Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FennekeR schreef:De vader ontkent in een kleine persconferentie buiten het vliegtuig dat ze iets te maken hebben met de verdwijning van Madeleine.
katiavl schreef:Vanuit Engeland naar Portugal. En nu zijn ze ineens terug in Engeland en dat was zogenaamd al langer geplanned? Het is trouwens wel waar dat ze eerder spraken over de mogelijkheid begin september terug te keren, dus helemaal onverwacht was het niet, maar het ticket is dus wel gewoon vamorgen aangeschaft, niet van te voren!!!!een pater? Naar portugal of naar engeland en waarom?
Cayenne schreef:Ik weet niet waar jullie dat vandaan halen? De tweeling is nooit uit Praia da Luz geweest. Ze hebben daar steeds familie die op ze past en verder hebben ze alle dagen in de creche van de Ocean club doorgebracht (ja, ALLE dagen) tot die ze eruit schopten toen ze naar dat andere huis gingen verhuizen.Ik dacht ook dat de tweeling al in Engeland was hoor. Volgens mij hebben ze die later overgevlogen met familie en gaan ze nu weer terug? Dat had ik uit de media begrepen.
sarabande schreef:Het was een citaat, heb er niets aan verandert.
Je kan de media ook niet vertrouwen he
Lusitana schreef:Cayenne schreef:Ik weet niet waar jullie dat vandaan halen? De tweeling is nooit uit Praia da Luz geweest. Ze hebben daar steeds familie die op ze past en verder hebben ze alle dagen in de creche van de Ocean club doorgebracht (ja, ALLE dagen) tot die ze eruit schopten toen ze naar dat andere huis gingen verhuizen.Ik dacht ook dat de tweeling al in Engeland was hoor. Volgens mij hebben ze die later overgevlogen met familie en gaan ze nu weer terug? Dat had ik uit de media begrepen.
Cayenne schreef:Pff wat een overdreven gedoe trouwens om hun auto helemaal vanuit de lucht te gaan volgen
FennekeR schreef:Cayenne schreef:Pff wat een overdreven gedoe trouwens om hun auto helemaal vanuit de lucht te gaan volgen
Ik denk dat ze daaraan zullen moeten wennen, ze zullen voorlopig overal gevolgd en gefilmd worden.![]()
Cayenne schreef:Pff wat een overdreven gedoe trouwens om hun auto helemaal vanuit de lucht te gaan volgen
Cayenne schreef:Het is net of je naar Lady Diana zit te kijken ofzowat een hype!
Het is net alsof ze verwachten dat de auto opeens in rook op gaat ofzo.