Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Little_Gift schreef:Hoeft ook niet... Maar iemand stereotiep noemen omdat ze enkel buitenlanders als verkrachter weg zet, en dan zelf ook een hele groep potentiële verkrachters niet zien, is best tegenstrijdig.

MarlindeRooz schreef:En ik ben racisme accepteren inmiddels wel een beetje zat. Ik ga niet aardig doen tegen racisten.
Cer schreef:nevica schreef:Alleen heeft educaten geen zin bij mensen die hun eigen feiten verzinnen.
moet je er dan uberhaupt wat mee?
MarlindeRooz schreef:Cer schreef:Dan is jouw vraag een juiste vraag in deze(en daar reageerde ik niet op, staat ook niet in quote)
De stelling 'wat een rare verwoording' heeft al een aanname erin zitten (gewoon, om te pietlutten)
Ik kan alleen voor m’n eigen reacties spreken haha.
Maar ik snap San87 wel omdat Elisa al eerder het woord “onbeschaafd” gebruikt heeft wanneer ze het over Palestijnen had. Dat kan insinueren dat ze andere bevolkingsgroepen onbeschaafder vindt.

MarlindeRooz schreef:Ik zeg niet dat het er staat. Het is mijn mening dat ik niet meer aardig ga doen tegen racisten. Meer niet.
Citaat:Daar hoef jij het niet mee eens te zijn maar ik ga niet weg kijken want dan houd het ook nooit op.
_San87_ schreef:Little_Gift schreef:Hoeft ook niet... Maar iemand stereotiep noemen omdat ze enkel buitenlanders als verkrachter weg zet, en dan zelf ook een hele groep potentiële verkrachters niet zien, is best tegenstrijdig.
Er zijn cijfers beschikbaar waaruit blijkt dat de meeste seksuele geweldplegingen door mannen worden begaan, 95%.
anjali schreef:Little_Gift schreef:
Er zijn ook vrouwelijke verkrachters hoor
Lijkt me fysiek heel moeilijk. Wegens ontbreken van een bepaald mannelijk lichaamsdeel.
anjali schreef:nevica schreef:Toch is het zo anjali. Je denkt wel heel zwart wit, een vrouw kan ook gewoon binnen dringen, dus verkrachten.
Gebeurt dat vaak? Nooit van gehoord . Daarbij kan een vrouw niemand zwanger maken, dat probleem is er dan in elk geval niet.

Little_Gift schreef:_San87_ schreef:
Er zijn cijfers beschikbaar waaruit blijkt dat de meeste seksuele geweldplegingen door mannen worden begaan, 95%.
Dus dat zijn dan nog zeker 5% vrouwelijke verkrachters. Die bestaan dus
Little_Gift schreef:Hoeft ook niet... Maar iemand stereotiep noemen omdat ze enkel buitenlanders als verkrachter weg zet, en dan zelf ook een hele groep potentiële verkrachters niet zien, is best tegenstrijdig.
hakkipilke87 schreef:verootjoo schreef:Er zijn na Lisa ook honderdtallen verkrachtingen en aanrandingen voorgevallen, allen door mensen met Nederlands ID-bewijs en in veel gevallen zelfs een blanke huidskleur![]()
En dan blijven beweren dat alleen asielzoekers dit doen, hoe duidelijk moet het nog zijn?
Knap hoor , compleet de werkelijkheid verdraaien , leef lekker verder in je droom wereldje .
De meeste verkrachters zijn geen asielzoekers. _San87_ schreef:Little_Gift schreef:Er zijn cijfers beschikbaar waaruit blijkt dat de meeste seksuele geweldplegingen door mannen worden begaan, 95%.
Dus dat zijn dan nog zeker 5% vrouwelijke verkrachters. Die bestaan dus
_San87_ schreef:Ja, ik zal ook niet beweren dat ze niet bestaan. Maar jij begrijpt hopelijk ook dat 95% een hele hoop meer is dan 5%.
Dus is onderstaande bewering wel waar, maar ook schromelijk overdreven, er is namelijk geen 'hele groep potentiële verkrachters' onder vrouwen. Er zijn enkele vrouwelijke verkrachters. Dat is een nuance.Little_Gift schreef:Hoeft ook niet... Maar iemand stereotiep noemen omdat ze enkel buitenlanders als verkrachter weg zet, en dan zelf ook een hele groep potentiële verkrachters niet zien, is best tegenstrijdig.