chevax schreef:Maar Tita, wát is nu precies je probleem. Want je komt zo verongelijkt over. Je vindt dat je het zelf slecht hebt met €1400,- netto, je vindt dat alle laaggeschoolden wippend door het leven gaan, je haalt nu de Antilliaanse bijstandsmoeders erbij, je betaalt naar eigen mening teveel aan het zorgstelsel, baalt dat er geen doodstraf in Nederland is en wijt dit ook nog eens volledig aan linkse partijen die in de laatste kabinetten niet hebben geregeerd. Ik ben de weg even kwijt...
hallo dat is heel veel omdraaien...
ik heb nooit gezegt dat ik 1400 euro heb maar ik ken mensen zat die dat wel hebben dan verdienen ze volgens de nederlandse wet bovenmodaal.
Die mensen hebben een huurhuisje en als alle vasten lasten eraf gaan houden ze tussen 400-600 euro over......
En er is een partij die vindt dat er harder straffen uitgevoerd moeten worden........ik zeg niet dat ik de doodstraf wil invoeren maar sommige mensen hebben het recht niet meer om te leven omdat ze zulke verschrikkelijke dingen hebben gedaan.
Is toch algemeen bekend dat de kinderbijslag voor de lagere klasse moet blijven......ik moet toch ff voorbeelden geven...een stel wat samen werkt en beide het minimum 1260 heeft dus 2520 en behoort dan ineens niet tot de lager klasse