Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Peperkroket schreef:JA hij heeft ze daartoe aangezet. Geen directe invloed, geloof je daar nou echt zelf in? Wat denk je dat hij verwachtte dat er zou gebeuren
Electra63 schreef:gohya schreef:Heel Nederland weet toch dat hij dit nóóit kan regelen.
En dan moet je zijn uitspraken maar gedogen? Goed vinden? Ook als je PVV stemt, kan je wel afstand nemen van dit soort opmerkingen.
Hij roept dus maar wat, wat hij niet kan waarmaken, op kosten van ons?
gohya schreef:Er zijn er véél meer in de politiek die zomaar wat roepen en uitspraken doen! die het ook nóóit waar kunnen maken.Dat gebeurt ook op kosten van ons.
De hele politiek is een corrupt zootje,ze liegen en bedriegen allemaal.
Poiuytrewq schreef:Toch wel grappig dat de pvv stemmer continu als 'wanhopig' wordt bestempeld in dit topic.
Alsof deze partij maar 1 punt heeft, deze over marokkanen.
Laat een ander lekker in zijn waarde. Zo doe je hetzelfde als mijnheer wilders en ben je dus geen haar beter.
Trouwens ze banketstaaf allemaal uit hun nek.
Ceriadwen schreef:Heb ik het nou goed begrepen dat het enige wat er feitelijk gebeurd is, is dat Wilders in een kroeg de vraag heeft gesteld:
"willen jullie meer of minder marrokanen?"
??
Woogy schreef:ja daar komt het wel op neer ja...
Enige probleem is dus als je bekend bent en je laat ene scheet dat iedereen al vind dat je biochemische oorlog aan het voeren bent...
huppelz schreef:
fransje23 schreef:Ceriadwen schreef:Heb ik het nou goed begrepen dat het enige wat er feitelijk gebeurd is, is dat Wilders in een kroeg de vraag heeft gesteld:
"willen jullie meer of minder marrokanen?"
??Woogy schreef:ja daar komt het wel op neer ja...
Enige probleem is dus als je bekend bent en je laat ene scheet dat iedereen al vind dat je biochemische oorlog aan het voeren bent...
Het ENIGE?
Onbegrijpelijk dat jullie zo reageren... Natuurlijk kan je zo een uitspraak bagetaliseren maar dat is toch jezelf voor de gek houden?
.
Ceriadwen schreef:fransje23 schreef:Het ENIGE?
Onbegrijpelijk dat jullie zo reageren... Natuurlijk kan je zo een uitspraak bagetaliseren maar dat is toch jezelf voor de gek houden?
.
Nou nou!! Ik stel alleen een vraag over wat er nou feitelijk gebeurd is. Ik ben nou eenmaal niet het type dat achter welke massa dan ook aanholt met mijn mening. Ik trek graag mijn eigen conclusies. Om mij dan achter een "jullie" te scharen vind ik nogal overdreven eigenlijk.