Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 15:36

Shadow0 schreef:
Enzino, die snap ik niet? Wat is de grap precies?

_/-\o_ _/-\o_ zelfs ik snap hem. Alhoewel het ronduit idioot is dat twee presidentskandidaten dit soort zaken neerzetten, Biden Trump 1-0

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 15:38

bigone schreef:
Shadow0 schreef:
Enzino, die snap ik niet? Wat is de grap precies?

_/-\o_ _/-\o_ zelfs ik snap hem. Alhoewel het ronduit idioot is dat twee presidentskandidaten dit soort zaken neerzetten, Biden Trump 1-0

Hij was inderdaad niet heel moeilijk.

En het was Trump zijn zoon die hem plaatste, dus Biden-Trump 0-1 in dat geval.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 15:39

enzino schreef:
Deze was ook leuk:
[ [url=m/MHkDhS.png]Afbeelding[/url] ]

Beetje tegenstrijdig, gezien Biden wel een tweet geplaatst lijkt te hebben :'). Dus 1:0 voor biden imo!
En memory... tja.

@Bigone: Trump z'n zoon heeft deze gepost. Niet dat Trumps eigen tweets van een hoger niveau zijn overigens.
Laatst bijgewerkt door IMANDRA op 03-08-20 15:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 15:39

Nah, ik stem 1-0 voor Biden hoor :')

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 15:41

Wanneer je je kinderen dit soort opmerkingen laat maken heb je ze niet goed opgevoed dus voor mij nog steeds 1 voor Biden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 15:42

bigone schreef:
Wanneer je je kinderen dit soort opmerkingen laat maken heb je ze niet goed opgevoed dus voor mij nog steeds 1 voor Biden.

Je regels veranderen wel snel, alsof je ze ter plekke opmaakt.

Na hun 18e verjaardag zijn ze echter zelfstandig, en kan je de ouders er niet meer op aanspreken. Dus nog steeds 1 tegen Biden.

Shadow0

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet word herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 15:43

In Monkey Islands zou je hier geen punten voor krijgen. 0-0

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 15:44

enzino schreef:
bigone schreef:

Je regels veranderen wel snel, alsof je ze ter plekke opmaakt.

Na hun 18e verjaardag zijn ze echter zelfstandig, en kan je de ouders er niet meer op aanspreken. Dus nog steeds 1 tegen Biden.

Dan nog, hij hoeft zich wanneer hij dus zelfstandig is , dus helemaal niet met Biden te bemoeien !

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 15:44

Het had grappig kunnen zijn, als Biden die info had meegedeeld via een ander medium dan via twitter... 'je weet niet hoe twitter te gebruiken' als reactie op een tweet is een beetje onnozel :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 15:46

Schemerdier schreef:
Het had grappig kunnen zijn, als Biden die info had meegedeeld via een ander medium dan via twitter... 'je weet niet hoe twitter te gebruiken' als reactie op een tweet is een beetje onnozel :+

Dat is een te slim weerwoord, die zou je niet snel zien aangezien zoveel mensen uit emotie reageren.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 15:59

Het echte probleem voor de Trump campagne is dat er meer Amerikanen zijn die Trump geestelijk ongeschikt voor het presidentschap, dan Amerikanen die dat van Biden vinden. Misschien is het voor de Trump campagne dus niet zo slim om de discussie over de geestelijke gesteldheid te laten gaan. Maar dan noch, de Trump campagne blinkt de afgelopen tijd sowieso niet uit in een goede strategie.

Tegelijkertijd heeft Trump wel weer een nieuw schandaal te pakken. Kushner heeft bewust voorraden met medische hulpgoederen tegen corona verzwegen, in de hoop dat de democraten, vanwege de democratische gouverneurs in de getroffen staten, daar door de kiezers op afgerekend zouden worden. Wat we weleens vergeten is dat de verkiezingen niet worden beslist door de woke democraten aan de linkerkant van het spectrum, tegenover de extreme christenen aan de rechterkant van het spectrum. Ook in de VS zit de overgrote meerderheid van de kiezers in het gematigdere midden. En die gematigdere kiezers worden echt niet blij of pro Trump van dit soort gedrag.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 15:59

Schemerdier schreef:

Ja precies. Bietje dom.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 16:03

Karl66 schreef:
Het echte probleem voor de Trump campagne is dat er meer Amerikanen zijn die Trump geestelijk ongeschikt voor het presidentschap, dan Amerikanen die dat van Biden vinden. Misschien is het voor de Trump campagne dus niet zo slim om de discussie over de geestelijke gesteldheid te laten gaan. Maar dan noch, de Trump campagne blinkt de afgelopen tijd sowieso niet uit in een goede strategie.

Tegelijkertijd heeft Trump wel weer een nieuw schandaal te pakken. Kushner heeft bewust voorraden met medische hulpgoederen tegen corona verzwegen, in de hoop dat de democraten, vanwege de democratische gouverneurs in de getroffen staten, daar door de kiezers op afgerekend zouden worden. Wat we weleens vergeten is dat de verkiezingen niet worden beslist door de woke democraten aan de linkerkant van het spectrum, tegenover de extreme christenen aan de rechterkant van het spectrum. Ook in de VS zit de overgrote meerderheid van de kiezers in het gematigdere midden. En die gematigdere kiezers worden echt niet blij of pro Trump van dit soort gedrag.

Precies. Ik denk dat de strategie was dat Trump zich meer op het vechten tegen Corona ging richten ('het land redden' als het ware). Maar hij kan het dan weer niet laten om de media van fake news te betichten of 'sleepy joe biden' te noemen... Of om Fauci tegen te spreken.

En oef. Dat is best erg.

Edit: Dus zo'n 23 (re)tweets in de afgelopen 19 uur. Je zou denken dat die man zijn handen vol heeft aan Corona.
Laatst bijgewerkt door IMANDRA op 03-08-20 16:08, in het totaal 1 keer bewerkt

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 16:08

Karl66 schreef:

Bron?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 16:14

Blue_Eyes schreef:
Schemerdier schreef:

Ja precies. Bietje dom.

Dat maakt de tweet juist leuk - op meerdere niveaus.

In mijn ogen leuker dan "Make America Great Again", met als reactie "You already tried that". Daar hoef je niet veel over na te denken, dat is de reactie van minstens 10% van de mensen die dat zien.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 16:23

Ik vind het vooral ironisch dat Trump zoiets, na de afgelopen 4 jaar/zijn staat van dienst, nog durft te roepen :j

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 16:37

Ailill schreef:
Ik vind het vooral ironisch dat Trump zoiets, na de afgelopen 4 jaar/zijn staat van dienst, nog durft te roepen :j

Het is gewoon triest maar ergens is het maar goed dat de boel in elkaar is gestort . Niet ten koste van zo veel mensenlevens maar mag hopen dat hij op zijn falende China virus beleid word afgerekend.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 16:42

nynke55 schreef:
Karl66 schreef:

Bron?

https://www.vanityfair.com/news/2020/07 ... o-thin-air

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 17:43

enzino schreef:
Blue_Eyes schreef:
Ja precies. Bietje dom.

Dat maakt de tweet juist leuk - op meerdere niveaus.

In mijn ogen leuker dan "Make America Great Again", met als reactie "You already tried that". Daar hoef je niet veel over na te denken, dat is de reactie van minstens 10% van de mensen die dat zien.

Het maakt de tweet leuk dat Donald iets zegt wat in de tweet van Biden zelf al meteen wordt tegengesproken?
En als we het dan over memory of mentale capaciteiten hebben, dan geldt het dikgedrukte toch ook gewoon voor Donald's tweet?

Vind de tweet van JR niet echt pakkend. De reactie 'you already tried that' vind ik veel gevatter, ook al denken meerdere mensen dat ook.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 17:51

Karl66 schreef:
Tegelijkertijd heeft Trump wel weer een nieuw schandaal te pakken. Kushner heeft bewust voorraden met medische hulpgoederen tegen corona verzwegen, in de hoop dat de democraten, vanwege de democratische gouverneurs in de getroffen staten, daar door de kiezers op afgerekend zouden worden.

Niet om het een of ander maar is dit niet een vorm van indirecte moord / misdaden tegen de menselijkheid of wat dan ook?

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 18:59

Karl66 schreef:

Dit speelde zo te lezen al maanden geleden. Storm in een glas water, lijkt mij. Ik lees er verder ook nergens iets over.

Het echte schandaal is wat mij betreft de manier waarop Trump de in de VS steeds meer uit de klauwen gierende coronacrisis (niet) aanpakt.
Ik vraag me af of hier naderhand nog onderzoek naar verricht gaat worden.
Nu weer valt hij Deborah Birx, de arts die het coronabeleid van het WH coördineert, aan, omdat ze zich zacht uitgedrukt weinig optimistisch toont over de ontwikkelingen. Hij wil gewoon geen slecht nieuws horen, van niemand, ook niet van zijn medewerkers.

Ik begrijp gewoon niet hoe Trump bij zijn diehard achterban wegkomt met dit wanbeleid.
O wacht, die geloven natuurlijk niet in corona, dat is allemaal fake news.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 19:21

Ja maar het waait toch allemaal opeens poef over? Op een dag.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 19:45

Ailill schreef:
Ja maar het waait toch allemaal opeens poef over? Op een dag.

Uiterlijk als er niemand meer over is. :D :+

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 08:06

Als je het hebt over het politiseren van de covid-crisis.. maar als Trump het doet is het zeker niet zo :D

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 10:09

Magrathea schreef:
Als je het hebt over het politiseren van de covid-crisis.. maar als Trump het doet is het zeker niet zo :D

Uh-huh. Earlier this month, Fox News Sunday played back to Trump his many claims that the virus would disappear. The president shot back: “I’ll be right eventually. It’s going to disappear, and I’ll be right.”

Technisch gesproken juist. Uiterlijk als er geen mensen meer over zijn verdwijnt Corona, althans de mensheid merkt er dan niks meer van (want verdwenen).

En het allerbelangrijkste: “I’ll be right eventually. It’s going to disappear, and I’ll be right.” Bedoelt als humor. Alleen al zo'n 155.000 doden lang niet meer grappig.