HTM schreef:jiehaaa schreef:
Maar ook op planten moet je niet gaan zitten.
![]()
![]()
![]()
Dat doe ik dus fout

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HTM schreef:xSlvna schreef:
Worden perfect verzorgd, onder het beste licht en met de beste lucht en voedingsstoffen
Gewoon in de tuin kunnen ze ook, alleen bij mij niet...
Gingen dood
_Saar schreef:Dit vind ik wel heel erg.
http://nos.nl/artikel/525888-familie-po ... onder.html
Sorry als het al geplaatst was, ik heb het nog niet zien staan.
Edit: Het zal je vader zijn..
xSlvna schreef:Hier waren ze 2 meter hoog, twee meter breed (gewoon in de grond gestopt), alleen een dag voor de oogst waren ze gestolen![]()
(was in de tijd dat je er nog een stuk of 5 in de tuin mocht hebben hè).
Maar zelfs daar mocht je niet op zitten nee
Edit: Het zal je vader zijn..
_lautje_ schreef:Ik hoop dat mensen trots zijn op zichzelf dat meewerken aan het systematisch ruïneren van iemands leven over iets wat jaren geleden heeft afgespeeld. Bravo.
Het zou goed zijn om te realiseren hoe ernstig je hier iemand mee kapot maakt. En niet alleen sociaal, maar vooral mentaal.
_lautje_ schreef:Ik hoop dat mensen trots zijn op zichzelf dat meewerken aan het systematisch ruïneren van iemands leven over iets wat jaren geleden heeft afgespeeld. Bravo.
Het zou goed zijn om te realiseren hoe ernstig je hier iemand mee kapot maakt. En niet alleen sociaal, maar vooral mentaal.
mylittlejoy schreef:_lautje_ schreef:Ik hoop dat mensen trots zijn op zichzelf dat meewerken aan het systematisch ruïneren van iemands leven over iets wat jaren geleden heeft afgespeeld. Bravo.
Ik wil het niet goedpraten dat mensen die er zelf niets mee te maken hebben worden geruïneerd. Dat allereerst voorop.
Maar moeten we dit dan maar allemaal laten gaan omdat het zich jaren geleden heeft afgespeeld en niet gisteren? Sinds wanneer maakt het jaartal dat je een dier hebt mishandeld uit voor hoe erg het is? Mensen zijn - terecht - geschokt door deze filmpjes. Dat er een ware heksenjacht ontstaat, gaat wat ver, maar heel eerlijk kan ik geen medelijden hebben met de mensen die hieraan meegewerkt hebben. Dat mensen dieren zoiets walgelijks aan kunnen doen...echt, m'n maag draait ervan om.
HTM schreef:Twiggy2008 schreef:Myrddin, wat was er ooit op de Loosdrechtse Plassen? (woon ik namelijk zeer vlakbij). Dat heb ik even gemist namelijk.....
Paarden en andere beesten die dood gingen van de honger
Rizette schreef:Dit doet me denken aan de rel over paardenvlees wat in het rundvlees zat.
Resultaat is dat er nu meer vraag is naar paardenvlees voor consumptie ( dat was toch echt volgens mij de bedoeling niet )
Ik ben bang dat de rel over dit soort filmpjes en gestoorde dierenmishandeling , de vraag naar dit soort filmpjes alleen maar laat toenemen.
De man van wie de pony was had gisteravond al gratis reclame voor zijn filmpjes op de televisie omdat hij zelf aangaf dat het zijn pony was en dat zij pony's en andere dieren kunnen leveren voor filmpjes ..........
Hij had zich ook zelf gemeld bij de politie , nog meer aandacht voor het geheel .................