Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Trui schreef:vind het beeld ook zo gek. lijkt wel alsof ze nu in een soort mijn staan, wat dus betekend dat dat gat daar ook zit. maar wat doet een vader met een klein jongetje in zo’n gat? als het in een weiland was had ik t gesnapt, daar kan je nog spelen en wandelen. maar als je nu kijkt op wat voor plek alle kranen etc staan.... is toch apart?
Trui schreef:vind het beeld ook zo gek. lijkt wel alsof ze nu in een soort mijn staan, wat dus betekend dat dat gat daar ook zit. maar wat doet een vader met een klein jongetje in zo’n gat? als het in een weiland was had ik t gesnapt, daar kan je nog spelen en wandelen. maar als je nu kijkt op wat voor plek alle kranen etc staan.... is toch apart?
Shanna schreef:Trui schreef:vind het beeld ook zo gek. lijkt wel alsof ze nu in een soort mijn staan, wat dus betekend dat dat gat daar ook zit. maar wat doet een vader met een klein jongetje in zo’n gat? als het in een weiland was had ik t gesnapt, daar kan je nog spelen en wandelen. maar als je nu kijkt op wat voor plek alle kranen etc staan.... is toch apart?
Ze hebben eerst 30 meter van de berg afgegraven, daarom ziet het er nu zo uit.
Benthhh schreef:Trui schreef:vind het beeld ook zo gek. lijkt wel alsof ze nu in een soort mijn staan, wat dus betekend dat dat gat daar ook zit. maar wat doet een vader met een klein jongetje in zo’n gat? als het in een weiland was had ik t gesnapt, daar kan je nog spelen en wandelen. maar als je nu kijkt op wat voor plek alle kranen etc staan.... is toch apart?
Is dat niet allemaal afgegraven voor de reddingswerkzaamheden?
Janine1990 schreef:Trui schreef:vind het beeld ook zo gek. lijkt wel alsof ze nu in een soort mijn staan, wat dus betekend dat dat gat daar ook zit. maar wat doet een vader met een klein jongetje in zo’n gat? als het in een weiland was had ik t gesnapt, daar kan je nog spelen en wandelen. maar als je nu kijkt op wat voor plek alle kranen etc staan.... is toch apart?
Jeetje, een beetje inlezen is je wel vreemd he?
Trui schreef:Sunrise19 schreef:"Het proces duurt anderhalf uur, en dan is nog een half uur nodig om lucht te introduceren en de besmette te evacueren", zegt Jorge Martín, een woordvoerder van de Guardia Civil. De wachttijd is noodzakelijk om veiligheidsredenen, omdat na de microwerveling die wordt bestuurd door de Tedax, het noodzakelijk is om een tijdje te wachten om mogelijke ontkoppelingen te voorkomen en ook om de lucht opnieuw te oxygeneren.
dit kreeg ik via translate op een spaanse nieuwssite. Bericht is om 20:15 geplaatst.
https://www.lavanguardia.com/sucesos/20 ... recto.html
is ‘besmette’ niet ‘dood’? dus dat er deceased ofs stond wat ze dus ook over doden zeggen. ik las t en dscht van hu wat is er besmet dan? maar dan zou t dus zijn dat de er binnen 1 explosie zijn. als ze zeggen dat t nog twee uur duurt, en t proces duurt 1,5 en Julen eruit halen nog 0,5 uur.
Janine1990 schreef:Trui schreef:vind het beeld ook zo gek. lijkt wel alsof ze nu in een soort mijn staan, wat dus betekend dat dat gat daar ook zit. maar wat doet een vader met een klein jongetje in zo’n gat? als het in een weiland was had ik t gesnapt, daar kan je nog spelen en wandelen. maar als je nu kijkt op wat voor plek alle kranen etc staan.... is toch apart?
Jeetje, een beetje inlezen is je wel vreemd he?
daantjuhhh schreef:Janine1990 schreef:Jeetje, een beetje inlezen is je wel vreemd he?
Volgens mij was het een oprechte vraag van Trui
Inlezen is nu ook haast niet te doen met alle info die gegeven is de afgelopen weken.
Daarnaast bestaan er geen domme vragen en vind ik jou reactie best bot.
xJennifx schreef:Het is een smalle gang dus het is niet bekend met welke snelheid hij gevallen is. Maar het is idd veel.
_Snow_White schreef:justdiesel schreef:Misschien stomme vraag maar komen die gassen van zo'n explosie dan niet ook bij julen terecht?
Nou is de kans dat hij nog leeft maar heeel erg klein maar toch...
De rotsen die ze op moeten blazen houden dat hopelijk ook tegen..