donjalover13 schreef:Sunrise19 schreef:Weet je wat ik erg vind? Dat er net een moslim vriend hier komt en zegt vandaag zo erg te zijn aangekeken. Haat in ogen, alleen omdat hij "anders" is.
Dat doet mij echt pijn.. Hoe kan je zo zijn?! Hoe kan je iemand beoordelen op zijn buitenkant?!
dit vind ik ook heel erg... er word zoveel verpest voor de mensen die WEL goed zijn! er is zo veel discriminatie etc, als je niet weet hoe een persoon is moet je ook geen conclusies trekken.
ik moet eerlijk bekennen dat ik ook altijd een tikje zenuwachtig word als er een groep van 3 of meer islamitische (mannen) bij elkaar loopt.. maar dat komt dus om waar hun geloof zo door bekend staat.. en dat is eigenlijk gewoon diep triest..
En dat is gewoon jammer... Ik heb alleen maar lieve moslims om mij heen. Zorgzaam, lief en staan altijd voor je klaar. Altijd welkom zijn, je liefdevol ontvangen en alles doen om het naar je zin te maken. Overigens hebben de meeste ook nog eens een nederlandse vrouw/vriendin. Die zij met respect behandelen, die niks te kort komen, die niet hoeven werken etc.. Mooiste kleding krijgen ze al dan met of zonder hoofddoek. Die keuze is aan de vrouw zelf. Ik ken ook moslims die wat anders denken naar vrouwen, maar ook die zullen mij nooit zonder respect behandelen. Ze kijken mij gewoon aan en geven mij een hand. Ook is dit bij hun eigen vrouw niet gewenst. Hun respecteren mijn geloof en ik die van hen.
Ik ben opgegroeid met nederlandse criminelen, maar zoveel anders zijn die niet dan criminelen van een ander ras/soort/geloof. Dat de een een tasjesdief is, de ander een coke dealer, wiet teler of inbreker is maakt niet uit. In elk ras/soort/geloof zitten rotte appels. Niet elke antiliaan/marrokaan is een loverboy.. Net zoals niet elke nederlander gierig is of wat voor soort vooroordeel er ook aan hangt.
Mensen moeten hun ogen openen en openstaan voor een frisse blik..