. Erg fijn dus als ik met familie uit eten ga en ze naast je een dikke sigaar en sigaretten aansteken
darwin schreef:Ik teken niet, ben blij als mijn eten niet meer verpest wordt door die stink rook.
Shadow0 schreef:Chiqa, waarom heb je je gedrevenheid niet ingezet in de afgelopen jaren, toen er nog een duidelijke overgangsperiode was, en waarschijnlijk ook ruimte voor alternatieve plannen?
Chiqa schreef:Ah okay, vond het bijzonder dat je kon oordelen terwijl je niet eens weet
wat ik hier alllemaal aan gedaan zou hebben, dan lijkt me een discussie zinloos.
Het verbod heeft vertraging opgelopen, en dat doet het nog steeds,
denk dat je dan wel raden kan dat we niet stil hebben gezeten
Chiqa schreef:Het verbod heeft vertraging opgelopen, en dat doet het nog steeds,
denk dat je dan wel raden kan dat we niet stil hebben gezeten
IKbenEllen schreef:nou succes ermee, jammer dat het niks uitmaakt