Nagini schreef:Ik heb niet gestemt. Zit in het buitenland
Dat is geen excuus je had dan of iemand kunnen machtige of naar de Nederlandse ambassade kunnen gaan om te stemmen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:
Grappig trouwens om te zien dat de SP in Groningen erg groot is. Natuurlijk omdat zij zich zo fel uitspreken tegen de gaswinning.
pinkie87 schreef:Nagini schreef:Ik heb niet gestemt. Zit in het buitenland
Dat is geen excuus je had dan of iemand kunnen machtige of naar de Nederlandse ambassade kunnen gaan om te stemmen
Jildau schreef:Ik had gehoopt op een linkser kabinet. Ben bang dat rechts het verschil tussen arm en rijk nog meer gaat vergroten.
Emmaa_ schreef:Ik vind het meest angstaanjagende op dit moment dat er een centrumrechts kabinet aan zit te komen, wellicht zelfs een (extreem)rechts kabinet afhankelijk van hoe happig bepaalde partijen gaan zijn. Ik maak me daar persoonlijk best zorgen om. Ik ben blij dat D66 er zo goed uit is gekomen, dan is er in ieder geval nog een centrumpartij die zich inzet voor het kabinet. Persoonlijk had ik gehoopt op meer zetels voor GroenLinks.
CDA heeft een enorm sterke handelspositie op dit moment (Rutte kan niks zonder het CDA) en ik denk dat het best mogelijk is dat die graag de CU erbij willen betrekken. Dan zit je op 76 in de TK en een hele krappe meerderheid in de EK. Dan zou het dus zomaar eens gebeuren dat ze bijvoorbeeld SGP erbij gaan betrekken. Een links kabinet gaat niet gebeuren, dan zou je met 5 partijen moeten gaan regeren en daar moet het CDA bereid toe zijn, en dat zijn ze niet.